Prima snelle service

Goede dobbelstenen

Goede ervaring, snel en met een leuke persoonlijke touch!

Fijne website met mogelijkheid tot samenstellen custom set dobbelstenen. Snelle verzending en een persoonlijke touch. Zou er zo weer kopen.

Goede service en snelle levering

Snel geleverd en duidelijke website en bij vragen snel antwoord

Top webshop voor dobbelstenen.

Mooie dobbelstenen!

Mooi dobbelstenen product zoals omschreven. Levertijd binnen 5 werkdag helemaal goed

graag contact!

1 van 4 geleverde sets is verkeerd, ik wacht op antwoord op mijn klacht mail sinds 15 mei. 2e mail is verstuurd en ik had al aangeboden om te komen ruilen. Ik hoop dat via deze weg mijn klacht wordt gehoord.

Mijn bestelling kwam snel en op tijd aan ook al was er een klein misverstand over mijn huisnummer. ik kreeg een extreem vriendelijke mail aan die alles op de juiste weg stuurde. het product zelf is zeer goed en exact zoals beschreven op de website

geweldig maar helaas van de vertraging

ik weet dat julie niks aan de vertraging kunnen doen maar het was wel jammer. verder zijn het helle mooie dobbelsten en tot nu toe aleen maar goed gerold heel erg bedankt voor de service

Prima winkel, en zeer mooie dobbelsteenzakjes! Zelfs groot genoeg voor 5 polydice sets. Zekers waard geweest om te kopen.

Héél goed

Mooi product, snelle levering.

Heel goed verpakt en niet te lang hoeven wachten. Kwaliteit van de dobbelstenen die ik heb gekocht is ook super.

Webshop overzichtelijk, levering was zoals beloofd. Het dobbelspel, shut in the box, is heel leuk. Zowel met de kinderen als volwassenen :-)

GEWELDIGE PRODUCTEN EN SERVES.

IK HOU VAN JULLIE GUY

Goeie prijzen. Wel lange levertijd.

Zoals in de titel zijn de prijzen top, erg goedkoop. Maar de levertijd was langer dan op de website aangegeven. Nu is het natuurlijk onmogelijk om altijd deze tijden aan te houden, maar het duurden wel 8-10 werkdagen, ipv 1-2.

Dobbelstenen : Mooi product

Dobbelstenen zijn van goede kwaliteit. Duidelijke stippen In meerdere maten en kleuren te bestellen Leuke prijzen ! Super snel geleverd…

Vandaag besteld en netjes de dag daarop ontvangen. Prima kwaliteit dobbelstenen. Vriendelijke, hulpzame medewerker

Uitmuntend

Zeer tevreden van de geleverde producten.

goed verzorgd

nette snelle afhandeling en bezorging

Snel geleverd. Het enige wat jammer was, was dat er geen tracking van het pakketje was waardoor ik niet wist wanneer het verzonden was en ging komen.

Snelle vriendelijke service!

Erg vriendelijk en behulpzaam contact via whatt’s app. Zeer tevreden over deze shop!

SupperDobbel

Mooi pridukt tijdige levering

Geld terug na fout met pakket

Helaas kwam mijn pakket niet aan, maar contact verliep soepel en ik heb netjes mijn geld teruggekregen. Daar ben ik heel blij mee.

Heel tevredan

De producten waren snel geleverd .

Snelle levering.

Vandaag besteld morgen in huis

Geen problemen.

Heb de kleine dobbelstenen gekocht om het in een ultralight backpacking setup te plaatsen. Misschien is 0,8 cm iets kleiner dan ik verwachte. 1cm tot 1,2 cm had ook gekund.

Hoogeveenenweg 85

2913LV Nieuwekerk aan den ijssel