Zeer goed, toen er iets fout ging bij KPN Post hebben ze dat snel en adequaat verholpen!

Erg positief en goed product

Heel correcte behandeling

Vlotte bediening

De beste D6D8D12

Ruime sortering , goed contact ,prima zaak

Goede kwaliteit dobbelstenen, snelle bezorging!

Ik heb al meerdere keren dobbelstenen besteld hier, er zaten kleine fouten in mijn bestelling (net niet de goede steen) maar contact was makkelijk en ik kreeg de goede dobbelstenen snel en gratis binnen. Ik raad dobbelstenenshop zeker aan!!

Handig bij klaverjassen voor troefmaker

Meegenomen naar klaverjassen.Dobbelsteen gaat steeds naar de troefmaker en geeft duidelijk aan wat de troefkaart is.

De dobbelstenen die ik had besteld werden al binnen een werkdag geleverd, netjes verpakt en scherp geprijsd.

Toen door omstandigheden mijn bestelling wat langer duurde kreeg ik daar netjes een berichtje van!

Ik had dobbelstenen besteld. Mooie stenen, en een mooi briefje van de eigenaar erbij. Goud

Hele mooie dobbelstenen ontvangen. Bij 1 setje dobbelstenen was 1 variant niet aanwezig. Die werd nagestuurd, maar om alvast vooruit te kunnen kreeg ik die variant in een andere kleur cadeau. Toen de dobbelsteen die nagestuurd werd arriveerde, bleek het niet de goede variant te zijn. Via chat gemeld en foto's laten zien; kleine week later vond ik de juiste steen in mijn postvak. Nu is mijn set toch netjes compleet! Ontzettend bedankt!

Goed geholpen

In eerste instantie heb ik mijn bestelling niet gekregen. Na een appje werd dit snel zonder morren verholpen door het opnieuw op te sturen.

Prima webwinkel om je dobbelstenen te kopen!

Leuk om al de varianten dobbelstenen te zien op de website. Leuk winkelen.

Supersnel, superefficiënt

Ruime keus

Cadeautjes lekker op tijd binnen!

Fijn en gezellig contact met een super snelle levering van mooie dobbelstenen.

De bestelling ging heel soepel. Ik had een grote bestelling geplaatst voor mijn kunstklas op een middelbare school. De leerlingen zijn erg blij met hun dobbelstenen en kunnen nu ook D&D spelen. Het contact was erg prettig en de mailwisseling is heel leuk omdat je naast de gebruikelijke zakelijke mail, ook een fantasy zakelijke mail krijg. Deze speelsheid in een alledaags ding zoals een mail zorgt voor een glimlach op mijn gezicht.

Perfecte service

Persoonlijk contact was erg prettig. In verband met een bankstoring samen in goed vertrouwen een oplossing kunnen vinden. De bestelling werd dezelfde dag nog verzonden. Ik ben erg blij met de mooie dobbelstenen!

Goed product, snelle levering

Mooie dobbelsteen voor mn zelfgemaakte spel en snelle levering

Perfecte service...altijd!

Voor de derde (of vierde?) keer besteld en wederom lag het een dag later in huis. Supersnel verstuurd dus, en perfect ingepakt. Zoek je dobbelstenen...dit is waar je moet wezen.

Gewoon simpel

Bestellen was makkelijk, de bezorging was snel. Helemaal niets om op aan te merken!

Heel aardig en leuke producten

Goed advies via de chatfunctie. Mijn 2e vergeten dobbelbeker wer meteen nagestuurd. De volgende dag in huis. Top

Gewoon geweldig

Nog nooit zulke fijne dobbelstenen gehad en de levering was ook perfect

Precies wat ik zocht en snel in huis

Precies wat ik zocht en snel in huis

Via de chat is er de mogelijkheid om vragen te stellen. Hier wordt snel op gereageerd! Supersnelle verzending, ik had de volgende dag het pakketje in de brievenbus. Heel fijn en enorm vriendelijk!

Vlotte levering

Vlotte levering