Accuraat, snelle bezorging

Snel antwoord op vragen, snelle levering en goed verzorgd. Winkel met expertise.

Duidelijke informatie en snelle levering

Duidelijke informatie en snelle levering

Hele goede service

Na ontvangst van duidelijke informatie, artikel besteld en perfect geleverd gekregen.

Matig

Ik vind 189 euro best veel geld voor een planetarium projector , Sega Flux die als je alleen maar de tv aan zet zijn hele effect kwijt is, product komt niet overeen met de realiteit. Lamp (flux) trekt het niet !!!

Goed product en goede afhandeling

Bevalt goed

Zeer goede persoonlijke service!

Ik had een ZWO ASI camera besteld bij Ganymedes, nu paste deze niet direct op mn telescoop. Toen ben ik langs geweest en heeft Jeroen mijn backfocus helemaal juist afgesteld en de juiste ringen / verloopstukjes bij elkaar gezocht om te zorgen dat alles op elkaar past. Nogmaals hartelijk dank Jeroen!

Geen opmerkingen

Alles afgehandeld zoals op de website was beloofd. Scherpe prijs.

prima service

snelle en klantvriendelijke service

Uitstekend!

Uitstekende dienstverlening , correcte prijzen en topkwaliteit en service. Vlugge verzending. Een aanrader.

Excelente.

Todabía no lo he probado ni montado. Aparentemente todo bien. Buen embalaje. Hecho en falta el alimentador de 12v. Entrega muy rápida. Estoy satisfecho.

Prima webwinkel en Goede communicatie en snelle levering.

Ganymedes heeft het bestelde william optics snel en Uitstekend verpakt geleverd. Zal er zeker meer shoppen. :-)

Vakmanschap, passie en prettige service

Geen koude kille afhaallocatie, maar een winkel die in alles passie voor science en natuur in het bijzonder ademt.

Goede communicatie

Snelle en correcte levering

Mijn avontuur kan beginnen. De bestelling was snel in huis. Nu duiken in de wereld van de sterrenhemel en de telescoop leren kennen en hanteren. Na lang rondkijken besluit ik tot de aanschaf van de Celestron Nexstar 127 met een voeding erbij. Installeren was een fluitje van een cent. Het werkelijke kijken begint. De maan is het snelst. En ook Jupiter is met zijn manen (o.a. Ganimedes ;-) ) gespot. Nu leren om de kijker uit te lijnen want ik zie dat dit met elke verandering van plek aandacht nodig heeft. Woon in Eindhoven met lichtvevuiling en in Planchez in de Morvan (Bourgogne) waar het absoluut zwart kan zijn. Op den duur hoop ik het te combineren met mijn fotografie liefhebberij. Maar dat heeft meer voeten in aarde. :-)

Overzichtelijk webshop en bij vragen veel kennis aanwezig

Na de bestelling alles gaan afhalen in de winkel, vriendelijk en kundig personeel.

Uitstekende service en levering.

Duidelijke website en bij vragen wordt men snel en vriendelijk geholpen. Bestellingen worden goed geleverd.

Blij dat ik mijn ASIAIR Plus en EAF bij Ganymedes besteld heb!

Ik zocht een ASIAIR Plus en een EAF. Bij Ganymedes waren beide op voorraad. Vanwege mijn eerdere goede ervaringen met hen, heb ik ze daar meteen besteld. De volgende dag werden ze al thuis bezorgd. Supersnel en dat in de drukke tijd rond Nieuwjaar! Verder vind ik het fijn dat je op hun website kunt zien of een product op voorraad is en hoeveel ze er nog van hebben. Dat voorkomt teleurstelling en/of lange wachttijd.

Snel en deskundig geholpen.

Bij Ganymedes hebben ze me snel geholpen en online goed advies gegeven. Na mijn bestelling online gedaan te hebben had ik deze twee dagen later thuis. Goede service, snelle levering.

Ganymedes heeft het bestelde filter snel en uitstekend verpakt geleverd.

Het is prettig als webshops zonder teveel poespas ruim binnen de aangegeven termijn precies dat leveren wat je nodig hebt.

voortreffelijk

Geen starre houding maar meedenkend samen tot een oplossing komen.

Goed geregeld

Breed assortiment, snelle levering, gewoon goed geregeld!

Duidelijke website en snelle levering, voorraad info up to date.

Website geeft voldoende informatie, bestelling is eenvoudig. De levering was volgens verwachting. Alles was prima verpakt.

Goede service, zoals verwacht.

Meerdere bestellingen gedaan. Telkens snel verstuurd en op de hoogte gehouden van de status bezorging. Kortom, zeer tevreden.

Voorbeeld zoals het moet!

Dit is een winkel waar service en snelheid nog hoog in het vaandel staat. Top zaak!

TOP service

Heb inmiddels al een aantal zaken bij Ganymedes besteld, en altijd alles naar wens. Goed verpakt, snel binnen, goede service per mail en goede prijzen. Mijn vaste webshop voor nieuwe aankopen!