Filters

1

Zeer slecht onderneemt geen reactie naar verkeerde levering

Ik had een bestelling gedaan voor dobbelstenen met cijfers ik kreeg met puntjes meteen gemaild en een foto mee gezonden zodat ze zagen dat ik de verkeerde ontvangen had ik zou nieuwe toegezonden krijgen na 2 feb omdat ze even dicht waren tot opheden niks ontvangen zelfs naar twee keer weer mailen er over geen enkele reactie zeer slecht om zo met een klant om te gaan

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hebben ons best gedaan om u te informeren over onze vakantieperiode via meerdere kanalen, inclusief bovenaan onze website en telefonische contact. We begrijpen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen en daarvoor onze oprechte excuses. Helaas hebben we uw recente e-mail niet ontvangen. We hebben het volledige bedrag teruggestort.

10

Top!

Ben heel blij met mijn aankoop! Dankjewel!

  • Aanbevelen? Ja
9

grote keuze!

Snelle verzending!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooie pionnen, netjes verzonden, goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Cool

Snel geleverd Helemaal tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijk, lief en professioneel

Deze winkel heeft niet alleen dobbelstenensets, maar ook lossen dobbelstenen - iets dat voor mij supergoed van pas komt. Zo kan je je sets weer compleet maken, of wat extra dobbelstenen erbij kopen voor bepaalde D&D campaigns. Mijn orders zijn altijd goed in orde, en als er perongeluk iets mis gaat, dan wordt dit snel en persoonlijk opgelost. De eigenaar heeft bij een afspraak op locatie mij ontzettend geholpen en advies op maat gegeven, iets dat ik nooit eerder van een D&D winkel heb gezien. Ook leent hij dobbelstenen uit voor bijvoorbeeld schoolevenementen, echt heel tof. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

HHet dlg

Cyclus Job

  • Aanbevelen? Ja
9

Leveringsfout goed hersteld

Een van de bestelde bijzondere dobbelstenen was vervangen door een meer standaard exemplaar. Na een mailtje is dat netjes opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

De levering was snel en was goed verpakt. Superblij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer mooie dobbelstenen, veilig verpakt en min of meer op tijd geleverd.

Schitterende site om je dobbelstenen aan te kopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Persoonlijke verzending

Duidelijk aangegeven wanneer verzonden (na hun vakantie), dar erna inderdaad binnen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Impeccable.

Le produit était conforme et arrivé en temps et en heure.

  • Aanbevelen? Ja
8

Dobbelstenen van hoge kwaliteit

Dobbelstenen zijn prima, maar de levertijd was veelste lang. De aardige eigenaar van de webshop stuurde me een persoonlijk berichtje met oprechte excuus dus dat verdient zeker 4 steren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Fijn dat ik voor mijn oude Mens-erger-je-niet losse pionnen kon kopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede en snelle service en goede humor

  • Aanbevelen? Ja
1

Zou hier niks bestellen

Doppelstenen besteld betaald en niks meer vernomen reageren ook niet op mijn mail

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het delen van je feedback. Het spijt me te horen dat je problemen hebt ondervonden met je bestelling en de communicatie met ons team. Allereerst wil ik graag benadrukken dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben voor alle aspecten van mijn bedrijf. Ik ben net terug van vakantie en heb de afgelopen dagen hard gewerkt om alle bestellingen af te ronden en eventuele achterstanden weg te werken. Mijn vakantie periode stond vermeld in een grote balk helemaal bovenaan mijn website. Ik heb echter vernomen dat sommige ad-blockers deze melding hebben tegengehouden. Ik begrijp je frustratie over het gebrek aan respons op je e-mails, Ik heb echter na ontvangst van jouw mail direct geprobeerd je te bellen om persoonlijk uitleg te geven naar aanleiding van je e-mail, maar helaas zonder succes. Je bestelling is verzonden via PostNL als brievenbuszending afgelopen dinsdag. Ik ga ervan uit dat je deze inmiddels hebt ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn of als je verdere vragen hebt, sta ik klaar om je te helpen. Jouw tevredenheid is belangrijk, en ik wil ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met mijn bedrijf. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren, en ik waardeer je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Rolf van Hoorn

10

Top

Netjes en erg snel binnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie service

Nadal de post de 1ste keer niet bezorgd had belde ik jullie op en er werd gelijk een nieuwe op gestuurd

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb de verkeerde dobbel stenen geleverd gekregen meteen gemeld maar geen enkele reactie gekregen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Tijdens uw bestelling stond aangegeven dat we op vakantie waren en daardoor mogelijk minder bereikbaar. Het spijt ons dat u de verkeerde dobbelstenen heeft ontvangen en geen reactie heeft gekregen. We hebben het volledige bedrag teruggestort

10

Mooie dobbelstenen, snel bezorgd

Dobbelstenen besteld voor mijn 5-jarige die het leuk vindt om te rekenen. Tevreden over de kwaliteit. Bij de kleuter zijn vooral de doorzichtige 20-kantdobbelstenen een hit :)

  • Aanbevelen? Ja
5

Een beetje slordig

Een van de setjes pionnen was niet compleet, de rest van dat setje lag los in de verpakking, de rest van de was in orde.

  • Aanbevelen? Nee
9

Mooie dobbelstenen

Goede website, gemakkelijk te bestellen, mooie dices. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
8

degelijk

degelijk

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.