Geweldig !!

alles was zoals gevraagd. Ik zal zeker vaker iets bestseller.

Snelle levering en goed product.

Zie bovenstaande

Hele mooie stenen

Hele mooie stenen die ook snel werden geleverd.

Tevteden

Bestelde artikelen waren zeer tot tevredenheid. Levering duurde langer dan verwacht..

Goede kwaliteit en heel persoonlijke benadering

Ik had haast om mijn bestelling te ontvangen. 2 dagen later stond er een tabletop wargame sinds 20 jaar op het programma. Dus mailde erachteraan aangezien ik nog geen verdere verzend bevestiging had ontvangen. Kreeg netjes en vlot een persoonlijk bericht terug dat het helemaal goed ging komen. Erg netjes dus. Verder netjes verpakt en dus prima kwaliteit voor deze prijs. Ze dobbelen goed, eerste dobbelrol was meteen een 6. Maar eerste potje helaas gelijk gespeeld.

Alles heel goed verpakt, door de vakantie van de eigenaar wat verlaat, maar toch op tijd bezorgd. Ik ben zeer tevreden!

Snelle verzending, goed product!

Mijn bestelling werd snel verzonden, al keer ik wegens drukte geen bevestigingsmail dat mijn pakketje verzonden was. Het kwam echter wel gewoon snel aan, en de dobbelstenen zijn heel fijn!

Awesome

Fast shipping, great packing, awesome items.

Veel op voorraad, snelle levering

Scherpe prijzen, ruime sortering, persoonlijke aandacht

Dobbelstenen per stuk te koop

Had 30 d4 dobbelstenen nodig, en die kon ik bij Dobbelstenenshop los kopen. Lekker handig!

Netjes ontvangen

Wat ik miste was tussendoor een mail of het pakje was verstuurd. Of wanneer ik het kon verwachten.

Goed assortiment, snel hulp bij problemen/vragen

Werkt allemaal prima, meestal snelle levering. Bij vertraging of voorraadproblemen wordt duidelijk gecommuniceerd en meegewerkt aan een snelle oplossing.

Heb ze na anderhalve week nog steeds niet

Ik had mijn dobbelstenen 13 augustus besteld ze waren er 23 augustus nog steeds niet

Beste Owen, Mijn oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. Jammer dat PostNL ons (even) in de steek laat. Ik zou het op prijs stellen, wanneer je contact met ons opneemt. Uit principe ga ik niet in op alleen het achter laten van een review en je mij niet de kans geeft om deze ervaring op te lossen. Met veelzijdige groet, Rolf van Hoorn Logistiek Dobbelstenenshop

Kwaliteit

Mooie dobbelstenen voor een goede prijs.

Geweldige service

Ik vroeg of mijn bestelling als cadeautjes verpakt in een hotel afgeleverd kon worden, dat is uitstekend verzorgd. In het hotel begreep ik dat Rolf zelfs twee keer gebeld had om zeker te stellen dat het goed ging. Producten zelf voldeden aan verwachting.

Snelle bezorging

Ik had een set black red runes besteld, deze heb ik binnen 2 dagen zonder enige problemen ontvangen. Zeer tevreden!

Nice

Ze waren er binnen no time en genoeg dobbelstenen om uit te kiezen

PRIMA

Prima eerste ervaring!

Rape levering alles was inorde. heel blij!

Goede communicatie en goed product!

Ik had een aantal vragen voordat ik een bestelling wou plaatsen. Deze werden snel en goed beantwoord. Erg blij met mijn aankoop!

goede snelle afhandeling

Leuke shop, prima assortiment, snel geleverd!

Prima shop, bestelling werd snel geleverd. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen! Er valt genoeg te kiezen.

Uitstekend ontvangen

Alle bestelde producten zijn goed aangekomen, zoals omschreven en in goede staat.

Bij eerste bestelling kreeg ik een kortingscode om na te bestellen zonder verzendkosten - daar heb ik meteen gebruik van gemaakt! Bedankt daarvoor!