Pluspunten

Top kwaliteit en service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top communicatie. Alles optijd en alle afspraken nagekomen. Ook een zeer goede prijs in tegenstelling tot andere tegel leveranciers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwalitatieve en betaalbare tegels. Onze complimenten naar Thijs en zijn team, zij zijn een voor een een ideaal aanspreekpunt en hebben verstand van de zaken en staan altijd klaar om je te helpen. Daarnaast zijn ze echte mee denkers! Wat daarnaast heel prettig is dat zij de afspraken nakomen en de kwaliteit en service bieden die zij beloofd hebben. Heel professional en al met al: echt WAANZINNIG!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede service. Het is een webshop maar je hebt door het goede klantcontact het gevoel alsof je in een winkel koopt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en correcte levering. Vriendelijke klantenservice. De tegels die over waren konden retour.

Geen verbeterpunten op dit moment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwalitatieve en betaalbare tegels. Daarnaast is thijs en ideaal aanspreekpunt....hij heeft verstand van zaken en staat altijd klaar om dat extra stukje service te verlenen... echt een aanrader!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie tegels, snel reactie, denken met mij mee als klant mee en nette service. Top bedrijf!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie goeie tegels

Tegels mogen iets meer variatie hebben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Duidelijke communicatie - Professionele aanpak - Afspraak = Afspraak

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In één woord: uitstekend! Hele snelle telefonische reactie op bestelling, de bestelde tegels waren op voorraad en konden eventueel gelijk geleverd worden, maar konden ook later afgeleverd worden. Direct datum afgesproken en keurig op afgesproken tijdstip afgeleverd. Op de afleverdatum ook nog een telefoontje of alles in orde was. Prima communicatie! Door de omschrijving bij de sterren moet ik 4,5 aangeven, maar dit bedrijf verdient er 5!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie en goede spullen. Vakkundig personeel. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies, monsters van de tegels waren op tijd binnen. En een zeer vlotte levering! een woord: GEWELDIG!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk en professioneel advies, goed bereikbaar, mooie producten en een scherpe prijs. Vergeet Thijs zijn humor niet :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en goed geregeld, tevens een stuk goedkoper als bij speciaalzaken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We waren opzoek naar een specifieke tegel, welke tegelextra direct uit voorraad kon leveren. Goed contact, snelle afhandeling en last but not least, een scherpe prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service. Levertijd product was 2-3 weken, maar ik werd al de volgende dag gebeld dat deze op voorraad was en geleverd kon worden op een moment dat mij goed uitkwam. Een heel mooi product en vergeleken met andere aanbieders toch een behoorlijk prijsverschil. Scheelt in de portemonnee!

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed contact, snelle reactie op vragen. Konden de tegels die wij wilden hebben voor een goede prijs leveren. Tegels waren al binnen maar wij hadden ze nog niet nodig. Konden daar net zo lang blijven staan als nodig was. Zeer goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op vragen, persoonlijke en vriendelijke service, en - niet onbelangrijk - de laagste prijs (in ieder geval voor onderstaand product).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, goed contact, fijne mensen. Door een eigen fout (verkeerde bestelling) een snelle oplossing.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele persoonlijke en vooral snelle communicatie, waardoor alles zo geregeld was. Levering netjes op tijd en daarna zelfs nog even een telefoontje of alles goed ontvangen was. Klein foutje met de iDeal-betaling was ook zo opgelost. Kortom, prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende communicatie. Scherpe offerte en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle en persoonlijke reactie van Thijs. Doet wat hij kan en wat hij beloofd. Scherpe prijs. Ik vraag voor alles wat ik nodig hebt eerst wat Tegelextra kan doen.

Ik heb er geen waargenomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg duidelijk en professioneel advies gehad over de betegeling van onze badkamer. Perfecte prijs kwaliteitsverhouding. Bij ons volgende project maken wij weer gebruik van de service van tegelextra!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, snelle levering. Bleek achteraf dat ik de verkeerde kleur vloertegels had besteld. Ruilen was geen probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Tegelextra

Filter op Taal