snel en netjes geleferd

Snelle goede service

Dank!

Een 10!

Een 10!

Mooie dobbelstenen en persoonlijke service.

Er waren veel opties dobbelstenen en ik heb dus fijne dice kunnen uitzoeken naar mijn smaak. En toen kon ik ook nog kieen tussen thuis bezorgen of ophalen! Ik als duurzame goeroe fiets dan wel langs. Echt ideaal. En een mooi persoonslijk ingepakt pakketje kunnen afhalen. Erg fijn.

Snelle en goede levering, goede service, klantvriendelijk

Prima levering

Snelle levering, goed verpakt!

Eerlijke en snelle service!

Kreeg snel antwoord op m'n vragen en alles werd goed verpakt verstuurd. Aanrader!

Product is slechte kwaliteit en afhandeling nog slechter

Op 25 juli 4 producten (2 x dobbelbord en 2 x beker) besteld, en amper 2 weken later bij gebruik van het product laat de kwaliteit al van zich afweten. Omdat we op dat moment in het buitenland waren heb ik foto's gemaakt van het mankement en gemaild. Snelle reactie gekregen van Rolf om contact te hebben zodra we weer terug zijn. Bij terugkomst mail gestuurd, geen reactie. Wederom een mail gestuurd, weer geen reactie. Via de website en chat contact gehad, letterlijk 2 zinnen na begroeting en zodra ik bestelnr gegeven heb geen reactie. Dit webshop is geen knip waard. Ik zou hier geen producten bestellen. Slechter kan bijna niet.

Waar gehakt wordt vallen spaanders, jammer genoeg. Sorry voor het ongemak. Ik kan niet zien waar het fout is gegaan. We nemen contact met u op voor een passende oplossing.

Prima en lekker snel

Bestelling mooi op tijd

Betrouwbaar

Snel en goed geleverd

Goed op de hoogte gehouden en snelle levering

Snel verstuurd en goede doddelsteen

Snel en goede kwaliteit

Snelle bezorging en prachtige dobbelstenen

Ik ga hier zeker weer bestellen, de levering was erg snel en ik vond de bevestigingsmail echt een feestje. Ik ben helemaal gelukkig met mijn dobbelstenen.

Precies materiaal wat we besteld hadden.

Niet duur en vlotte afhandeling

Helemaal top

Producten zien er goed. Precies wat ik wilde.

T&T code

product geleverd als geadverteerd, goeie service en optijd geleverd maar ik heb geen T&T code gekregen.

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering

Ruime keus uit het assortiment, bestellen is heel makkelijk en eenvoudig via de overzichtelijke website Bestelling werd heel snel geleverd

Prima verlopen

Vooral doorgaan

Prima webshop en snelle service

Het werkt gewoon perfect

Zowel kwaliteit als service zeer goed!

Zowel kwaliteit als service zeer goed! Bij het openen trof ik m’n bestelling netjes en zorgvuldig ingepakt aan, echter zat er op een van de producten een beschadiging. Na een paar mailtjes heen en weer snel en netjes opgelost!

Snelle levering en top dobbelstenen

Pakketje was zoals verwacht, snel bezorgd

Het was een cadeau, dus ik heb het zelf niet geopend. Maar bestellen ging soepel. Goed en snel ontvangen.

Snelle levering, goede prijzen en goede selectie.