Uitstekend!

Klantvriendelijkheid site, duidelijke communicatie, snel geleverd en een toppie tas:-)!

snelle service, keurig verpakt en een mooie tas

zie boven

Prima advies

Fijne winkel met heel veel keuze. Goed advies , vriendelijke eigenaresse!

Geweldig en erg klantvriendelijk

Geweldige service en klantvriendelijk

Zorgvuldig en snel

In korte tijd twee maal bij House of BagZ een aankoop gedaan. Beide keren een positieve ervaring. Gekochte schoudertassen voldeden volledig aan verwachting. Daarbij zeer snelle verzending met goede informatie via e-mail. Tassen ook stevig verpakt. Alles prima!

Mijn “ cadeautje” was leuk verpakt

Vlotte service, uitstekend product

Handtas was heel goed beschreven op de site, mooi product, heel vlotte communicatie

Positief

Zeer tevreden met mijn aanwinst . Snel geleverd en vriendelijk te woord gestaan.

Aardig tijdens de verkoop.

Hier een pasjes houder gekocht. Eenmaal thuis toch niet helemaal te vreden over de kleur. Ook zat er een lichte kras op de bovenlaag. Volgende dag tijdens een 2e bezoek in de winkel werd er vrij moeilijk gedaan over het omruilen. Ook werd de kras weggepoets en aangegeven dat het nu eenmaal een gebruiks-voorwerp is. (Na gebruikt te hebben, logisch uiteraard) Tijdens verkoop niet onaardig, wel mag er iets meer service geleverd worden bij het omruilen.

Wil hier graag toch even op reageren. U heeft een Secrid aangeschaft in het zwart, daarna omgeruild voor een donker bruine en daarna omgeruild voor een matte black. Er zat geen kras op het leer maar een nerf in het leer. Ik heb de omruiling opgepoetst ivm met corona. En bij een ruiling poetsen wij altijd het product op. U heeft mij bij de eerste aankoop gevraagd of er krassen op het leer zouden komen en dat heb ik bevestigd. Uiteraard gaat dit bij gebruik gebeuren. Het is en blijft een natuurproduct. Wij zeggen altijd bij verkoop dat het product bij niet gebruik altijd geruild mag worden. Jammer dat u het anders heeft ervaren. House of BagZ Bonnier Lederwaren Yvonne

Tas besteld en de volgende dag al in huis, in een mooie cadeauverpakking en met een persoonlijk kaartje

Mooie winkel en persoonlijke aandacht

Mooie winkel met een breed assortiment aan kwalitatief goede en erg smaakvolle tassen en accessoires. Ze nemen alle tijd voor je om tot de beste keus te komen.

Snelle levering, zelfs als cadeau ingepakt met een leuk kaartje erbij

mee denken

goed geholpen bij uitzoeken tas, goed meegedacht.Heel vriendelijke en deskundig.

Wordt goed naar de klant geluisterd.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Klantvriendelijk

Prachtige tas gekocht. De dame en heer waren erg behulpzaam.

Leuke winkel met goede service

Paar jaar geleden bij deze winkel terecht gekomen via een vriendin i.v.m. de healthy bag. Dit blijken geweldige (rug)tassen te zijn als je bijvoorbeeld veel last van je rug hebt. Ik kan nu veel meenemen zonder last van mijn nek, rug en schouders te krijgen. Ik heb inmiddels mijn derde tas en vind ze nog steeds geweldig, daarnaast iedere keer weer fantastische service en hulp (ook bij de aankoop van de SECRID Wallets, Kipling rugzak en andere artikelen). Ben erg blij met House of BagZ en vanaf mijn eerste bezoek kopen wij hier altijd onze tassen, portemonnees enz.

Vriendelijke, duidelijke uitleg over het gebruik van het koffer en tas.

Ik was op zoek naar een koffer voor op reis en een tas die ook veilig zou zijn. Meneer nam de tijd om ons goed uit te leggen welke koffer geschikt zou zijn. En ook volledige uitleg over de handige tas, die ook nog fijn draagbaar is.

Ruime keuze en snelle levering

De tas was heel goed verpakt en ook nog ingepakt als cadeautje.

Leuke winkel met een perfecte service!

Speciaal vanuit eindhoven naar de winkel in Arnhem gereist om een tas te bezichtigen. Natuurlijk van te voren contact gezocht of de tas er was en of deze appart gehouden kon worden. Perfect geholpen door leuke mensen met kennis van hun producten! en uiteraard ben ik met de tas terug naar Eindhoven gegaan! Aanrader!

Heel prettig geholpen en de keuze is groot.

snel

Smell bezorgd (volgende dag, zaterdag),

leuke, unieke tas

Een leuk apart tasje ! Leuke uitvoering zwart en gestippeld! De maat is goed, had iets groter gekund.

Vlak na mijn bestelling opgebeld door House of BagZ. Er werd aangegeven dat er waarschijnlijk vertraging zou zijn vanwege niet op voorraad. Tot mijn verbazing arriveerde mijn nieuwe tas heel snel. Top, super tevreden. En mijn nieuwe tas heeft nog meer opbergvakken en handige snufjes als voorheen...

Goede service en mensenkennis

Als je op zoek bent naar een tas, vind je hier je match

Prima.