Heldere informatie vooraf, uitvoering prima, prijs/kwaliteit verhouding goed

De offerte informatie is prima. Goede adviezen op basis van brede ervaring. Uitvoeren van het werk is prima gedaan. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Aanbeveling waard!

1e ervaring, goed geleverd, komt afspraken na.

1e ervaring, goed geleverd, komt afspraken na.

Snel en met overleg.

Snel contact,komen afspraken na. Plaatsing gebeurde snel en in goed overleg.

Super geholpen, leefgebot omhoog!

Toch knap wat nieuwe horren kunnen doen voor je huis. Het plaatsen van de deur met dorpel maakte het helemaal af. Een 10!

Keurig bedrijf, vriendelijk personeel

Prima service, installatie en nazorg

Veel keuze, goed advies, uitstekend installeren van de producten, hele goede nazorg. Kortom, top.

Ervaren en tot in de details verzorgd

Goede service.

perfecte servici

goed geholpen zeker een adres om door te geven

Gordijnen in nov 2019 gekocht. Helaas snel verkleurd. Garantie is vanzelfsprekend en er werd goed nagedacht om een oplossing te verzinnen. RION heeft de gordijnen vervangen en flinke discussies met de leverancier gevoerd. Dus super service geleverd. Zoals het hoort.

Als vanouds dezelfde goede service.

Vakkundig

Snelle service, keurige afhandeling, kortom uitstekend

Erg prettig en deskundig.

Vanaf de eerste kennismaking in de zaak waar ik zeer deskundig ben geholpen tot en met de afspraken van de levering en het plaatsen, ben ik zeer tevreden.

geweldig

Al sinds 2000 klant al diverse keren nieuw zeil laten leggen, altijd netjes en correct, op zo goede manier dat je geen naden heb waar je later last van krijg. geweldige zaak iedere keer weer dankbaar voor het nette werk. Ron en Rien top.

Redelijk professionele uitvoering van de werkzaamheden (Eerst even oefenen bij de buren)

Levering materiaal ( Luxaflex schuifpuihor) en montage voldoet aan de verwachtingen. Voorbeeldig gedrag monteurs i.v.m. Coronacrisis, correct en beleefd. Wat mij wel is tegengevallen is dat door mijn aankoop er nog twee andere buren dezelfde hor hebben besteld en dat daarop geen enkele reactie is gekomen, zelfs geen bedankje. ( het was natuur een "leuke"klus, 3 schuifpuihorren in 1 gebouw, na elkaar gemonteerd)

Kennis van zaken

Een rustige manier van werken ,schoon en netjes alles achter gelaten .

Top zaak, aardeige mensen.

Ze leveren kwaliteit tegen een eerlijke prijs.

Secuur,snel correct. Prettig

Goed vakkundig uitgelegd

Correct vakkundig. Snelle levering

Veel expertise en ervaring, dat merk je al bij de eerste kennismaking

Mijn open trap moest opnieuw bekleed worden. Goed geadviseerd door Rion en daarna in overleg door een vriendelijke, nette medewerker van Rion geheel naar tevredenheid bekleed

Vriendelijk en goed geholpen

In de winkel goede uitleg. Het monteren prima werk.

Op zoek naar een vloer bij Rion gevonden. Monster hiervan werd persoonlijk thuis bezorgd. Vandaag zijn de mannen het wezen leggen en het ziet er fantastisch uit. Alles strak en super netjes afgewerkt. Klasse bedrijf, met veel liefde voor het vak.

Betrouwbaar en toegewijd

Dat zijn de kernwoorden als ik aan RION denk.

Geweldig in 1woord

Van het uitzoeken tm thuis bevestigen top!

Top mensen!

Erg goed geholpen. Keurig gordijnen gemaakt en opgehangen. Ben helemaal tevreden.