Deskundig en klantvriendelijk

Goed advies bij aankoop gekregen.

Goede benadering en prima service

Correct en zorgvuldig advies in een vriendelijke benadering

Superservice en een echte astronomiezaak

Altijd fijn zaken doen bij Ganymedes! Goede adviezen, scherpe prijzen, snelle levering en voor veel service. Komen zelfs persoonlijk afleveren thuis als er iets is misgegaan. Topservice! Aanrader voor iedereen die met de hobby begaan is, goed bezig.

Top Service

Kon het niet vinden even bellen en via internet order plaatsen volgende dag in huis Super

Helpen goed wanneer je een dilemma ervaart en ook na de aankoop kijken ze mee naar hoe je ervaring verbeterd kan worden. Al met al top!

Zoals gebruikelijk, prima ervaring.

Bedankt weer.

perfecte service

Na bestellen een snelle levering

Fijn advies; slechte levertijd

Ik werd erg prettig (per mail) geholpen door medewerkers van Ganymedes als beginnend sterrenkijker. Daar ben ik zeer tevreden over. Ik heb gekozen voor een telescoop die begin maart geleverd zou worden, maar die pas begin mei werd geleverd. Ik heb daar aantal keer mailtjes over moeten sturen. Op de site en per mail werd levertijd “begin maart” gecommuniceerd. Het is ontzettend vervelend om telkens te horen dat je nog een maand moet wachten en dat dat enkel gecommuniceerd wordt nadat ik er zelf een mail over stuur.

Product voldoet aan de verwachting en was op tijd beschikbaar.

Reageert snel, maar vertraging werd niet gemeld

Op mijn mails werd snel gereageerd, maar dat het met een maand vertraagt was werd niet gemeld en moest ik zelf achteraan waarom mijn order zolang duurde

Duidelijke website. Telescoop die ik wilde hebben was niet op voorraad. Nagevraagd voor levertijden en reactie was snel. Niet geheel duidelijk, maar er werd een redelijke indicatie gegeven. Helaas vanwege onmacht (Suez kanaal was dicht) heeft het een aantal weken langer geduurd. Uiteindelijke levering kwam in twee delen. Al met al prima ervaring.

Top service!

Gewoon zoals het hoort, snelle levering en goede spullen!

positief

Was wel goed, alleen verwacht ik niet dat er dan extra montage materiaal voor de C11 en C14 bijzit, wat ik niet nodig heb.

Super goed geholpen!

Erg fijn personeel wat vriendelijk is en er voor open staat om je uitleg te geven over je nieuwe telescoop! Deskundig personeel die hun vak verstaan. Mijn Celestron explorer DX 130 AZ werkt ook goed en is zeer gebruiksvriendelijk.

Staan open voor vragen en denken constructief mee

Ik heb tot nu toe slechts telefonisch contact gehad met diverse medewerkers van Ganymedes. Vanwege de afstand Hengelo-Amstelveen is een snel bezoek niet gemakkelijk. Tevens maakte Corona dat dit niet gaat.Maar iedereen denkt mee en probeert het je als klant naar de zin te maken. Ik zie uit naar mijn bestelling en hoop dat een bezoek aan het het bedrijf gauw mogelijk is.

Heel goed!

Heel vriendelijk en behulpzaam!

Snelle levering en goeie klantenservice

Gebeld, en werdt gelijk geholpen. Vroeg om een gokje van de levertijd en die klopte precies.

Super,

Snel en gemakkelijk

Servicegericht en deskundig

Bij Ganymedes zijn ze behalve deskundig vooral servicegericht. Ze helpen je met daad en advies!

Terrible importing to UK - will never try again

I already paid 53 euro VAT in Netherlands. Parcel has arrived in UK but they will not deliver it. I have to pay another £50 VAT, £6 import tax, £12 penalty fee. Have to wait for ParcelForce to send me the bill before I can do anything. I MAY be able to claim some back but only if I pay all the extras This is NOT Ganymedes fault! But it has made me aware that going outside the UK for items is now impossible.

Goede info verstrekking en hulp bij het maken van mijn keuze

Goede info verstrekking en hulp bij het maken van mijn keuze

Bestelling mooi begeleid en afgesloten

Goede samenwerking via mail.

Snelle levering, goede prijs, perfecte service

Ganymedes was als enige leverancier in staat om de Celestron Evolution EdgeHD 8 inch met StarSense te leveren. En ook nog voor een concurrerende prijs. Bij andere leveranciers heb ik maanden gewacht en lijdzaam moeten toekijken hoe de afleverdatum door de Corona problemen steeds weer werd vertraagd (nog steeds niet leverbaar) en de prijs werd verhoogd (25%). Het lukte Ganymedes echter wel om een aantal van deze telescopen medio april te krijgen. En met slechts een kleine prijsverhoging. Prima service, telescoop werd gebracht naar Zuid-Limburg en op een vriendelijke wijze afgeleverd.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd goed voorlichting over het product.

Ze denken mee met je persoonlijke situatie. Vlotte levering. Goede adviezen.