helemaal prima

alles was prima geregeld

Mooi product, fijn geholpen.

Het is duidelijk dat de eigenaars en hun partners lang in deze business zitten. Je wordt vriendelijk en bekwaam geholpen in de winkel (de ongedwongen, comfortabele sfeer staat me vooral bij als onderscheidende factor in vergelijking met de vijf andere zaken waar ik ben langs geweest), het tapijt werd vakbekwaam en in no-time gelegd.

Alles prima

Afspraken nagekomen, netjes gewerkt

service op maat

RION denkt met ons mee Wat elders niet ging, ging bij jullie wel Plaatsing vakbekwaam en prettige medewerkers

Jullie hebben er een blijvende klant bij.

2 dagen de heren hier thuis gehad voor vloerbedekking en raambekleding, zeer tevreden over alles, alles zeer vakkundig gedaan, was dat overal maar zo en wat stralen die mannen een rust uit. Jullie hebben er een blijvende klant bij.

Ouderwetse service en vakmanschap !

Wie Rion kent zoekt niet Wie zoekt kent Rion niet In één woord top! Prima service, kunnen ook werken onder tijdsdruk i.v.m. verhuizing/feestdagen. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Moeilijke ramen maar alles werd zeer professioneel en keurig op gehangen. Ook tapijt werd netjes gelegd. Komen zeker terug. Wij zijn dik en dik tevreden.

Altijd een goed advies en een goede service!

Goed geholpen in de winkel, snelle levering en zeer tevreden met het resultaat.

Altijd goed

Vriendelijke mensen met een hoog service niveau. Er wordt netjes gewerkt en kwaliteit is prima.

Perfecte levering, geheel volgens afspraak

Zowel het opmeten als aflevering geheel volgens afspraak.

Keurig op tijd, net personeel.

Mooie gordijnen en een fijne service

Service en prima kwaliteit in één!

Afspraken worden nagekomen. Er wordt vakkundig gelegd en advies gegeven betreffende onderhoud. Prima kwalitatief materiaal. Vakmanschap met de hoofdletter ‘V’.

Een professioneel bedrijf

Wij zijn alle jaren een zeer tevreden klant. De persoonlijke benadering en de vakmanschap spreken ons zeer aan. Een echte aanrader als u op zoek bent naar nieuwe stoffering. Ook voor karpetten.

geweldig adres

goede behandeling in de zaak een heel goede montage thuis in een woord geweldig raad het iedereen aan gr theo & wil .

Efficient

Heel klantvriendelijk. Snelle levering.

Super service, aardige en bekwame vakman

De uitleg in de winkel was prima en een afspraak was zo gemaakt. De montage verliep soepel en snel. Alles netjes afgewerkt. Ron is een aardige, rustige vakman.

Ik werd goed geholpen en de gordijnen hangen perfect

Uitstekend bedrijf

Ondanks dat de eigenaar de volgende dag op vakantie ging. Heeft hij nog tijd vrijgemaakt om dezelfde dag bij ons s’avonds te komen opmeten

prettig geholpen goed uitgevoerd

Topservice

Advies in de winkel is duidelijk, service van inmeten tot ophangen van de gordijnen helemaal in orde. Afspraken worden nagekomen

Uiterst correct, vakkundig en accuraat

Wij moesten op hele korte termijn tapijt hebben en ook gelegd hebben. Wij hebben op een vrijdagavond het tapijt uitgekozen, zaterdagmorgen werd opgemeten en woensdagavond werd het tapijt perfect gelegd. Hele vakkundige mensen, die de tijd voor je nemen en punctualiteit hoog in het vaandel hebben staan. Een aanrader!

Heel erg goed

Afspraak goed NMa gekomen zowel met opmeten als met levering Volgende spullen weer naar Rion 👍

Ben tevreden over het product en jullie service.

Ben tevreden over het product en jullie service.

Rustig, correct en relaxed werkend.

Goed samenwerkend op een rustige, relaxte wijze. Netjes alle afval meegenomen. Tevreden met de gedane arbeid.

Keurig volgens afspraak

Goed advies en alles zoal afgesproken. Keurige mensen die erg netjes werken