prettig en goed geholpen

fijne winkel ,goed geholpen prettige mensen , als leken zijn we goed geholpen voor een fijn beginners cadeau aan onze kinderen , ps.( boven de 50 )

Behulpzaam

Redelijk lang moeten wachten op het bestelde stuk. Blijkt dat een minimumorder nodig is om bij celestron aan te kopen waardoor geen levering kan plaatsvinden. Jammer dat dit nergens op de website staat. Contactpersoon was echter enorm behulpzaam om een oplossing aan te bieden.

Ook nu weer alles goed gegaan en binnen 3 dagen bezorgd. Top geregeld jeroen Nico

Keine Ware erhalten

Ich habe noch kein Paket erhalten

Geweldige informatie, goede service en uitstekende communicatie.

Geweldige informatie, goede service en uitstekende communicatie.

Goed advies!

Top.

Snelle en correcte levering.

Very easy and fast

Easy to order and delivery was very fast.

Professionele telescoopzaak

Ik had nog wat vragen over mijn bestelling of dat onderdeel op mijn montering paste als ik het of zo zet. De eigenaar gaf een hele goede uitleg en het was duidelijk voor mij.

Deskundige en vriendelijke hulp

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

Na telefonisch contact te hebben gehad heb ik de winkel bezocht en heb na een duidelijk en deskundige uitleg gekozen voor de Celestron Starcense Explorer DX 102 AZ. Ik ben een beginner en er werd mij door Jeroen niets mooier voorgespiegeld wat ik van deze telescoop mag verwachten. Kortom ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, duidelijke website

Alles snel geleverd en stevig verpakt

Goed en informatief. Ik kreeg de juiste informatie en uitleg waardoor ik een overwogen keuze kon maken.

Zo als gehoopt

Ik zocht een telescoop binnen een bepaald budget wat ook geschikt is voor een kind. Ik had gemaild met een aantal vragen, alle vragen zijn duidelijk beantwoord. Goed uitleg, juiste hulp, ben echt blij dat ik bij deze online shop uitkwam.

Al een paar keer hier besteld. Vlotte afhandeling vlotte communicatie als het nodig was... zeker een aanrader

Goed geholpen en snelle verzending.

Vraag over Celestron Starsense goed beantwoord. Bestelling verliep vlot en word goed op de hoogte gehouden. DPD bezorgde het artikel keuring op tijd met goede track&trace.

Transparant

Goeie service en behulpzaam klant gericht

Advies op maat

Wordt goed naar je geluisterd en geeft goed advies, maar laat de keus aan jou.

Goed geholpen

Neemt alle tijd voor je en alles komt goed.

Zeer goed en snel geleverd!

Ik denk dat ik ga overstappen naar jullie webshop want het verzenden gaat echt snel en goed verpakt. Ik heb op hetzelfde moment een ZWO camera gekocht van astroshop en die is na één week nog niet binnen. Snel en efficiënt, dank daarvoor en je hebt een nieuwe klant!

Super klantenservice en levering

Ik heb rondgekeken op de website naar een geschikte telescoop en heb hen gemaild om te helpen bij het maken van een keuze. Kreeg vlot en goed advies en op basis daarvan heb ik mijn bestelling geplaatst. Deze werd erg snel geleverd dus ik ben erg tevreden! Nu moet het alleen nog stoppen met regenen zodat we de telescoop daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Deskundigheid en vriendelijke behandeling

Onlangs een mooie zoeker plus een Starsense aangeschaft. Mede door goede voorlichting ter plaatse snel kunnen installeren en gebruiken. Voor verdere uitbreidingen ga ik zeker weer naar dit bedrijf.

Groot aanbod en goede prijzen.

Ik ben tevreden met mijn aankoop. De site geeft goede informatie en vraagt een redelijke prijs. Daarnaast werd mijn telescoop snel geleverd.

vlot geleverd, goed bereikbaar

bij mijn bestelling had ik een foutje gemaakt, een telefoontje was genoeg om het te herstellen.