Prachtige producten en eigenaren met passie voor hun vak

De winkel heeft prachtige en unieke tassen. Yvonne en Robin weten veel over hun producten en vertellen er graag over. Ze nemen de tijd voor je en geven goed en eerlijk advies. Dit is niet gelimiteerd tot de producten in de winkel, maar ook als je advies nodig hebt over bijvoorbeeld een reparatie van een tas. Voor een gezellig praatje kan je er ook langs. Ik kom hier zeker terug!

Prima geholpen, goed geadviseerd!

Prima geadviseerd en genoeg keuze.

Hartelijk dank en graag tot een volgende keer

Goed advies in winkel

Irritant dat er continu berichtjes binnen komen met verzoek om klantervaring te delen.

Supergoed

Telefonisch duidelijk advies gekregen en via de webshop de bestelling gedaan. Versturen werd heel snel gedaan en een leuke persoonlijke handgeschreven notitie op de factuur.

Goede service !!

Met mijn klacht is meteen wat gedaan en ook ben ik met email op de hoogte gehouden

Goede ervaring gehad

Goede service, prettig geholpen

Fijn adres!

Zeer vriendelijk personeel en een kundig advies

Het personeel was zelfs zo aardig om mijn oude tas te behandelen met een beschermende wax.

Graag tot een volgende keer.

Persoonlijke goede service,vriendelijk !ar

Goede bezorging en bijzonder klantvriendelijke service.

Netjes en snel geleverd mooie en nette portemonnee

Overzichtelijke site, snel en netjes geleverd, kortom geen bijzonderheden, product voldoet aan onze eisen.

Graag tot een volgende keer en bedankt voor je reactie. Robin en Yvonne Bonnier

Erg attent en denken mee

Zeer mooi assortiment, vakkundig en vriendelijk!

Prettige winkel en wat een keuze.

Mooie collectie en snelle service

House of BagZ heeft een hele mooie collectie Sticks and Stones. Dus een mooie tas besteld, snel in huis, heel erg blij mee.

Het contact met de verkoopster was uitstekend

Hele ontspannen sfeer kreeg een kopje koffie .Ik beveel deze winkel aan

Ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe handtas.

Bij binnenkomst in de winkel kon ik uitleggen waarnaar ik op zoek was, bijvoorbeeld kleuren en model. Eerst zelf wat tassen bekeken en ondertussen werden er meerdere modellen bijgepakt door de eigenaar. Ik had echt het gevoel dat er meegedacht werd. Toen ik nog maar twee modellen over had waartussen ik wilde kiezen, heeft de eigenaresse de tassen zelf even vastgehouden en omgehangen en zo kon ik makkelijker kiezen welke ik het meest mooi vond. Uiteindelijk ging ik maar huis met een prachtige leren handtas, waar ik super blij mee ben!!

Super bedankt voor de uitgebreide eb lieve reactie. Graag gedaan.

Duidelijke website en snelle levering

De tas (welke ik had besteld als verjaardagscadeau voor mijn moeder) bleek bij openmaken van de doos, al netjes te zijn ingepakt en leuk versierd. En het bedankkaartje welke persoonlijk getekend kon ik ook waarderen. Ik kon hem zo, ingepakt en wel aan mijn moeder geven. Mijn moeder was erg blij met haar cadeau; de Gigi Fratelli leren schoudertas in het zwart.

Wat een ontzettend uitgebreide lieve mail

Heel fijn geholpen

Heb nu de derde tas hier gekocht.

Bedankt voor uw reactie. Graag tot een volgende keer.

Zeer vriendelijke mensen die je goed advies geven

Zo blij met de healthy Bach bags! Heerlijke tas! Heel erg bedankt voor de goede levering!

Veel plezier met de Healthy Back Bag en graag tot een volgende keer.

Vriendelijk personeel goed advies

Super mooie tas, en top service

Ik heb een hele mooie Bear tas online besteld. Snel thuis bezorgd en de tas voldoet aan alle mijn verwachtingen. Heel blij met mijn nieuwe aankoop

Zeer klantvriendelijk

Zoals gezegd zeer klantvriendelijk. Heb telefonisch contact gehad ivm bepaald probleem. Ze zijn er gelijk ingedoken, hebben mij teruggebeld voor feedback. En snelle levering,

Mijn favoriete tas besteld met korting

Een van de weinige winkels die de Healthy back bag verkopen. Nu een leuke korting dus meteen een besteld voor de variatie. Ook een leuk boekje om te shoppen wanneer het weer mag

Goede service!

Sticks and stones tas online gekocht voor een prima prijs. Mooie tas en conform afbeeldingen op de site. Tas werd ook nog aan huis afgeleverd. Helemaal top deze service!

Rijnstraat 30 6811 EW Arnhem