Prima.

Ik ben heel vakkundig en prettig geholpen

Ze zijn heel klantvriendelijk en nemen ook echt de tijd voor je.

Geen geld terug

Tas gekocht maar niet groot genoeg voor m'n studieboeken. Kan niet terugruilen voor geld. Snap wel dat dit soort winkels ten onder gaan aan online winkelen. Dan kan je tenminste wel terugsturen.

Wij betreuren uw reactie. Inderdaad wij geven geen geld retour en dit is ook niet gebruikelijk. U heeft de tas zelf uit kunnen zoeken in onze winkel. Jammer dat u niet gelijk met ons contact hebt opgenomen. Als u dat wel gedaan had dan hadden wij met u naar een andere of grotere tas kunnen kijken. U had ook de tas kunnen inleveren voor een tegoedbon. Bij online bestellingen ziet u de tas alleen vanaf een foto en dan mag u de tas inderdaad retourneren (bij niet gebruik uiteraard). En inderdaad veel winkels gaan ten onder aan online verkoop. U had de tas ook bij ons online kunnen kopen. Wij hopen dat u en velen niet alleen online gaan kopen want dan zijn er straks geen winkels meer. Ook heel ongezellig toch. House of BagZ Bonnier Lederwaren Yvonne

Gastvrij en behulpzaam

Ontzettend blij met mijn nieuwe aktetas

zeer goed

We zijn zeer vriendelijk geholpen en de dame van de winkel had alle tijd voor ons.

Uitstekende begeleiding!

Heerlijke winkel goed advies

Zeer prettig geholpen

Aandacht voor de klant en goede tips .

deskundig geholpen

positieve verkoopster met verstand van zaken

Zeer fijn geholpen!

Heel fijn en vakkundig geholpen! Mijn vriendin en ik waren op zoek naar een portemonnee en beiden goed geslaagd!

Laptop trolley

Goede voorlichting, begeleiding bij de juiste keuze, prettig contact

Pluspunten

Hebben in januari een Healthy bag gekocht. We werden zeer vriendelijk geholpen en er werd goed met ons meegedacht. Kortom een uitstekende service. Het is een superfijne tas en we hebben er heel veel plezier van.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed geholpen en goed ingelicht over product

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldig geholpen en prima geadviseerd, aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, interessante uitleg/informatie over de makers van de diverse tassen, eerlijk advies en mooie producten!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel vriendelijk geholpen door de eigenaar, zeker tevreden! Tevens wordt er niet moeilijk gedaan met eventuele garantie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Een geweldig bedrijf met een geweldig echtpaar aan het hoofd, ervaren, gemotiveerd, service-gericht, enthousiast. en ter-zake-kundig. Je hebt nog geen voet over de drempel gezet of je voelt je al welkom. Wil je wat drinken? geen probleem bij de Bonniers. Koffie, thee, fris of iets sterkers?: Alles kan! Maar wil je een tas of wil je een koffer? Wat een keuze! Je slaagt er altijd. Dit is een fantastische zaak, een parel in de binnenstad. En de mensen,, die er nog niet geweest zijn, daar heb ik medelijden mee want ze missen iets, wat zeg ik, ze missen veel! Ga binnen bij House of Bagz en laat je verrassen door de grote collectie, snuif de heerlijke geur van leer in je op en laat je voorlichten door het sympathieke echtpaar. Je gaat er weg maar komt ook weer terug want voor jou zal geen andere zaak meer bestaan. Eenmaal House of Bagz altijd House of Bagz

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

heel behulpzaam en bereid ons nog na sluitingstijd de koffer te overhandigen, op de valreep van het oude jaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik had een ingewikkeld probleem met een koffer en deze mensen hebben mij goed geholpen en bieden goede service!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Veel keuze, goed assortiment, leuke sfeer in de winkel en geweldige en persoonlijke hulp bij aankoop

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prachtig en groot assortiment, vriendelijke bediening en goed gelegen in het winkelgebied.

Niets

• Communicatie

Pluspunten

Veel keus en professionele hulp

Geen :)

• Communicatie

Niet rolstoeltoegankelijk begrijpen wij niet helemaal. Wij hebben een open deur met geen drempels. Wij hebben wel een kelder met trap met koffers. Deze halen wij op verzoek naar boven indien gewenst.

Pluspunten

Ervaren, betrouwbaar, kundig

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fijne uitleg van het product. Er wordt niet aangedrongen tot een aankoop

Koffie hoekje achterin de winkel