Perfecte service

Snelle levering. Goede service. Top!

Ben niet gewend online te kopen maar super service

Fijn geholpen...pakket op tijd!

Geweldige producten , perfecte en snelle levering

Ontzettend tevreden met mijn nieuwe Healthy Back Bag. Na wat telefonisch advies en tips meteen besteld , binnen 24 uur in huis! Dankjewel , super tevreden!

Top service snel en perfect bezorgd

Vriendelijk en goed advies

Ontvangen tas voldeed niet. In de winkel omgeruild. Zonder problemen plus goed advies Tav wat voor tas wel te kopen.

Topservice, prachtig product!

Via de website House of BagZ vond ik de laptoptas die ik zocht. Ik was zeker van de maat, omdat alles duidelijk was omschreven op de website. Een geweldige prijs/kwaliteit verhouding én geen massale webshop maar gewoon keileuke ondernemers met een hart voor tassen! Mijn bestelling werd vlot verzonden per post én deze was ook nog eens zó mooi als cadeau verpakt! Een feestje om uit te pakken!! Lekker kopen via de webshop is top, winkelen in hun prachtige zaak in Arnhem is nog meer een aanrader!

Fijn en goed geholpen klantvriendelijk!

Zeer vriendelijk en prettig geholpen!

Goed advies over een Fjallraven rugzak. Prettige mensen

Heel positief

Grote keuze aan tassen, waarbij je heel vakkundig, uitgebreid en vriendelijk wordt geadviseerd. Ik ben heel goed geslaagd.

Aangetrokken door een aanlokkelijke tassen-etalage en winkel

Hartelijke, bevlogen en prettige bediening met goed advies. Uiteindelijk Ergonomische tas gescoord en er blij mee..... Groetjes Hardy uit Delfgauw

Prima geholpen

In de betrekkelijk kleine winkel trof ik een groot aanbod aan tassen. Een mooi en afwisselend assortiment. Met behulp van de medewerker precies gevonden wat ik zocht!

Ontzettend behulpzaam en vriendelijk!!!

Het assortiment van de winkel is heel breed en van goede kwaliteit. De bediening is erg vriendelijk en zeer hulpvaardig. In deze winkel heeft men nog tijd om de klanten te helpen!!!

Meer dan uitstekende garantie ervaring

Ik heb bijna twee jaar geleden een healthy bag gekocht. Ik heb er meerdere en heb er goede ervaringen mee. Aan het eind van de periode van garantie bleek van de laatst gekochte tas een drukker los te laten van de stof. Ik heb een berichtje gestuurd aan Yvonne en Robin en die hebben dit gelijk opgepakt door de leverancier in Engeland een berichtje te sturen. Daarop kwam het antwoord dat ik gratis een nieuwe tas mocht uitkiezen. Los van het feit dat dit een hele goede garantieregeling is hebben Yvonne en Robin laten blijken dat je in hun zaak niet alleen een tas kan kopen maar dat ze ook nog eens een hele goede after sails benadering hebben die mij zeer aanspreekt. Ik kan House of Bagz van harte aanbevelen. Het is daar niet alleen verkopen maar ook een hele goede support achteraf.

Een winkel zoals je ze zelden meer ziet

Een winkel zoals je ze zelden meer ziet; met een winkelier in zijn winkel als een waard in zijn herberg. Een ouderwets goede zaak, fijn dat ze dan toch nog bestaan!

Zeer prettige winkel.

Prima service, ruime keuze en goed advies.

Goed geholpen. Prettige winkel

De winkel waar ik de tas heb gekocht ben ik goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel. Zijn erg aardig

Zeer prettig winkelen, mooie winkel en prettige mensen.

Winkelen bij House of BagZ geeft je het gevoel even terug te zijn in de tijd. Persoonlijke aandacht, waar vind je dat nog? Hier dus. Interesse om naar je verhalen te luisteren, maar zelf ook te vertellen over je producten en productkennis. Heel leuk om dat weer eens te ervaren in een steeds anoniemer wordende wereld.

Hulpvaardig, vriendelijk met kennis

Men helpt je hier erg goed. Veel keuze, geen tijddruk, goede suggesties, kortom servicegericht.

Goede omschrijving van de tas, snelle levering.

Vriendelijke service!

Mooie tassen, vriendelijke behulpzame mensen, goede service!

Fijne ervaring

Nog nooit geweest. Fijne winkel. Grote keuze. Goed advies

Vriendelijk, behulpzaam, proffesioneel

Een heel sympathiek koppel. Heel veel keuze in de winkel. Ze waren heel behulpzaam.

Prima - Excellent with very diverse collections

Robin and his colleagues know their bags. Wonderful service and such a wide range of designs. Their products are not only beautiful but excellent quality.

Prettig

het was een prettige ervaring. De winkel zag er mooi uir, vriendelijk personeel. Goed geholpen en een fijne service

Vriendelijk mee denkend echtpaar.

Er wordt goed geluisterd naar de wens van de Klant. Hulp is fijn met voldoende ruimte voor jezelf. Adviseren op een fijne integere wijze. Kom er graag terug.

Rijnstraat 30

6811 EW Arnhem