Gewoon goed.

Een goed bedrijf. Veel sortering qua merk, model, kleur en prijs klasse

Leuk!

Heel fijn geholpen. Ik twijfelde tussen 2 tassen. De aardige mevrouw van de winkel heeft ze om gedaan om te laten zien hoe het staat. Toen kon ik makkelijk mijn keus maken. Ik vind hem nu toch eigenlijk wel erg groot, maar hij draagt zeer fijn.

Ruime keus.Goed advies

Al langere tijd op zoek naar een handtas. Bij toeval bij House of Bagz naar binnen gelopen. Wat een keus! Heb meteen maar 2 handtassen gekocht. Kreeg een dure praktische rugzak cadeau omdat de verkoper vond dat deze, vanwege een kleine verkleuring, niet verkocht kon worden. Zeer tevreden!

Prima geholpen.

Tevreden met de tas.

Fijne winkel met ruim assortiment

Mooie winkel met breed aanbod in elke prijsklasse, erg fijn geholpen door de eigenaar.

Prima winkel (te) veel keuze

Aardige personen in de winkel. We werden goed geholpen.

zeer goed

vriendelijke bediening , omtrent de producten precies genoeg uitleg en niet te lang van stof . mooi winkel en mooie producten

Fijne mensen in een winkel met veel keus

Zeer plezierige geholpen, leuke mensen. Namen alle tijd voor me en een tube bescherming voor tassen voor de helft van de prijs gekregen.

Uitstekend!!

Wij kwamen langs voor een portemonnee, maar wij gingen weg met beide een leren cowboyback en één maal een portomone. Erg gezellige, aardige, spontane verkopers Wij zijn erg blij met de nieuwe spullen. En een leuk einde van onze dag in Arnhem. Bedankt en tot de volgende keer !!

Altijd gezellig bij Robin en Yvonne

Prachtige winkel, ruim aanbod van mooie tassen. En niet onbelangrijk, het is altijd gezellig in de winkel met Robin en Yvonne.

Mooi assortiment en vriendelijke, kundige ondersteuning bij de aankoop

Wij kopen al jaren onze tassen bij de House of BagZ. Voor onszelf en onze kinderen. Je kunt altijd vertrouwen op de kennis en het advies. Daarnaast hebben ze een ongelofelijk mooi assortiment. Het moet wel gek zijn als je hier niet kunt slagen.

Zeer deskundig en prettig advies

Tijdens mijn zoektocht naar "de perfecte koffer" en "de perfecte schouder/rugtas"ben ik verrassend goed, vriendelijk en niet opdringerig geadviseerd. In beide gevallen goed geslaagd plus een pasjeshouder gekocht. Hier kom ik graag terug!

Goede adviezen ....

Na goed geïnformeerd te zijn en alle mogelijkheden bekeken te hebben besloten om degelijke, functionele rugzak te kopen.

Persoonlijk

Prettig geholpen aan een mooie tas. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, de persoonlijke benadering gaf de aankoop een extra goed gevoel.

uitstekend

Wij zijn heel prettig geholpen

Zeer enthousiaste hulp in de winkel.

Vriendelijk, complimenteus en behulpzaam.

Zeer gevarieerd en compleet assortiment

Aardige geduldige en behulpzame service

Klasse!

Mooie winkel met een ruime keus uit kwaliteitseisen e.a. Vriendelijke en professionele mesewerk medewerkers. Aanrader!

Kwaliteit tassen in top winkel

Enorm vriendelijk personeel die de tijd neemt om je te helpen. Heel mooi breed assortiment van o.a. echt leren kwaliteit tassen. Ik ben zeker geslaagd!

Vakkennis, kwaliteit en advies in een

Prettig geholpen, vraagt goed door, geeft advies op maat, benoemt voor en nadelen. Bij keuze nogmaals navraag of dit de juiste keuze is, met beoordeling alle wensen. Afreken een noodzakelijk genoegen, de koffie smaakte heerlijk.

Hier wordt met je meegedacht. Je kunt rustig de tassen bekijken en beide eigenaren hebben alle tijd voor je.

Kwalitatief hoogstaand assortiment en ongekend goede service.i

Ik heb onlangs een tas gekocht. Ik werd op een zeer vriendelijke en deskundige manier geholpen. In alles kon ik merken dat deze twee mensen nóg echt hart hebben voor hun zaak en voor honderd procent achter het product staan wat ze verkopen doordat ze bij elke tas konden vertellen waar hij vandaan komt, wie de maker is en de plus en eventuel de minder sterke punten te benoemen. Men luisterde zeer goed naar míjn wensen en dachten op een goede manier. Met oog voor detail en esthetiek. Een en al tevredenheid met míjn aankoop en de manier waarop ik geholpen werd

Uitstekende producten, geweldige eigenaren

We zijn niet alleen heel goed geholpen bij de productkeuze, maar hebben een oprecht en leuk gesprek gehad met de eigenaren die de tijd namen om ons goed en heel persoonlijk manier te helpen.

Lieve, vriendelijke, behulpzame mensen.

Vriendelijk en klantgericht

Vriendelijk en zeer klantgericht. Geen moeite was teveel.