Gebeld. Goed advies. Bestelling direct besteld. Volgende dag handtas in huis.

Gebeld. Goed advies. Bestelling direct besteld. Volgende dag handtas in huis.

Prompte levering, zorgvuldige verpakking.

Niets dan lof voor de dames die House of Bagz runnen. Jammer alleen dat de kleur van de tas afweek van die op de afbeelding. Met de kleur rood luistert dit heel nauw.

topservice

Mijn handschoenen kwamen niet in de juiste maat. Ik kreeg per omgaande een nieuw paar toegestuurd terwijl ik de 'mijne' nog niet had verzonden.

Geweldig goede klantvriendelijkheid, deskundigheid en service!

Wij kwamen in de winkel met 2 Bricx koffers van 15 jaar oud waarvan de trekstangen defect waren. Werd zonder mankeren goed en gratis hersteld. Had ook een kleine rugzak nodig. Neem een 'Healthy Back Bag' dat is een nieuw concept, was het advies. Ik heb nog nooit zo'n praktische en comfortabel draagbare tas gehad!. Chapeau familie Bonnier!

Goede service!

Op zoek naar een schooltas voor onze dochter. Mooie tassen, goede service! Aanrader!

Heel goede service met aandacht en vakkennis!!!

Mooie winkel, prachtig assortiment en een eigenaar die weet waar hij over praat en wat bij je past. KWALITEIT!!!

Geweldige service

Het is de enige echte lederwarenzaak in Arnhem met een enorme collectie. De koffer die wij wilden was niet op voorraad, maar de eigenaren belden meteen met de leverancier en binnen ‘n week hadden we het door ons gewenste model in huis. Chapeau! Geweldige service.

Goede geholpen, fijne winkel

Ik werd prettig geholpen en goed geadviseerd voor een mooie tas

deskundig en klantgericht

Deskundig, meedenkend met de klant. En mijn oude tas kreeg een poetsbeurt.

Is gewoon goed.

Enthousiast en goed geholpen

Goede service en info. Fijne winkel.

Enthousiast en deskundig

Wat een enthousiaste eigenaren troffen we hier afgelopen weekend. Vriendelijk en zeer deskundig advies.

Goed geholpen door supervriendelijk behulpzaam personeel

Tegen het eind van de middag binnengelopen voor een nieuwe werktas, vriendelijk gegroet kon ik rustig kijken naar het assortiment. Pas toen ik zelf om hulp vroeg ben ik uiterst fijn geholpen en van advies voorzien. Na het afrekenen nog even gezellig gekletst en tevreden de winkel verlaten. Erg fijn winkelen zo!

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Hele klantvriendelijke mensen. Snelle en correcte levering. 10% actiekorting zoals beloofd snel retour op mijn rekening. Zeker een zaak waar ik in de toekomst mijn tassen zal bestellen.

Snelle levering, fijn product

perfect

Zo snel en met een persoonlijk kaartje erbij! En ook nog een cadeautje. De tas is beeldschoon , ben superblij. groet, Caroline van Eijck- de Jong

Je loopt naar buiten met een mooie tas door goede hulp.

Mijn ideeën over welke tas ik wou kopen waren nog best vaag. Ik ben goed geholpen en de winkel is een rustige omgeving om goed een tas of koffer uit te kiezen.

Prettig, klantvriendelijk en deskundig geholpen.

We werden heel vriendelijk, gastvrij en kundig geholpen.

Prachtige winkel, veel keuze, goed advies.

Prachtige winkel, veel keuze, goed advies.

Super goede en persoonlijke service

Heel fijn geholpen, er werd echt de tijd voor me genomen en goed meegedacht. Super blij met mijn nieuwe werktas! Dankjewel!

Fijne winkel met groot assortiment.

Prettige verkoper die weet waarover hij praat. Fijn dat het totale assortiment van Healthy Rugback aanwezig is.

persoonlijke aandacht

De uitleg die gegeven werd was met aandacht en persoonlijk, zonder opdringerig te zijn.

Grote keuze en oog voor details.

Ons eerste bezoek aan House of Bags was meteen raak. Met een oude Kipling tas in de hand vroegen we om een vervangend exemplaar. Meteen verwees men naar de serie "Healthy Back Bag", toonde de collectie, benoemde de voordelen maar ook de mogelijke nadelen. Kortom een zeer bruikbaar advies van een bevlogen vakman. De koop was snel rond en tevreden verlieten we beeldschone winkel. Overigens wordt de pdf-service met de digitale rekening naar je e-mailadres, zeer op prijs gesteld. Dat is pas service!

Snelle en nette levering!!

Prettige winkel, vriendelijke verkoper, ruim assortiment.

We zijn fijn geholpen in de winkel, dochter ging met een goede schooltas de deur uit.