degelijk

degelijk

Mooie dobbelstenen

Had op vakantie mijn D&D spullen thuisgelaten en had op de valreep dobbelstenen nodig voor een oneshot. Vond een set in een kleur die leuk pasten bij het thema, ze werden dezelfde dag nog opgestuurd. Getest in zoutwateroplossing en ze hebben geen luchtbellen.

Snelle bestelling, snelle levering

Had in een korte tijd veel d4 dobbelstenen nodig en Dobbelstenenshop.nl had ze en kon ze enorm snel leveren, dus geweldig!

Goed!!!

Op tijd bezorgd.d

Groot assortiment, snelle levering

Prima aanbieder. Gaan we gegarandeerd vaker bestellen.

goede service

Bestelling liet door feestdagen wat langer op zich wachten, maar werd keurig netjes op de hoogte gehouden. De kids waren blij met hun dobbelstenen, en kunnen weer heerlijk DNDen

Gewoon goed.

Zaterdag besteld, maar door de drukte een paar dagen later ontvangen. Ik werd hiervan netjes op de hoogte gesteld via de mail.

Fijne en snelle service

Besteld en de volgende dag al in huis :)

Veel te late levering en onduidelijke communicatie

Ik heb geen track and trace code gekregen, geen bevestiging van de betaling, en geen bericht dat het was verzonden. Wanneer ik na een week nog steeds niets ontvangen had, heb ik gebeld en een onvriendelijke man aan de lijn gekregen die niets eens wou opzoeken dat het verzonden was. Hij zei me gewoon als het de maandag besteld is, dan is het verstuurd op dinsdag. De problemen lagen bij PostNL zogezegd. Wel raar dat andere bestellingen die we in die periode deden wel mooi op tijd waren. Uiteindelijk 2 weken later ontvangen, een week te laat want ik wou het als kerstcadeau geven. Gelukkig zijn er andere winkels die wel tijdig leveren en hun communicatie verzorgen.

Bedankt voor het delen van uw ervaring en onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We begrijpen dat het belangrijk is om uw bestelling tijdig te ontvangen, vooral als het om een cadeau gaat. We waarderen uw geduld en willen graag enkele kanttekeningen maken met betrekking tot uw opmerkingen. Allereerst willen we benadrukken dat we op 18 december de verzendbevestiging hebben verstuurd en op 21 december een update hebben gegeven over de vertraging die is opgetreden bij PostNL. We begrijpen dat de door ons aangegeven levertijd van 5 dagen is overschreden, en we betreuren het dat uw bestelling pas na 6 werkdagen is aangekomen, met aftrek van alle vrije kerst- en weekenddagen. Wat betreft het ontbreken van een track and trace-code, betalingsbevestiging en verzendbericht, bieden we onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zullen intern onderzoeken waar het communicatieproces is tekortgeschoten en stappen ondernemen om dit te verbeteren. Wat betreft het telefonisch contact op 21 december (3 dagen na uw bestelling en niet na 1 week) begrijpen we dat de informatie over de vertraging bij PostNL niet voldoende was en dat het frustrerend kan zijn om een cadeau te missen, vooral tijdens de feestdagen. We zullen onze interne processen herzien om de klantenservice te verbeteren en ervoor zorgen dat medewerkers beter geïnformeerd zijn om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Wij willen ook onze waardering uitspreken voor het feit dat u contact met ons hebt opgenomen, en we begrijpen dat het voor u belangrijk is om op de hoogte te zijn van de status van uw bestelling. Het feit dat onze medewerker uw naam en bestelling direct herkende, en hierom niet hoefde op te zoeken of uw bestelling was verzonden, had moeten bijdragen aan een efficiëntere en meer gepersonaliseerde service. We begrijpen dat andere winkels mogelijk een betere ervaring bieden, en we zullen streven naar verbetering om onze dienstverlening te optimaliseren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn.

Zeer snel en uitstekende kwaliteit

Ik had niet per se snel dobbelstenen nodig, maar desondanks waren ze binnen enkele dagen binnen en excellente kwaliteit. Hartelijk dank

Alles verliep naar wens

Goed ontvangen in de brievenbus

Snel geleverd maar geen reactie op een mail naar de klantenservice

De titel zegt alles wel

GRANDIOOS

snelle levering, heel veel variatie in dobbelstenen zowel grootte als kleuren fantastisch altijd wel iets te vinden TOPPIE

niks binnen

niks gekregen

Prima product

Het bestelde product voldoet geheel aan de verwachtingen en de levering was stipt.

Netjes

Netjes verstuurd, netjes op tijd, gewoon perfect afgehandeld

Slecht

Nog steeds niks gekregen

Prima winkel

De zoekmachine zou nog wat werk kunnen gebruiken; meer opties qua grootte, kleur, merk, etc.

Geweldige shop

Deze shop maakt waar wat zij beloven.

Mooie dobbelstenen voor een mooie prijs

Mooie spullen, netjes verzorgde verpakt!

Duidelijke website met veel keus. Mooie producten en mooi verpakt snel bezorgd!

Top geregeld snelle levering

Alles snel en goed thuis geleverd

Mooi product

Mooi product en snelle levering.