Perfect, goede service

Veertig jaar geleden kocht ik er mijn eerste telescoop in de winkel. Nu bestel ik vooral via de webshop. Ook daar krijg je goede service!

veel vakmanschap in huis

Zoals gewoonlijk adequate reactie op vragen en aanschaf juiste hulpstuk voor mijn telescoop in verband met astrofotografie.

Geweldige service

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij al die andere tienen . Paul is een zeer ter zaken doende deskundige die zo'n beetje alles weet van telescopen en astro fotografie en deelt deze ook. Beslist niet bij die ene gaan, want de prijzen zijn zo'n beetje gelijk, maar de kennis en kunde niet! En wat heel mooi is: ze komen ook nog alles bij jou aan huis installeren . ( al dan niet tegen een kleine vergoeding)

Perfecte service en uitstekende kwaliteit en vakmanschap.

Mijn eerste ervaring met Ganymedes dateert uit 1978. De service en kwaliteit is altijd onverminderd hoog geweest. vr. gr. Paul van Kuijk

Zeer professionele, klant georiënteerde afhandeling.

Zeer communicatieve begeleiding en opvolging. Vergeet TE internet shops - de prijzen zijn gelijkaardig maar de service van G steekt er met kop en schouders boven uit. Heb direct een aantal accessoires bij hen besteld en zal dat voortaan blijven doen.

Fantastische service, niet te evenaren

Wederom een aantal dingen aangeschaft. Zeer behulpzaam met uitleg en installatie. Wordt zeer veel aandacht en tijd en zorg aan besteed. Ben er echt heel erg blij mee.

Hele fijne winkel

Online bestelling is vlug in huis, netjes verpakt. In de winkel fijn geholpen. De meeste spullen op voorraad dus gelijk kijken, proberen en meenemen. Behulpzame mensen, geven graag uitleg. Vinden het geen probleem als ze wat langer bezig zijn met 1 klant. Ondanks dat het voor ons een eindje rijden is, gaan wij het liefst hierheen.

Geweldig goede service en vakkundig.

Ik ga al enkele jaren naar Ganymedes en ben zeer tevreden over de service, vak kennis en natuurlijk ook de gezelligheid in de winkel in Amstelveen...

Goede service en snelle verzending.

Ik had de ZWO ASI290MM Mini gekocht maar die bleek niet op voorraad te zijn. Ganymedes heeft heel snel gehandeld en mij op de hoogte gehouden, binnen een paar dagen had ik mijn order binnen. Over de camera ben ik zeer tevreden, top service!

Ik ben goed geholpen, via de mail, bij het bestellen van een T2-ring voor mijn foto camera. Hiermee kan ik foto's maken via mijn telescoop. Binnen twee dagen was de ring in huis.

Mooi op tijd

De eclipsbril was zoek en er zat niets anders op dan voor de reis nog snel even eentje te bestellen. Er is keurig snel geleverd, zodat ik met eclipsbril op reis kan. Fantastische service!

Geweldige klantenservices

Tijdens het proces van het kopen van een nieuwe telescoop ben ik zeer goed geholpen. Binnen het uur antwoord op mijn mail en antwoord op maat. Zeer nuttig advies waardoor ik wist waar ik aan toe was. Ganymedes is aan te raden voor iedereen.

goede uitleg en service

goede uitleg in de winkel en behulpzaam ik hoop nog jaren klant bij ganymedes te zijn

Zeer snelle verzending!

Snelle verzending en klantvriendelijk.

In de winkel goede hulp gekregen bij het vinden van ringen voor een oude Apollo 60/910 refractor. Dit keer online onderdelen besteld.

Vertrouwd adres

Al meer dan 20 jaar koop ik producten bij Ganymedes, vroeger in de winkel, tegenwoordig steeds vaker via de webshop. Altijd prima spullen en indien nodig heldere uitleg zonder poespas. En mocht er eens wat mis gaan: altijd prima service! De webshop zet de goede traditie onverminderd voort. Aanbevelenswaardig!

Met Ganymedes is het goed zaken doen. Ik koos ervoor om een telescoop thuis te laten brengen en dat is prima bevallen. Dit is wat mij betreft de extra kosten meer dan waard. 2 zaken zouden beter hebben gekund: 1. In de red dot finder zat een lege batterij en de bezorger had geen reserve bij zich en 2. De telescoop wordt bestuurd met een app. Deze is niet heel duidelijk waardoor ik nogal wat fora heb moeten bezoeken om de GoTo-functionaliteit van de telescoop te kunnen activeren. Achteraf denk ik dat dit met een beetje uitleg een stuk gemakkelijker had kunnen gaan.

Pluspunten

Very friendly! Very fast delivery to germany. No Problems at all!

Pluspunten

Waar krijg je een complete cursus Astrophotography-by-WhatsApp? Bij Ganymedes, dus! Ik heb er zelf heel veel tijd ingestoken, vier maanden, bijna elke dag. Met als resultaat mijn eerste foto van een deep sky object. Maar zonder Ganymedes zou dat veeeel langer hebben geduurd.

Een upgrade van de winkel? Of is die juist goed zo?

Pluspunten

Bijzonder hulpvaardig, ontzettend veel kennis, vriendelijk en uitmuntende service. Keurige levering conform belofte.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive