Heel blij met onze zonwering

Prima advies, alles snel opgemeten, en geplaatst. ziet er fantastisch uit. We zijn heel blij met onze zonwering

Zowel aanschaf als montage was prima !

Vakmensen

Goed advies bij keuze zonwering. Alle afspraken goed nagekomen, snelle installatie en alles keurig opgeruimd.

Alles verloopt naar wens. Rustig en deskundig. Ik ben er graag klant en kan het iedereen aanbevelen.

Zeer goed advies en een hele snelle en goede service.

goede ervaring alles perfect afgeleverd en opgehangen

nette mensen en een goede service

Fijne hulp bij een goede keuze.

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen

Een prettige voorlichting van de binnendienst gehad. Degene die de maten van de raambekleding heeft opgemeten, was een sympathieke man, die secuur werkte. En bij het plaatsen zijn hij en zijn collega op locatie geweest en hebben alles keurig bevestigd.

Alles goed geregeld.

Vanaf opmeten tot opleveren goed geregeld.

goed voor gelicht en komen na wat ze beloven

Uitstekende kwaliteit en vakbekwaan prettig personeel

Zie boven

Klantvriendelijk bij verkoop in de winkel en het opmeten en installeren zijn vakkundig gedaan.

Alles naar wens.

Goed advies gehad. De trapbekleding is super gelegd. Mooi resultaat en correct personeel.

heel fijn bedrijf

vakkundig en vriendelijk, zeker aan te raden

personeel met verstand van zaken

topklasse

Een grote klus: een nieuwe vloer in een heel appartement wat bewoond is. Niet makkelijk om te werken zowel voor de eigenaars als Rion. Klus in overleg uitstekend geklaard. Leveren topwerk. Nieuwe overgordijnen in twee kamers: ook helemaal naar mijn zin gedaan; staat prachtig. De firma Rion is een aanrader van de bovenste plank. Ouderwets vakwerk!

Vakkundig

Weer super tevreden

Goed.

De monteurs hebben de opdracht netjes uitgevoerd en geen rommel achter gelaten.

Piccobello

Erg goed werk geleverd!

Luisteren, denken, doen

Prima maatwerk!

Snelle vakkundige service

Snelle vakkundige service

Netjes en deskundig

Hele goede ervaring, ga zeker nog een keer terug naar Rion. Deskundige mensen en heel vriendelijk. Was bij ons een beetje moeilijke situatie maar is heel goed opgelost en geplaatst (luxaflex).

Aanrader

Fijne winkel de verkoper had alle tijd en dacht mee. Veel keuze

top

wij zijn er al jaren perfect geholpen, het zijn kanjers.

Meerdere malen producten besteld bij Rion. We worden altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Goede service met inmeten vooraf en montage na ontvangst van de spullen. Als we weer iets gaan veranderen in huis gaan zeker weer bij hen langs.