Helemaal top

Dobbelstenen besteld Dobbelstenen bezorgd

Goede ervaring minder snelle levering dan aangegeven maar in deze tijd niet vreemd overkomend.

Er staat op de website dat de levering max 48 uur zal zijn maar het duurde bijna een week. Aangezien er steeds vaker via internet wordt besteld ervaar ik dat niet als een probleem. Bestelling was zorgvuldig ingepakt en was compleet. Zou misschien leuk zijn wanneer er bij de eerste bestelling een kortingscoupon meegeleverd zou zijn.

Snelle verzending en duidelijke voorwaarden

Een erg fijne winkel voor de tabletop roleplay speler die teveel dobbelstenen koopt, het is echt m'n vaste adres geworden voor als ik een nieuwe polydice-set wil. De layout van de webwinkel is duidelijk genoeg voor de neurodivergente klant, en niet elke winkel kan ECHT zeggen dat hun layout duidelijk is voor iedereen. Vaak bedoelen mensen met de uitspraak 'duidelijk voor iedereen' dat het duidelijk is voor alle neurotypische mensen. Maar met deze layout kan de winkel eerlijk zeggen dat het duidelijk is voor IEDEREEN. Het is echter vooral de levertijd die met kop en schouders boven de rest uit steekt: Met de volgende dag geleverd in Nederland kan je zeker weten je nieuwe dice showen bij je volgende sessie. Dus als je in de lage landen woont, hoef je niet echt lang te wachten op je nieuwe aanwinsten. Het enige wat ik aan te merken heb op het assortiment is dat er niet veel transparante polydice-sets te vinden zijn in de webwinkel. En ik wou dat er meer aanbod was in dice bags, dobbelsteenbakken en dobbelbekers was. Als er ergens was waar ik zou kijken voor een dobbelbak met een leuke print of het vilt, zou het zeker bij deze winkel zijn. Maar er is helaas alleen een standaard-aanbod met een keuze tussen 2 effen kleuren vilt. Maar om het allemaal op te sommen: De Dobbelstenenshop is een goed adres voor polydice-sets. Als ik naar hun fysieke winkel in Nieuwerkerk aan den IJssel kon, dan zou ik er zeker een kijkje nemen.

Goede service en kwaliteit

Een aanrader voor de dobbelsteen-enthousiast.

Zeer tevreden, vlotte bediening. Kleine vraag of jullie zouden uitbreiden naar sleeves en deckboxes voor mtg of andere kaartspellen. Ik ben op zoek naar een leverancier/verkoper van MTG producten. Veel van de producten zijn enkel beschikbaar in America zoals gamegenic of ultrapro. (ultrapro vind ik wel maar in beperkte mate.) Bazaar of magic biedt wel wat producten aan maar de verzendkosten zijn wat hoog. Kan maar vragen. Nogmaals, ik ben zeer tevreden met het product, toffe dice en zeer mooi aanbod! Will shop again :) Groetjes vanuit België Pieter

levering van goed produkt en volgens afspraak in mail.

levering was conform mail en produkt scoort kwalitatief hoog, oke dus.

Zeer prettig, snelle levering

Zeer prettig, snelle levering. Daarnaast zeer grondog verpakt om het product te beschermen

Goede producten en snelle levering.

Goede producten en snelle levering.

verkeerd geleverd product

Had een dobbelsteen 8-vlaks besteld. groene dobbelsteen met witte ogen, alleen kreeg ik er eentje met gouden ogen. Beetje jammer. Heb dit niet terug gestuurd omdat er dan bij jullie veel meer kosten gemaakt worden. Dat vind ik het nou ook niet waard

Prima aankoop, snel geleverd, mooie prijzen.

Prima aankoop, snel geleverd, mooie prijzen.

Heel leuke pionnen.

Mijn krijgt wat men besteld met correcte levering en goede klantenservice.

Snel bezorgd en top verpakt

Snel bezorgd en top verpakt

Snelle service !

Snelle verzending, goede prijs.

Snelle verzending, goede prijs.

Snelle en goede afhandeling

Product uitgezocht, dobbelsteenbak, en besteld. Ander product stond niet meer in de productenlijst. Na een telefoontje alsnog geregeld uit een kleine aanwezige voorraad. Enige minpuntje: De opgegeven maat van de dobbelsteenbak bleek de maat van de onderkant te zijn. Niet de speelruimte. Vandaar een sterretje minder

Goede kwaliteit en snelle levering!

Ik ben blij met de producten. De levering was netjes verpakt en snel!

Snelle levering ondanks de corona tijd

Snelle levering ondanks de corona tijd

Prima service, levering en product voor een goeie prijs.

Makkelijk bestellen op de site, goede informatie over het product, goede info vanaf bestellen tot levering en blij met mijn bestelling.

Goede service en het product was uitstekend

Op dezelfde dag nog kunnen ophalen

Voor onze eerste DnD campagne was ik op zoek naar extra dobbelstenen. Bij Dobbelstenenshop een betaalbaar setje gevonden ter aanvulling op de stenen die ik al had, en ik kon ze dezelfde middag nog ophalen!

Snelle levering en product zoals verwacht

het ging goed! niet zo lange wachttijd en betrouwbaar.

de wacht tijd was ongeveer 3 dagen en ook niet zo lang dus, ze zagen eruit als in de fotos. en kwamen netjes aan... na mijn 2 bestellingen zullen er zeker meer komen! meer DND, meer dobbelstenen