Mooi

Heel mooi! Dankjewel!

Prettige service

Wij hebben hier gedrukte papieren tassen besteld. De communicatie verliep vlot en duidelijk. Fijne partij om mee zaken te doen!

goede kwaliteit tas , goede prijs , snel geleverd.

Na een telefonisch contact jullie eens geprobeerd met een bestelling papieren tassen , de tas is kwalitatief goed, de prijs is keurig en de levering snel genoeg , voor mij een verbetering tov mijn oude adres.

Eenvoudig om te bestellen en snel geleverd.

top !!

Top ervaring zou meteen opnieuw bestellen. mvg chelsey

Fijne ervaring

Goede communicatie. Dit werkt erg prettig. Het product ziet er super goed uit. Wij zijn er erg blij en raden dit ook zeker aan voor anderen.

Die Ware ist in der Weihnachtszeit noch nicht angekommen!

Die Ware ist in der Weihnachtszeit nicht wie versprochen angekommen!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Uiterst tevreden!

Stipte levering en zeer goede kwaliteit.

Correcte opvolging, snelle en vriendelijke klantencommunicatie. Levering sneller dan verwacht. Helemaal prima dus!

Schöne Magnetboxen, guter Service

Auf der Suche nach hochwertigen Magnetboxen wurde ich bei FF-Packaging fündig. Ein Problem bei der Online-Bestellung wurde über einen hilfsbereiten und freundlichen Mitarbeiter gelöst und die Ware wurde schnell und in gutem Zustand geliefert. Gerne wieder.

Goede prijs-kwaliteitverhouding en service

Zeer tevreden. Goede kwaliteit, denken mee.

zoals verwacht

leuke papieren tasjes voor de feestdagen. Lekker stevig en met een aanbiedingsprijs. Goed geregeld, ik ga hier vast meer verpakkingen kopen! De Wondersteen, Drunen

Alles bestens geklappt

Gutes Sortiment, unkomplizierte Musterlieferung, gutes Preis-Leistungsverhältnis und Endprodukt nach unseren Vorstellungen. Dann auch noch rasche Umsetzung und Lieferung. Alles bestens also!

Snelle levering, prima producten

Snelle levering, prima producten

alles duidelijk en snelle levering

alles duidelijk en snelle levering

Prima product, goede service.

artikel uit voorraad, snel geleverd, goede service, aardige mensen

Snel, goede klantenservice en kwaliteit producten op orde

Alles op orde en bij ene lichte beschadiging direct nieuwe producten toegezonden gekregen zonde rproblemen.

Rarement vue un parcours client autant TOP

Super expérience, j’ai trouvé le site grâce à leurs moyen de promotion qu’ils ont mis en place. J’ai trouvé le produit souhaité à un prix honnête. En plus de cela je remercie particulièrement monsieur Lancelot BALAINE avec qui j’ai longuement dialoguer pour acquérir certaines informations complémentaires. Il m’a envoyé des échantillons sous deux jours. Satisfait j’ai passer commande et j’ai reçu ma commande dans les délais. Je repasserai commande sans hésiter pour mes prochain projet.

Zeer goede communicatie Snelle levering Mooie assortiment Duidelijke afspraken

ondersteunende service is minder geworden

Update: Naar aanleiding van onze eerdere review heeft FF-Packaging contact met ons opgenomen en blijkt er waarschijnlijk toch een passend alternatief te zijn. We zijn positief verrast en wachten een sample af. Eerder commentaar: Tot voorkort bestelde we een bepaalde plastic tas, deze bleek bij herbestellen uit het assortiment genomen te zijn. We bestelden daarom als alternatief een kleinere maat. Omdat deze niet aan de verwachtingen voldoet, hebben we telefonisch contact opgenomen. De desbetreffende medewerker was nauwelijks bereid om ons te voorzien van advies. Het kwam er opneer dat we pech hadden dat ze ons niet meer kunnen helpen. We vervolgen onze zoektocht dus bij een andere aanbieder.

Excellent service, speedy delivery!

The service I received was excellent and the delivery of my goods was really fast!

Nvt

Alleen de vervoeder die jullie gebruiken is het nu twee keer helemaal mis gegaan beide keren duurde het bijna een week langer eerste iets verkeerd bezorgd van iemand anders tweede keer zending onvindbaar moesten wij zelf zending opsporen en/contact opnemen met opdracht gever met vriendelijke groet Bas

Prima en snelle levering van de bestelling. Goede service...kortom 'Tevreden".

Zeer tevreden. Snelle levering. Prima kwaliteit. Keurig en professioneel te woord gestaan door medewerkers van FF Packaging.

Mooie kwaliteit papieren tasjes

Very attentive to my company needs

Very attentive to my company needs

About FF-PACKAGING

Bent u op zoek naar praktische, duurzame en innovatieve verpakkingen voor uw onderneming? Wilt u snel papieren tassen bedrukken voor een event? Of wilt u graag sparren over het ontwerp van bedrukte luxe magneetdozen? Wij staan voor u klaar. Of u nu starter bent, al jaren een eigen onderneming heeft of inkoper bent bij een multinational. Bij FF-PACKAGING hebben alle werknemers één ding gemeen, en dat is onze passie voor verpakkingen. Door de productkennis en ervaring die al meer dan 35 jaar binnen de organisatie aanwezig is, de innovatieve verpakkingen die wij non-stop creëren en omdat we vinden dat wij het mooiste vak van de wereld mogen uitoefenen is het eindresultaat van onze producten altijd puur: een perfecte verpakking met liefde en zorg voor u gemaakt. Deze pure passie is niet alleen terug te vinden in onze verpakkingen, maar ook in onze service.