Ben heel blij met mijn aankoop! Dankjewel!

grote keuze!

Snelle verzending!

Mooie pionnen, netjes verzonden, goede prijs.

Cool

Snel geleverd Helemaal tevreden

Persoonlijk, lief en professioneel

Deze winkel heeft niet alleen dobbelstenensets, maar ook lossen dobbelstenen - iets dat voor mij supergoed van pas komt. Zo kan je je sets weer compleet maken, of wat extra dobbelstenen erbij kopen voor bepaalde D&D campaigns. Mijn orders zijn altijd goed in orde, en als er perongeluk iets mis gaat, dan wordt dit snel en persoonlijk opgelost. De eigenaar heeft bij een afspraak op locatie mij ontzettend geholpen en advies op maat gegeven, iets dat ik nooit eerder van een D&D winkel heb gezien. Ook leent hij dobbelstenen uit voor bijvoorbeeld schoolevenementen, echt heel tof. Aanrader.

HHet dlg

Cyclus Job

Leveringsfout goed hersteld

Een van de bestelde bijzondere dobbelstenen was vervangen door een meer standaard exemplaar. Na een mailtje is dat netjes opgelost.

De levering was snel en was goed verpakt. Superblij!

Helemaal top

Fijn geholpen

Zeer mooie dobbelstenen, veilig verpakt en min of meer op tijd geleverd.

Schitterende site om je dobbelstenen aan te kopen!

Persoonlijke verzending

Duidelijk aangegeven wanneer verzonden (na hun vakantie), dar erna inderdaad binnen!

Impeccable.

Le produit était conforme et arrivé en temps et en heure.

Dobbelstenen van hoge kwaliteit

Dobbelstenen zijn prima, maar de levertijd was veelste lang. De aardige eigenaar van de webshop stuurde me een persoonlijk berichtje met oprechte excuus dus dat verdient zeker 4 steren.

Geweldige service!

Fijn dat ik voor mijn oude Mens-erger-je-niet losse pionnen kon kopen.

Goede en snelle service en goede humor

Zou hier niks bestellen

Doppelstenen besteld betaald en niks meer vernomen reageren ook niet op mijn mail

Dank je wel voor het delen van je feedback. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met je bestelling en de communicatie met ons team. Allereerst wil ik graag benadrukken dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor alle aspecten van mijn bedrijf. Ik ben net terug van vakantie en heb de afgelopen dagen hard gewerkt om alle bestellingen af te ronden en eventuele achterstanden weg te werken. Mijn vakantie periode stond vermeld in een grote balk helemaal bovenaan mijn website. Ik heb echter vernomen dat sommige ad-blockers deze melding hebben tegengehouden. Ik begrijp je frustratie over het gebrek aan respons op je e-mails, Ik heb echter na ontvangst van jouw mail direct geprobeerd je te bellen om persoonlijk uitleg te geven naar aanleiding van je e-mail, maar helaas zonder succes. Je bestelling is verzonden via PostNL als brievenbuszending afgelopen dinsdag. Ik ga ervan uit dat je deze inmiddels hebt ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn of als je verdere vragen hebt, sta ik klaar om je te helpen. Jouw tevredenheid is belangrijk, en ik wil ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met mijn bedrijf. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren, en ik waardeer je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Rolf van Hoorn

Netjes en erg snel binnen

Goeie service

Nadal de post de 1ste keer niet bezorgd had belde ik jullie op en er werd gelijk een nieuwe op gestuurd

Slecht

Ik heb de verkeerde dobbel stenen geleverd gekregen meteen gemeld maar geen enkele reactie gekregen

Mooie dobbelstenen, snel bezorgd

Dobbelstenen besteld voor mijn 5-jarige die het leuk vindt om te rekenen. Tevreden over de kwaliteit. Bij de kleuter zijn vooral de doorzichtige 20-kantdobbelstenen een hit :)

Een beetje slordig

Een van de setjes pionnen was niet compleet, de rest van dat setje lag los in de verpakking, de rest van de was in orde.

Mooie dobbelstenen

Goede website, gemakkelijk te bestellen, mooie dices. Snelle levering

degelijk

degelijk

Mooie dobbelstenen

Had op vakantie mijn D&D spullen thuisgelaten en had op de valreep dobbelstenen nodig voor een oneshot. Vond een set in een kleur die leuk pasten bij het thema, ze werden dezelfde dag nog opgestuurd. Getest in zoutwateroplossing en ze hebben geen luchtbellen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.