Nice

Ze waren er binnen no time en genoeg dobbelstenen om uit te kiezen

PRIMA

Prima eerste ervaring!

Rape levering alles was inorde. heel blij!

Goede communicatie en goed product!

Ik had een aantal vragen voordat ik een bestelling wou plaatsen. Deze werden snel en goed beantwoord. Erg blij met mijn aankoop!

goede snelle afhandeling

Leuke shop, prima assortiment, snel geleverd!

Prima shop, bestelling werd snel geleverd. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen! Er valt genoeg te kiezen.

Uitstekend ontvangen

Alle bestelde producten zijn goed aangekomen, zoals omschreven en in goede staat.

Bij eerste bestelling kreeg ik een kortingscode om na te bestellen zonder verzendkosten - daar heb ik meteen gebruik van gemaakt! Bedankt daarvoor!

Snel en keurig verpakt. Goede kwaliteit.

Groot assortiment en snelle levering

Ervaring was top. Ik kon in het grote assortiment precies vinden wat ik zocht aan dobbelstenen. Bestelling ging simpel. En de levering was snel en netjes (mooi gesorteerd met categorie aangeleverd). Kon niet beter.

Duidelijke site, goede service

Door omstandigheden werd mijn bestelling helaas vertraagd, maar de eigenaar belde er over en bood zijn excuses aan en legde het probleem uit. Dat is veel meer dan wat hij had hoeven doen, dus dat wordt zeer gewaardeerd. Hier koop ik zeker vaker!

Snel geleverd, goede prijs

Dobbelstenen zijn snel geleverd en hebben een zeer goede prijs.

Iets besteld maar is nooit aangekomen

Dus... ik zou geen bestelling plaatsen!

Prachtige postzegels, topproducten en uitmuntende service, dat is bestellen bij de Dobbelstenenshop.

Mijn ervaring was uitstekend! Van de mooie producten tot aan de veelzijdige groet van Rolf, alle reden om je bestelling hier te doen. Bonuspunten (1d20):als er toch iets mis gaat word je meer dan goed geholpen. (2d3) hoeraatjes voor de Dobbelstenenshop!

Helemaal top

Dobbelstenen besteld Dobbelstenen bezorgd

Goede ervaring minder snelle levering dan aangegeven maar in deze tijd niet vreemd overkomend.

Er staat op de website dat de levering max 48 uur zal zijn maar het duurde bijna een week. Aangezien er steeds vaker via internet wordt besteld ervaar ik dat niet als een probleem. Bestelling was zorgvuldig ingepakt en was compleet. Zou misschien leuk zijn wanneer er bij de eerste bestelling een kortingscoupon meegeleverd zou zijn.

Snelle verzending en duidelijke voorwaarden

Een erg fijne winkel voor de tabletop roleplay speler die teveel dobbelstenen koopt, het is echt m'n vaste adres geworden voor als ik een nieuwe polydice-set wil. De layout van de webwinkel is duidelijk genoeg voor de neurodivergente klant, en niet elke winkel kan ECHT zeggen dat hun layout duidelijk is voor iedereen. Vaak bedoelen mensen met de uitspraak 'duidelijk voor iedereen' dat het duidelijk is voor alle neurotypische mensen. Maar met deze layout kan de winkel eerlijk zeggen dat het duidelijk is voor IEDEREEN. Het is echter vooral de levertijd die met kop en schouders boven de rest uit steekt: Met de volgende dag geleverd in Nederland kan je zeker weten je nieuwe dice showen bij je volgende sessie. Dus als je in de lage landen woont, hoef je niet echt lang te wachten op je nieuwe aanwinsten. Het enige wat ik aan te merken heb op het assortiment is dat er niet veel transparante polydice-sets te vinden zijn in de webwinkel. En ik wou dat er meer aanbod was in dice bags, dobbelsteenbakken en dobbelbekers was. Als er ergens was waar ik zou kijken voor een dobbelbak met een leuke print of het vilt, zou het zeker bij deze winkel zijn. Maar er is helaas alleen een standaard-aanbod met een keuze tussen 2 effen kleuren vilt. Maar om het allemaal op te sommen: De Dobbelstenenshop is een goed adres voor polydice-sets. Als ik naar hun fysieke winkel in Nieuwerkerk aan den IJssel kon, dan zou ik er zeker een kijkje nemen.

Goede service en kwaliteit

Een aanrader voor de dobbelsteen-enthousiast.

Zeer tevreden, vlotte bediening. Kleine vraag of jullie zouden uitbreiden naar sleeves en deckboxes voor mtg of andere kaartspellen. Ik ben op zoek naar een leverancier/verkoper van MTG producten. Veel van de producten zijn enkel beschikbaar in America zoals gamegenic of ultrapro. (ultrapro vind ik wel maar in beperkte mate.) Bazaar of magic biedt wel wat producten aan maar de verzendkosten zijn wat hoog. Kan maar vragen. Nogmaals, ik ben zeer tevreden met het product, toffe dice en zeer mooi aanbod! Will shop again :) Groetjes vanuit België Pieter

levering van goed produkt en volgens afspraak in mail.

levering was conform mail en produkt scoort kwalitatief hoog, oke dus.

Zeer prettig, snelle levering

Zeer prettig, snelle levering. Daarnaast zeer grondog verpakt om het product te beschermen

Goede producten en snelle levering.

Goede producten en snelle levering.

verkeerd geleverd product

Had een dobbelsteen 8-vlaks besteld. groene dobbelsteen met witte ogen, alleen kreeg ik er eentje met gouden ogen. Beetje jammer. Heb dit niet terug gestuurd omdat er dan bij jullie veel meer kosten gemaakt worden. Dat vind ik het nou ook niet waard