Pluspunten

Hebben in januari een Healthy bag gekocht. We werden zeer vriendelijk geholpen en er werd goed met ons meegedacht. Kortom een uitstekende service. Het is een superfijne tas en we hebben er heel veel plezier van.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed geholpen en goed ingelicht over product

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldig geholpen en prima geadviseerd, aan te bevelen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Vriendelijke ontvangst, interessante uitleg/informatie over de makers van de diverse tassen, eerlijk advies en mooie producten!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel vriendelijk geholpen door de eigenaar, zeker tevreden! Tevens wordt er niet moeilijk gedaan met eventuele garantie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Een geweldig bedrijf met een geweldig echtpaar aan het hoofd, ervaren, gemotiveerd, service-gericht, enthousiast. en ter-zake-kundig. Je hebt nog geen voet over de drempel gezet of je voelt je al welkom. Wil je wat drinken? geen probleem bij de Bonniers. Koffie, thee, fris of iets sterkers?: Alles kan! Maar wil je een tas of wil je een koffer? Wat een keuze! Je slaagt er altijd. Dit is een fantastische zaak, een parel in de binnenstad. En de mensen,, die er nog niet geweest zijn, daar heb ik medelijden mee want ze missen iets, wat zeg ik, ze missen veel! Ga binnen bij House of Bagz en laat je verrassen door de grote collectie, snuif de heerlijke geur van leer in je op en laat je voorlichten door het sympathieke echtpaar. Je gaat er weg maar komt ook weer terug want voor jou zal geen andere zaak meer bestaan. Eenmaal House of Bagz altijd House of Bagz

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

heel behulpzaam en bereid ons nog na sluitingstijd de koffer te overhandigen, op de valreep van het oude jaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik had een ingewikkeld probleem met een koffer en deze mensen hebben mij goed geholpen en bieden goede service!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Veel keuze, goed assortiment, leuke sfeer in de winkel en geweldige en persoonlijke hulp bij aankoop

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prachtig en groot assortiment, vriendelijke bediening en goed gelegen in het winkelgebied.

Niets

• Communicatie

Pluspunten

Veel keus en professionele hulp

Geen :)

• Communicatie

Niet rolstoeltoegankelijk begrijpen wij niet helemaal. Wij hebben een open deur met geen drempels. Wij hebben wel een kelder met trap met koffers. Deze halen wij op verzoek naar boven indien gewenst.

Pluspunten

Ervaren, betrouwbaar, kundig

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fijne uitleg van het product. Er wordt niet aangedrongen tot een aankoop

Koffie hoekje achterin de winkel

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Mooie locatie in het centrum van Arnhem vlakbij centraal station en ruime parkeergarages. Breed assortiment. Ik kreeg alle ruimte om zelf te kijken én ook oprechte hulp om een goede keuze te maken. Met hun vertrouwen in hun klanten voelde ik me gezien, gehoord en op mijn gemak. Toen ik in eerste instantie de tas nog niet kocht, werd ik net zo vriendelijk met een handdruk gedag gezegd als toen ik een uur later terug kwam en de tas alsnog kocht. Ontzettend lieve gastvrije mensen met veel kennis van hun producten en nog echt hart voor de klanten. Bijzonder! Zeker in het centrum van een stad. En alles wat ze over mijn tas vertelden klopt. Wat een heerlijke tas heb ik nu. Ik ben er heel erg blij mee, krijg er ook veel complimenten over en raad iedereen aan naar deze winkel te komen.

• Betrouwbaarheid

Wat een aardige complimentvolle reactie. Hartelijk dank hiervoor.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer ruime collectie mooie tassen. Je kunt rustig alles wat je wilt zien/voelen, uitproberen. Bij de tassen waar ik naar keek: prijzen vergelijkbaar met webwinkels. Ik kreeg een verzorgende spuitbus kado.

Bedoening tikkeltje stug, mogelijk ook omdat het erg druk was. Ik heb de tas net, dus ik heb (nog) geen ervaring met de service, als er iets aan de hand zou zijn.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Gezellig, accuraat en deskundig

Geen. Is goed voor elkaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Klantvriendelijk en grote productkennis

Pluspunten

Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel, goede hulp en uitleg bij uitzoeken van geschikt product. Gevoel dat ik gezien werd als klant, persoonlijke benadering, er werd rustig de tijd genomen. Erg fijn, omdat ik het door mijn visuele beperking (slechtziend) minder goed alleen kon zien. Helaas moest ik een dag later de gekochte portemonnee terug brengen door een verkeerde aankoop vanuit mijn kant. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg het volledige aankoopbedrag terug. Ook netjes een bevestiging van de retour-bon per mail ontvangen. Dankjewel voor de fijne service, ik kom graag terug!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Adequate advisering

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed advies, fijne service en een mooi product aangeschaft.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

- Goed en persoonlijk advies - Bekwaam personeel - Collectie is bijzonder en van goede kwaliteit