Zeer prettig

D&D dobbelstenen besteld. Snel geleverd, goede kwaliteit en ze zijn prachtig. Top!

Ik had in eerste instantie de verkeerde bestelling binnengekregen. Maar het is allemaal heel snel en met goede service opgelost.

Snelle levering en goeie qualiteit

Mooie dobbelstenen, en ze waren snel geleverd

Top kwaliteit

Mooie diverse dobbelstenen

Snelle levering en goede stenen!

Ik kon de stenen die ik nodig had niet in de buurt vinden, nabestellen werd lastig. Dus toen via Dobbelstenenshop.nl besteld. Helemaal top!

Mijn bestelling bij dobbelstenenshop is door een fout bij postNL niet goed verlopen. Ik heb contact gehad met het bedrijf en samen hebben we het goed opgelost. Er was een prima alternatief geboden welke ik heb ik plezier heb geaccepteerd. Ik ga hier snel weer een bestelling plaatsen

Artikelen netjes ontvangen

Alles verliep netjes!! Zeer tevreden spullen op tijd binnen gehad.

Ruim gamma, correcte prijs, snelle levering

Helemaal prima!

De dobbelstenen zien er uit als op het plaatje en ze rollen goed! Top bezorging ook, was binnen 3 dagen binnen :)

Snelle levering en goed product

Mijn bestelde dobbelstenen waren snel binnen en zijn puntgaaf. Ze zien er precies zo uit zoals ze op de site staan! Mooie prijs, goeie service. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Prima, snel en betrouwbaar

Snel, gemakkelijk en naar verwachting

Niks bijzonders te melden.

bijna alle producten waren 100% goed op eentje na(koop hier alleen dobbelstenen).

Het was snel geleverd en alle dobbelstenen waren goed. Alleen het bakje om in te rollen wat ik erbij besteld had was van matige kwaliteit. Het lijm had al losgelaten op bepaalde stukken.

De dobbelstenenshop leverde mijn dobbelpistes snel, netjes ingepakt en met een “persoonlijke” boodschap. Van mij had de prijs wel iets lager gemogen, maar misschien is mijn vorige leverancier gestopt met dit product leveren omdat zijn winstmarge niet groot genoeg was (hij was in ieder geval goedkoper;) )

Super goed

Snelle levering, veel keus. Wel had ik echter het probleem dat de website, elke keer dat ik een dobbelsteen in mijn mandje deed, het aantal veranderde naar twee. Service was verder top

Makkelijk en snel

Ik heb 2 rode d4 besteld om een potion of healing te maken voor mn nieuwe dnd campain. Ik heb hier heel makkelijk en heel snel de goede dice gevonden en ze waren de volgende dag geleverd. Top!

Prima service!

Eerste bestselling was niet goed, maar na Telefonisch contact is het Naar alle tevredenheid opgelost! Super, Dankjewel!

Helemaal top! Snelle levering en goede communicatie met de klant :)

Goede webshop, afrekenen ging super snel en de levering kwam netjes aan de beloofde dag. Top winkel om je assortiment uit te breiden, met wat je ook nodig hebt. Zeker een aanrader.

Een goede ervaring

Het werd duidelijk en vriendelijk verteld wanneer mijn bestelling verwerkt en verzonden werd.

De dobbelstenen kwamen veel donkerder uit dan op de foto.

Ik vond het spijtig dat ik toen ik de dobbelstenen opende, ze niet echt leken op de foto die ik zag toen ik ze bestelden. De Frosted smoke white zijn in mijn ogen dus eerder donker grijs. Enkel de D4 lijkt wel een beetje op de foto.. spijtig dus dat de foto's niet zo representatief zijn en ik nu andere dobbelstenen heb dan ik had verwacht...

Prima materiaal prima service

Ondanks een foutje met de track & trace een uitstekende service

Mooie dobbelstenen, snel afgeleverd

Mijn eerste bestelling liep snel en foutloos, met twee sets mooie dobbelstenen waar ik dik tevreden over ben!

vlot bestelbaar en snelle levering.

Leuk assortiment en snelle levering.

Toppertje

Lijkt Overtoom wel