Groot assortiment en snelle levering

Leuke webshop met groot assortiment verschillende dobbelstenen. Setje voor D&D besteld met bewaarzakje erbij. Snel en correct geleverd. Goede kwaliteit dobbelstenen voor prima prijs. Als je dobbelstenen zoekt, zou ik zeker hier even kijken in de webshop.

Zonder problemen goed en snel ontvangen.

Een goede ervaringen voor de eerste bestelling.

Sympathiek, gedreven en klantgericht

Groot assortiment, mensen die van het spel houden en die klaar staan om het onmogelijke te regelen.

Zelfs voor kleine bestelling uitstekende service

Prima en snelle levering

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie set d&d dobbelstenen. Deze vond ik in de Chessex Borealis royal purple/gold die Dobbelstenenshop te koop had. De bestelling was snel gedaan en de dobbelstenen arriveerden veilig en snel op mijn deurmat. Ik vond met name de notificatie email dat ze onderweg waren hartstikke leuk :D! Dobbelstenenshop is wat mij betreft een aanrader!

Goede dobbelstenen voor een goede prijs.

De site is makkelijk te gebruiken en de dobbelstenen zien er mooi uit. Kwam snel binnen, zeker tevreden.

Prima zaak

Ruime sortering, snelle levering , prima contact

Prachtige producten en overzichtelijke webshop.

Ik zocht voor mijn zoon een mooie dobbelstenenset (Sinterklaas) en was enorm verrast door de hoeveelheid soorten, kleuren en uitvoeringen die er werden aangeboden. Je kunt de stenen per stuk bestellen en zo je eigen unieke set samenstellen.

De dobbelstenen die ik zocht waren aanwezig en werden snel verstuurd.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

Wel jammer dat de testdobbel stenen wel wat afweken van de bestelling,….we kregen de goedkope versie

Volop keuze, snelle levering

Volop keuze, snelle levering

Mooi collectie dobbelstenen, snelle levering

Goede site met veel keuzes aan verschillende dobbelstenen, met best wel redelijk prijzen. Levering was ook snel, met een mooi personelijk bericht.

Ik wilde dobbelstenen en die heb ik nu.

Ruime keuze aan dobbelstenen, nette en snelle levering. In één woord: super!

Goede service en communicatie

Ik ben goed behandeld en de geleverde producten zijn goed

Heeft aan mijn verwachtingen voldaan.

PRIMA ERVARING.

Positief

Product was beschadigd aangekomen maar na contact met de klantendienst werd het beschadigde product kosteloos vervangen;

Beste Nick, Bedankt voor je feedback betreffende je recente ervaring met onze producten. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet zo positief was, en we willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Allereerst vinden we het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen voordat je je review plaatste. We staan altijd klaar om te helpen en eventuele problemen op te lossen. Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang. Om de situatie te begrijpen en te verbeteren, zouden we graag een foto ontvangen van de beschadigde dobbelstenen. Dit helpt ons niet alleen bij het oplossen van jouw specifieke probleem, maar stelt ons ook in staat om onze kwaliteitscontrole te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort incidenten in de toekomst worden voorkomen. Ik wilde even een lichte opmerking maken over het bestellen op vrijdag de 13e, maar laten we zeggen dat het niet echt ons geluksdag was! Ter referentie, hier is je originele bestelling:[Bestelling #54555] (13 oktober 2023)5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Blauw met Witte Stippen 12mm5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Geel met Witte Stippen 12mm5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Groen met Witte Stippen 12mm5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Paars met Witte Stippen 12mm5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Roze met Witte Stippen 12mm5 x 6 Vlakken Dobbelsteen Transparant Licht Groen met Witte Stippen 12mmWe horen graag van je en kijken ernaar uit om dit op te lossen. Nogmaals bedankt voor je feedback en je geduld. Met vriendelijke groet, Rolf van Hoorn Rol in Stijl met Dobbelstenenshop.nl Wishing you a plethora of natural 20s and critical hits!

Geweldige kwaliteit en snel geleverd, maar niet de juiste datum

Op de website staat in principe vandaag besteld morgen in huis. Nou schedule het een dagje dus een probleem is het niet, maar ook geen mail met paketstatua of iets dergelijks, dus simpel verbeterpunt.

2 keer besteld nu, en gewoon snel geleverd en precies wat je verwacht. Aanbod is ook gevarieerd genoeg

Snel en correct.

Goede website, eenvoudig te bestellen.

Goed, snel en persoonlijke service

Goede kwaliteit, snel geleverd en goed verpakt. En bij vragen ook persoonlijke service

Ik heb een paar setjes nebula dobbelstenen gekocht. Één van de mooiste setjes die ik heb. Heel tof dat ze glow in de dark zijn. Enige nadeel is dat ik nooit mijn dobbelstenen gebruik in het donker, omdat ik dan niet kan zien wat ik heb gegooid...

mooie collectie dobbelstenen

tot voor kort wist ik niet dat er zoveel verschillende dobbelstenen te koop waren. erg leuk om er een aantal te kopen met allerlei thema's, meerdere vlakken en allerlei grappige dobbelstenen die je gewoon op tafel kan leggen als gespreksonderwerp. mocht je zelf een spel willen ontwikkelen dan is er allerlei keuze tot aan blanco stenen

Hoogeveenenweg 85

2913LV Nieuwekerk aan den ijssel