Alles snel en goed thuis geleverd

Mooi product

Mooi product en snelle levering.

Geweldige service

Goede producten, snelle levering en mooie prijzen

Grote keuze, zeer behulpzaam

Grote keuze en mocht er iets niet tussen zitten, dan is zijn ze erg behulpzaam in ervoor zorgen dat je wel de juiste dobbelstenen kunt vinden.

Snelle en nette levering

Duidelijke bestel site en snelle levering.

Alles volgens verwachting

Mooie dobbelstenen. Zelfs een met 100 vlakjes, dat dat bestaat hè...

Betrouwbaar en prima service

Product vanwege issues bij postnl met vertraging ontvangen. 1e levering bleef uit, dus contact opgenomen. Vervolgens werd er direct een 2e zending verzonden. Deze in goede orde ontvangen.

Helaas was de bestelling niet kloppend, de service erma en de oplossing zouden niet beter gekund hebben! Top!

Klein foutje maar echt goed opgelost

Fijn contact, snel gehandeld en snel geleverd. Echt helemaal tevreden!

Niks op aan te merken.

Super snel.

Goede prijs en levering

De prijs was waarom ik bij jullie gekocht heb. De kwaliteit is prima en de levering was ook goed. Het betaalproces verliep iets minder soepel.

Natural 20

Meerdere setjes aan dice besteld. Snelle levering, maar wel wat langzamer dan de site zelf aangaf (Ik geef de schuld aan het postbedrijf). Goede communicatie na aanvraag van opheldering over waar de zending bleef, deze bleek later die dag in de brievenbus te zitten. Maar er was ook geen bestellings bevestiging of track en trace code gestuurd, waardoor de aanvraag nodig leek te zijn.

Verschrikkelijk

Op 4 oktober een set dobbelstenen + zak besteld. Hiervoor heb ik nooit een bevestigingsmail of factuur gekregen. Op 16 oktober contact opgenomen met ene "Rolf". Hij verstuurde me mijn factuur en vroeg of ik mijn bestelde onderdelen al had aangekregen. Diezelfde dag nog antwoordde ik dat ik nog steeds niets had aangekregen of een bevestiging van mijn bestelling had gekregen. Het antwoord bleef uit. Op 26 oktober opnieuw gemaild met de vraag om toch maar een update te krijgen. Vandaag op 23 November nog steeds geen antwoord of bestelling gezien. BESTEL HIER NIET!

Prima service. Groot assortiment

Waar blijft mijn bestelling??

4 dagen geleden een bestelling gedaan… wel betaalt en daarna een bericht ontvangen dat de bestelling ontvangen is en toen….. stilte…. Dobbelstenenshop: hoe is de status van mjnn bestelling? Wordt er geleverd of word ik opgelicht??!!

Beste Ikke, Wat jammer om te horen dat je zo ontevreden bent, maar laten we de feiten even op een rijtje zetten. Je plaatste je bestelling op donderdag om 16:52 uur, we hebben het de volgende dag verzonden met PostNL, en op zaterdag had je het pakket al in handen. Precies zoals we beloofden. We begrijpen niet helemaal waar de verwarring vandaan komt. Misschien is er een communicatieprobleem, maar we hebben geen enkele aanwijzing dat je bestelling vertraging heeft opgelopen of dat er iets anders is misgegaan. We werken er hard aan om onze klanten tevreden te houden, maar soms lijkt het erop dat sommigen gewoon graag klagen. Als je in de toekomst nog vragen hebt, staan we uiteraard klaar om je te helpen. Hopelijk valt je volgende bestelling meer in de smaak. Met vriendelijke groet, Het "Ja, het is echt verzonden" team van Dobbelstenenshop

Goed product

Goed product, snelle levering. Verzendkosten beetje veel voor zo’n klein pakketje.

Groot assortiment en snelle levering

Leuke webshop met groot assortiment verschillende dobbelstenen. Setje voor D&D besteld met bewaarzakje erbij. Snel en correct geleverd. Goede kwaliteit dobbelstenen voor prima prijs. Als je dobbelstenen zoekt, zou ik zeker hier even kijken in de webshop.

Zonder problemen goed en snel ontvangen.

Een goede ervaringen voor de eerste bestelling.

Sympathiek, gedreven en klantgericht

Groot assortiment, mensen die van het spel houden en die klaar staan om het onmogelijke te regelen.

Zelfs voor kleine bestelling uitstekende service

Prima en snelle levering

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie set d&d dobbelstenen. Deze vond ik in de Chessex Borealis royal purple/gold die Dobbelstenenshop te koop had. De bestelling was snel gedaan en de dobbelstenen arriveerden veilig en snel op mijn deurmat. Ik vond met name de notificatie email dat ze onderweg waren hartstikke leuk :D! Dobbelstenenshop is wat mij betreft een aanrader!

Goede dobbelstenen voor een goede prijs.

De site is makkelijk te gebruiken en de dobbelstenen zien er mooi uit. Kwam snel binnen, zeker tevreden.

Hoogeveenenweg 85 2913LV Nieuwekerk aan den ijssel