Topservice!

Snel antwoord op vragen en bestelling snel geleverd! Gewoon top dus.

Producten werden snel bezorgd.

Bbbbbbbb

Snelle en uitstekende service

Telescoop werd de dag na bestelling al geleverd (naar België) door de eigenaars. Dit om de mogelijke problemen met externe vervoersbedrijven te vermijden. Alles netjes geleverd zonder problemen.

👌🏽👌🏽👌🏽

👌🏽👌🏽👌🏽

Goede en snelle service.

Goede en snelle service.

goede website en levering.

Duidelijke reactie op vragen. Nette afhandeling.

Keurige levering van het bestelde product!

Na enig advies, wat voor ons de beste telescoop zou zijn, deze besteld en keurig op de aangegeven datum geleverd. Betreft een celestron starsense explorerend DX. Welke is te besturen met de telefoon. Zeer tevreden, ook over de feedback van Ganymedes.

super vlot

Telkens als ik iets bestel: top service. Professioneel, snel en uitstekend.

Vriendelijke en uitstekende service

Ik kon er terecht met mijn vragen en werd op professionele manier verder geholpen met de correcte artikelen en uitleg.

Goed advies en prettige klantbejegening

Uitstekend!

Veel kennis en altijd zeer vriendelijk.

Vorig jaar de Celestron NexStar 127SLT hier aangeschaft samen met mijn zoontje. Goede uitleg en er werd tijd voor genomen. Zojuist een filter en telefoonhouder besteld. Fijne winkel voor de liefhebbers.

alles perfect

Mijn bestelling geplaats via de website alles was goed verpakt en mooi oop tijd geleverd

perfecte levering

Zoals altijd wordt de zending weer op het afgesproken tijdstip geleverd. Top kwaliteit producten waardoor ik nog betere sterrenfoto's kan maken.

Fijne communicatie en goede en snelle levering.

Fijne communicatie en goede en snelle levering.

De kijker die in eerste instantie geleverd is had een lensbeschadiging. Ganymedes heeft direct een nieuwe kijker gestuurd. Vriendelijk en adequaat geholpen.

Geweldige service

Telescoop en toebehoren besteld, er zat een verkeerd item bij, ze hebben dit vervangen door het juiste item voor verzending. Prachtige service. Aanrader!

Topsnelle levering en topservice.

Topsnelle levering en topservice.

Gewoon goed!

Prima uitleg en verstand van zaken

Heldere communicatie en professionele producten

Heldere communicatie en professionele producten, aanrader

Top service !

Na nog al wat heen en weer mailen vind ik jullie service uitstekend. snelle antwoorden en heel duidelijk ze weten waar ze over praten. tot de volgende keer.

Tot nu toe heel goede ervaring met Ganymedes. Heel goede service en snelle levering.

Snel en goede service!

Great Astronomy and Astrophotography shop

They have a great selection of equipment and accessories, more so than other shops that deliver to the Netherlands in EU. They are very responsive and always willing to help or offer advice. E.g. I needed a compact power option for my setup, and it was a matter of seconds to find a solution. In the past they also repaired the motor of my SCT telescope NexStar 6SE and it's been working great since.