Gewoon goed

Nog geen ervaring

Ik heb de dobbelstenen en twee leren dobbelbekers besteld. Daarna pas bij de FAQ gezien dat de mensen tot de 25e op vakantie zijn. Ik weet zeker verdiend, en mijn dobbelstenen hebben nog geen haast, maar misschien handig om dit in het vervolg op de beginpagina te zetten. Ik zal nog een echte review schrijven zodra ik de dobbelstenen heb.

erg vriendelijk en snelle respons

erg vriendelijk en snelle respons

Zeer goede prijzen maar hoge verzendingskosten

vriendelijk/snel geholpen

snel beantwoord en volgende dag product thuisgestuurd. praktisch en zeer vriendelijk

Snelle en correcte bezorging

Duidleijke website, snelle bezorging, helemaal blij!

Duidelijk, snel, mooi

Snel bezorgd, duidelijk afgebeeld, mooie dobbelstenen

Prima dobbelstenen.

De vijf dobbelstenen die ik heb gekocht bevallen prima.

Goedkoop, gemakkelijk en snel bezorgd

Paar dobbelstenen sets en een dobbelsteenzak besteld. Waren binnen een paar dagen bezorgd.

Duidelijk, helder en snel.

De titel denkt de lading.

Een correcte afhandeling en goede communicatie

Eerst werd mijn levering maar niet geleverd door post.nl, na dit gemeld te hebben, maakte ze meteen een nieuwe zending klaar en de volgende dag was dit al geleverd!

Producten van nette kwaliteit en vlotte levering

De tienzijdige dobbelstenen zijn fantastisch om met kinderen te oefenen met rekenen. Echt oefenen ipv computerspelletjes spelen. De verschillende kleuren maken het optellen, aftrekken en vermenigvuldigen een leuke uitdaging.

Uitstekende levering

Had op de site per abuis bruine dobbelstenen met witte stippen besteld terwijl het rode had moeten zijn, dit is prachtig opgelost.

Waardeloze bende.

Hoopvol een dobbelsteen besteld. De verkeerde is geleverd. Kan gebeuren. We zijn allemaal maar mensen... Gemaild via de website: geen reactie. Twee keer gebeld, braaf tijden kantooruren, krijg alleen een voicemail met iemand die zijn naam mompelt in de trant van 'ro'. Laat maar zitten, maar voor die paar euro is het me de moeite niet waard. Ik ga voor een dobbelsteen niet op en neer naar Gouda

Snelle levering en alles in orde.

Ik had een paar d20's gekocht om mee op kamp te nemen. Ik had een klein beetje schrik dat ze te laat gingen aan komen maar ze waren supersnel bij mij thuis.

Goed...meer dan goed!

De bestelling was goed verpakt.. nl. in hergebruikt materiaal en dat vinden wij perfect. Binnen een paar dagen was de bestelling binnen. Wij zijn dik tevreden!

Snelle levering, goede kwaliteit

Ik had dobbelstenen besteld, en één dag later had ik ze al binnen.

Ruime sortering en duidelijke communicatie over de levering

Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering

Goede en snelle service

Duidelijke site, makkelijk te gebruiken. Snelle levering bij de bestellung.

Perfecte service

Heldere webshop, goede prijs en er wordt rekening gehouden met verzoeken omtrent bezorging.

Perfecte service

Snelle levering en goede service

Mooie overzichtelijke website en grote collectie dobbelstenen

Pluspunten

Snelle levering, kwaliteits producten

Pluspunten

Geweldige service!

geen

Over Dobbelstenenshop.nl