Vriendelijke, behulpzame, snelle service verlenende ouderwetse vakmensen. Ze bestaan nog, u kunt ze vinden bij Rion!

De voorbereiding naar het opmeten, prima. Opmeten vakkundig. En levering is natuurlijk afhankelijk van, aangegeven rond 4 weken, maar was er al na 2weken. Het plaatsen ook zeer vakkundig, en er werd ook heel netjes gewerkt. Dus vol lof voor de vakman.

Mooie winkel, mooie kwaliteit spullen

Snelle levering, netjes gewerkt, en prima kwaliteit geleverd, Top bedrijf

Goede service en snel geleverd

Zie regel boven

Prettig geholpen en goede service!

In de winkel prima geholpen bij het uitkiezen van de producten. Daarna vlot ingemeten, waarbij tevens service op een jaren geleden aangeschaft product werd geleverd. Na het inmeten snelle levering en montage. Fijne bejegening.

zoals altijd zeer GOED !!!

Al jaren komen ze bij ons. Al jaren komen ze bij ons. Voor vloerbedekking ,laminaat, zeil ,luxaflex a

zeer zorgvuldig

Kennis van zaken

goed advies en geweldige service

Mooie producten, fijn advies en bij afleveringen worden de gordijnrails en de gordijnen perfect gemonteerd en opgehangen.

Goede aandacht en prima service!

Fijn bedrijf waar je goed mee kan uitzoeken en plannen. Uitstekende kwaliteit van het plaatsen van vloerbedekking en gordijnen/rails

Goede producten en goede vakmensen

Ruime sortering en goede voorlichting van verschillende producten. Hebben jaren geleden verschillende producten gekocht en nog steeds tot volle tevredenheid. Enige tijd geleden wederom het een en ander aan geschaft en nog steeds perfect goede afspraken en goed vakwerk.

Goede Service en goede kwaliteit

Goed advies gekregen in winkel en vervolgens netjes de gordijnen opgehangen en laminaat gelegd.

Kwaliteit

Echt vakwerk door echte vaklieden.

Ik ben gewoon erg tevreden over de service tot nu toe. Wat je verwacht en hoopt gebeurt ook. Vakkundige plaatsing. Niks aan te merken. Nu gaat het product gebruikt worden. Hopelijk blijft het dezelfde score.

Alles prima geregeld en heel netjes hordeur geplaatst

Ik geeft eigenlijk nooit een 10, dus vandaar een zeer verdiende 9,5 Alles prima geregeld en afgewerkt.

Van opnemen tot plaatsen is alles perfect gegaan.nogmaals bedankt voor de goede service

Snelle en vakkundige plaatsing horren.

Ik heb horren besteld en aan laten meten door Rion op de zolder. Ze denken goed mee welke horren geschikt zijn. Mooie zwarte rolhorren. Levering en plaatsing snel en vakkundig. Vriendelijk personeel.

Prima alles vlgs afspraak

als bovenstaand alles vlgs afspraak. Men werkt schoon en snel, afvoer van verpakkingen en oude materialen vlgs afspraak Prettig in de omgang maar bovenal straalt het vakmanschap van alles af

Perfect !

Alles is prima gegaan. Tot volle tevredenheid.

Prima service en snelle afwikkeling

Korte wachttijd, goed advies, prima werk verricht en zelfs alle rommel zoals verpakking en oud hor meegenomen, heel prettig.

Prettig geholpen , vriendelijke deskundige mensen.

Prima vakwerk

Goed geholpen en snel geleverd.

Erg goed

Heel tevreden

Vriendelijk en vakkundig

Goed advies bij aankoop en vakkundige montage.

Alles ging perfect.

Dit was de tweede keer dat ik iets bij Rion heb gekocht. Als ik weer wat voor mijn huis nodig heb zal ik zeker eerst bij dit bedrijf gaan kijken. Ik heb dit keer luxaflex jaloezieen besteld. Vriendelijke medewerkers, duidelijke afspraken die worden nagekomen, vakmanschap.

Vakmensen, die afspraken stipt nakomen en uitmuntend werk leveren.

Wij hebben in de loop van de jaren diverse vertrekken in huis door Rion laten stofferen. Ook hebben we diverse keren gordijnen en vitrage bij Rion gekocht. De service is uitstekend. Het bedrijf wordt gerund door 2 echtparen, met heel veel kennis van zaken en prima adviezen. Afspraken worden stipt na gekomen. Als wij weer nieuw tapijt, vinyl, gordijnen etc. nodig hebben, zullen wij als eerste kijken bij Rion. We raden iedereen aan dit ook te doen.

Anthonetta Kuijlstraat 109

3066 GS Rotterdam