Supersnel geleverd

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Geweldig dat hier nog “Yahtzee” te koop is. Het is een heel vermakelijk spel maar bijna nergens meer te krijgen. Nu kunnen we weer even voort, met een mooie kleurige set nieuwe dobbelstenen erbij :-)

Prima blanco dobbelstenen, vlot geleverd

Sommige maten blanco dobbelstenen hadden ze niet. Op zich prima opmtenlossem door een niet blanco te verfen. Snel en vlot geregeld. Gewoon met de post. Prima!

Had prachtige dobbelstenen gekocht via de shop. Echter kwamen ze maar niet binnen. Maar door snelle en vriendelijke communicatie ( zowel telefonisch alsook per mail ) met Rolf is er uiteindelijk een setje binnen gekomen. Rolf werkt met passie en dat straalt hij uit door goede service te verlenen aan zijn klanten. En de dobbelstenen zijn Prachtig ! Groet Onno

Dobbelstenen

Aantal keer besteld, snel geleverd en in mijn gevallen ook een brievenbus pakket wat ook weer scheelt dat ik thuis moet blijven.

keurig en snel geleverd

Mijn kleine bestelling werd netjes als brievenbuspost verstuurd en was er snel.

De dobbelstenen zijn echt van mooie kwaliteit. Ik ben er heel blij mee❤️

Erg goed

Ik bel de een keer. Dat ik de zending niet ontvangen. Ik kreeg gelijk een nieuwe zending toe gestuurd. Dat ik vind netjes afgehandeld.

Snelle service, vriendelijke mensen

Dobbelstenenshop is waar ik het eerste kijk als ik dobbelstenen nodig heb. Want jouw order wordt met veel enthusiasme verstuurd. En mocht je een keer extra service nodig hebben, dan krijg je een vriendelijke medewerker die graag met je meedenkt top! Waarom dan niet 5 sterren? Ik zou graag iets beter willen kunnen filteren op de website om exact te vinden wat ik zoek. En ik merk toch dat het aanbod wat algemener is geworden, waar ik vaak toch iets specifiekere wensen heb.

Vlotte en correcte afhandeling

Per vergissing was een deel van mijn bestelling niet geleverd. Na een mailtje van mij is dit vlot en correct herstelt.

Een fijn bedrijf

Van begin bestelling tot levering bestelling keurig geregeld.

super

snel en compleet - veel keuze

Fijne dobbelstenen. Snelle verzending.

Fijne dobbelstenen. Snelle verzending.

Keurig en leuk verzorgd, snelle levering.

Keurig en leuk verzorgd, snelle levering. Mooie poezenpostzegels.

Snel, groot assortiment, goed verpakt

Gekregen wat ik besteld heb.

Ook al was ik verrast dat een set dobbelstenen niet de grootte hadden dan dat ik had besteld. Was het mijn eigen schuld hahaha. Read the description! Snel geleverd, zoals beschreven en goeie prijs.

Wauw wat veel dobbelstenen

Snel geleverd en mooi geprijsd

Mooie producten en een behulpzame klantensercive

Mijn producten waren niet aangekomen, maar de klantenservice was erg behulpzaam en heeft een tweede zending op de post gedaan. Twee dagen later was het pakketje binnen. het contact verliep snel en de persoon die mij heeft geholpen was erg aardig :)

Topwinkel!

Heel handige winkel! Wij zijn thuis een beetje dobbelgek. Ik heb een kwijtgeraakte dobbelsteen kunnen vervangen en meteen een setje gekocht voor het spelen van een nieuwe variant Clever, zo hoef ik enkel nog de losse scoreblokken aan te schaffen, en een extra Qwixx-setje voor mijn dochter. De kleine misser was door de webwinkel snel en heel netjes opgelost. Een topwinkeltje dus. Een nog breder assortiment zou extra leuk zijn.

Ruime keus, goede levering

In een bordspel (Britannia) wilde ik elke kant precies de juiste kleur dobbelstenen geven. De winkel had wat ik zocht, in het juiste formaat en de juiste kleur. Wel was er een afwijking van mijn bestelling: de rode dobbelstenen hadden witte nopjes in plaats van zwarte, zoals op de site stond. In mijn geval was dat juist wat ik wilde, maar het stond wel verkeerd op de site.

Correcte levering

Goede ervaring

Ik hoefde niet eens te vragen waar mijn zending bleef

Nadat ik een backgammon dubbel-dobbelsteen had besteld duurde het enkele dagen. Toen ontving ik een mail waarin de shop meldde dat hun dat ook was opgevallen, dat ze van de bezorgdienst uitleg hadden gevraagd, en met een nieuwe outlook voor de bezorging.

Snel geleverd! Goede kwaliteit dobbelstenen. Gewoon top

Prima service, prima product

Contact met het bedrijf via chat. Direct een gedegen antwoord op mijn vraag.

Goede service en producten

Het enige wat mij tegen hield van het meer sterren te geven, is dat sommige dobbelstenen wat scuff marks hebben.

Hoogeveenenweg 85

2913LV Nieuwekerk aan den ijssel