SupperDobbel

Mooi pridukt tijdige levering

Geld terug na fout met pakket

Helaas kwam mijn pakket niet aan, maar contact verliep soepel en ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Daar ben ik heel blij mee.

Heel tevredan

De producten waren snel geleverd .

Snelle levering.

Vandaag besteld morgen in huis

Geen problemen.

Heb de kleine dobbelstenen gekocht om het in een ultralight backpacking setup te plaatsen. Misschien is 0,8 cm iets kleiner dan ik verwachte. 1cm tot 1,2 cm had ook gekund.

Goede aanpak bij miscommunicatie

Na een lage beoordeling te geven werd er meteen actie ondernomen om het goed te maken. Er was sprake van een miscommunicatie en dit is gezamenlijk goed aangepakt. Een echte held als het gaat om iets goed maken. Dankjewel

Recentelijk ontving ik een melding over een onvoldoende beoordeling die je hebt gegeven op onze website via Kiyoh. De beoordeling betreft een negatieve ervaring met betrekking tot een bestelling bij Dobbelstenenshop.nl, waarbij je aangaf dat je niet hebt ontvangen wat er beloofd was en dat er geen reactie is geweest op jouw e-mails. We willen je allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. Het is absoluut niet onze bedoeling om onze klanten teleur te stellen of onbeantwoorde vragen te laten. We willen graag alles in het werk stellen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je ervaring bij Dobbelstenenshop.nl. Echter, tot op heden hebben we geen eerdere e-mail(s) van jou ontvangen over dit specifieke probleem. Dit baart ons zorgen, aangezien we altijd streven naar een tijdige en effectieve communicatie met al onze klanten. Het lijkt erop dat er ergens een misverstand is opgetreden of dat er een probleem is met onze communicatiekanalen. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, willen we graag meer informatie van jou ontvangen. Zou je jouw bericht(en) nogmaals willen sturen als antwoord op dit bericht? Je kunt direct reageren op deze e-mail. We staan klaar om je te helpen en hopen snel van je te horen, zodat we dit probleem kunnen oplossen en je alsnog een positieve ervaring kunnen bieden bij Dobbelstenenshop.nl. Met veelzijdige en hartelijke groet, Rolf van Hoorn

Geen antwoord

Ik heb een mail gestuurd, dat ik de verkeerde dobbelstenen heb ontvangen maar ik heb geen antwoord gekregen.

Dobbelenshop is geweldig!

Dobbelenshop is geweldig! Ik heb er vaak besteld vanwege hun supersnelle verzending, enorme assortiment en vriendelijke prijzen. Een echte aanrader voor dobbelliefhebbers!

Veel keus, snelle levering

Heel veel keus en snel en goed geleverd

snelle bezorgtijd

Snel en geen gedoe

Website heeft goede afbeeldingen van de dobbelstenen, en ook hoe veel ze op voorraad hebben, wat erg fijn is. Alles was snel verzonden.

Mooie dobbelstenen

Netjes op tijd verstuurd/bezorgd en mooie dobbelstenen kunnen bemachtigen. Zeker een aanrader—ze hebben van alles!

Goede service en prima spullen tegen een goede prijs.

Goede filters op de website. Snelle verzending, goede dobbelstenen.

Perfecte service

Alles was netjes verpakt en snel verstuurd. Dobbelstenen zijn de kwaliteit die had verwacht dus ik heb geen negatieve punten.

Heel snelle levering, perfect product

Heel snelle levering, perfect product

Snelle, correcte service

Snelle, correcte service. Vriendelijke dienstverlening

Laat

Op de website stond dat de dobbelstenen er de volgende dag zouden zijn. ik heb ze pas over 6 dagen gekregen. Het product zelf was goed en mooi verpakt.

Een waar avontuur

Nooit had ik gedacht dat het kopen van dobbelstenen zo leuk kon zijn. Maar waarde marskramer Rolf stelt niet teleur! De bestelde dobbelstenen werde ook gewoon keurig op tijd geleverd.

Helemaal goed …

Levering was netjes verpakt (4x 8mm en 4x 12mm). De kwaliteit van de dobbelstenen is prima. Ik had zelf een foutje gemaakt in de bestelling, maar dit werd netjes opgevolgd. Top!

Snelle verzending. Keurig verpakt, brievenbus pakketje. Ik had een foutje in mijn e-mail adres, een letter pakte niet met typen. Gebeld en gelijk aangepast. Volgende dag bestelling in huis. Prima :)

Zeer goede en snelle service!

Heb mijn bestellingen binnen de 2 dagen ontvangen en de verkoper was zeer vriendelijk.

Alles top. Ook de e-mail met de bevestiging was zeer leuk omwille van de mooie tekst die er bij hoorde.

Zeer slecht onderneemt geen reactie naar verkeerde levering

Ik had een bestelling gedaan voor dobbelstenen met cijfers ik kreeg met puntjes meteen gemaild en een foto mee gezonden zodat ze zagen dat ik de verkeerde ontvangen had ik zou nieuwe toegezonden krijgen na 2 feb omdat ze even dicht waren tot opheden niks ontvangen zelfs naar twee keer weer mailen er over geen enkele reactie zeer slecht om zo met een klant om te gaan

Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hebben ons best gedaan om u te informeren over onze vakantieperiode via meerdere kanalen, inclusief bovenaan onze website en telefonische contact. We begrijpen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen en daarvoor onze oprechte excuses. Helaas hebben we uw recente e-mail niet ontvangen. We hebben het volledige bedrag teruggestort.

Ben heel blij met mijn aankoop! Dankjewel!