Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam!

Bij het eerste gesprek gelijk al advies met de juiste kleuren stoffen en rails, dat hebben wij opgevolgd. De plaatsing verliep deskundig en snel, het resultaat is prachtig. Kost wat maar dan heb je ook wat. Aanrader!

Service in optima forma

Dit keer een hor op maat laten maken en het is perfect. Eerst luisteren ze goed naar je behoeft, komen inmeten en een oplossing bedenken. Vervolgens een heldere offerte, snelle levering en plaatsing. Vriendelijk, klantgericht en geen nodeloze poeha.

Goede ervaring en service , komen afspraken na.

Rion denkt mee en lost problemen op zonder moeite

Onze ervaring met Rion was erg prettig van het eerste tot het laatste moment. Onze gordijnen waren in eerste instantie in de verkeerde kleur geleverd dit is zonder enig probleem en zo snel mogelijk op gelost. Rion werkt erg netjes en wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat.

Vakmensen

Alles volgens afspraak en werken heel nauwkeurig.

Netjes, correcte en snelle werkwijze.

Goede service en keurig gelegd tapijt

Ik had met enige spoed een nieuw tapijt op zolder nodig. Zonder problemen heeft Rion deze klus binnen twee weken uitgevoerd. Het door mij uitgezochte tapijt bleek niet op voorraad bij de leverancier, maar voor dezelfde prijs kreeg ik een vergelijkbaar maar duurder tapijt. Top service mannen!

Wederom super

Netjes inmeten, goed advies. En netjes opgehangen. Daarom kom ik graag bij Rion terug

Vakmanschap in één woord

Goed advies in de winkel, het zeer nauwkeurig inmeten voor de plaatsing van de gekochte horren, stipte en adequate levering en uitvoering. Een aanbeveling waard!

Alles keurig gemonteerd en goed uitgelegd. Kortom vakmensen

Zeer goed advies en producten

Al onze raambekleding hebben wij bij rion gekocht. Er is altijd sprake van een professioneel advies en deskundige en nette plaatsing van alle producten. Wij raden rion zeker aan!

Perfecte service

Rolhordeur netjes en naar alle tevredenheid geplaatst zeer goede service.

Mooie oplossing na lekkage!

Na een lekkage in de keuken advies gevraagd. Door het hele appartement ligt aaneengesloten laminaat. In overleg een mooie oplossing gevonden die niet storend is. Bedankt voor het meedenken. Wij zijn er erg blij,

Goed advies, netjes en verzorgd gelegd

In de winkel werd ik goed geadviseerd. Het bekleden van mijn trap is heel goed gedaan. Netjes gewerkt en na afloop ook nog gestofzuigd. Ik kom zeker terug!

Alles is prettig, zorgvuldig en netjes verlopenen

Er werd zeer efficiënt en netjes gewerkt, oud materiaal werd meegenomen.

Uiterst tevreden.

Een heel plezierig bedrijf

Een heel plezierig bedrijf met vakbekwame mensen. Komen hun afspraken na Wij zijn heel tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.

Heel tevreden

Vakmanschap! Netjes uitgevoerd!

Ze doen het werk netjes. Geven ook goed advies.

Wij zijn altijd goed geholpen Firma Rion komt zijn afspraken altijd na

Er is mooi werk geleverd en zijn tevreden over het resultaat!

De leverancier kon snel schakelen en heeft goed werk geleverd nogmaals wij zijn tevreden over het resultaat bedankt.

Prima, zeer tevreden.

Ben zeer tevreden. Alles is prima gegaan.

Zeer positief

Persoonlijke en hartelijk te woord gestaan in winkel. Enorme keuze ( eigenlijk teveel!) Gordijnen zeer professioneel gemaakt. Vakkundig opgehangen. Hier ook persoonlijke service.

Aandacht en vakkennis

Als klant bij RION krijg je aandacht en men neemt de tijd om het perfect bij jou passende product te vinden. Onze raambekleding werd zorgvuldig ingemeten en zodra de kans er was gemonteerd. 2 vakmannen 3 kwartier over de vloer en klaar, alles keurig netjes opgehangen. Service in optima forma!!

Keurig netjes gewerkt volgens afspraak

Goed geholpen in de winkel en vrij snel keuze gemaakt. Misschien niet de goedkoopste maar wij hebben ook niet het goedkoopste uitgezocht. De service was prima.