Meer dan alleen een spelletje!

Leuke winkel, groot assortiment en top personeel! En altijd bereid om te helpen of vragen te beantwoorden. Kijk ook even naar de agenda, er is namelijk ook nog een top community van meerdere verschillende spelen en altijd wat te doen. :-)

Geweldige service

Ik had in mijn ogen de juiste dobbelbeker besteld, dobbelbeker 9 cm. Toen die binnenkwam bleek de hoogte 9 cm te zijn en niet (wat ik dacht) 9 cm diameter! Een mailtje naar hen en mijn aankoopbedrag werd gewoon netjes teruggestort! Verder hebben ze de site v.w.b. dobbelbekers aangepast, zodat anderen (die ook niet zo bekend zijn met de dimensies van dobbelbekers) niet dezelfde fout maken. SUPER! Geweldige service!

Geweldige service

Rolf loodst ons met veel geduld door alle stappen van het proces

Goed en snel

Vandaag besteld morgen in huis dus snelle en goede levering. Produkt prima kwaliteit.

Uitstekend aanbod en snel geleverd.

Snelle levering! Miste wel de dobbelstenen van het spel Qwixx zou mooi zijn als die ook in het assortiment komen

Mijn bestelling werd in goede orde bezorgd

Ok

Snelle levering en vriendelijk personeel

Ik heb een aantal dobbelstenen besteld bij dobbelstenendshop. Ik had savonds nog geen postnl link dus ik had even gemaild. Mijn pakketje was blijven hangen ergens, maar na 5 minuten kreeg ik al de postnl link dat mijn pakket verzonden was. Volgende dag lag het in de bus. Ik ben super blij met mijn bestelling en kan de website zeker aanraden.

zeer goed

zeer goed

Betrouwbaar

Snelle service en keurig verpakt.

Goede afhandeling met een mooie kwinkslag. De bevestigingsmail van de verzending was geweldig!!! :-)

Top service met snelle levering, en goede kwaliteit en prijs

Veel leuke items om uit te kiezen met goede kwaliteit en eerlijke prijzen. Erg snelle levering. Snelle reacties als je contact zoekt en klanttevredenheid staat voorop.

alles uitstekend

Snel binnen, mooi product. Kortom ik tevreden.

Snelle service en niet duur

Fijne webshop die niet duur is en een snelle service heeft. Dobbelstenen voor bijvoorbeeld D&D zijn lastig te vinden en je komt eigenlijk dan altijd uit bij buitenlandse webshops welke duurder zijn. Deze winkel is dus een verademing.

Top. Snel pakken gestuurd!

Goede snelle service

Setje dobbelstenen besteld, snel geleverd en van goede kwaliteit. Let op, je ontvangt geen verzendbevestiging, waardoor je dus niet weet wanneer hij komt. Omdat dit om een brievenbus pakketje gaat, snap ik dat er geen track and trace bij zit, maar ook niet een verwerk/verzend bevestiging.

Netjes en snel geleverd

Snel geleverd en goed en netjes verpakt.

Snelle levering, prima spullen

Makkelijk bestellen snel en correct geleverd...

Geen opmerkingen Snel en goed geleverd

een dikke zes!

Snel verzonden, superkwaliteit zoals beschreven en verwacht. Graag tot bij een volgende gelegenheid.

Zeer goede vehouding prijs/kwaliteit

Zowel de dobbelsteenbak als de dobbelstenen voldoen ruimschoots aan de verwachtingen. De leveringstijd werd ook gerespecteerd. Niets op aan te merken.

zeer goede service

Omdat er onduidelijkheid was bij PostNL over de status van een verstuurd pakket heeft de Dobbelstenenshop op eigen initiatief direct een tweede pakket verstuurd. Hierdoor de bestelde spullen nog op tijd ontvangen.

Goede klantenservice

Nadat het pakketje in de post was zoekgeraakt, nam ik contact op met de Dobbelstenenshop. Vrij snel kreeg ik een reactie en het probleem werd direct op een prettige manier opgelost! Complimenten voor de klantenservice! De dobbelstenen zelf kwamen prima verpakt aan en mijn dochter is enorm blij met het begin van haar verzameling 'mooie dobbelstenen'. Ik raad deze shop aan, een grote collectie stenen en een prettige afhandeling.

Per ongeluk de verkeerde dobbelsteen ontvangen, maar na een mailtje ontving ik een dag later wel de juiste. Uitstekende service!