Erg tevreden

Een onderdeel van een statief besteld en 2 dagen later in huis. Stevig materiaal.

vlotte service

ZWO voeding gekocht

Good enough

A bit slow dispatching an item that was in stock. Otherwise, good.

• Você nos recomendaria? sim

Goede uitleg bij kopen telescoop

Werd vriendelijk geholpen en alles werd goed uit gelegd.

Telefonisch zijn ze ten alle tijde behulpzaam en zeer vriendelijk. Tevens worden ook duurdere aankopen verzorgd via andere wegen terwijl ze dit zelf niet in het assortiment hebben. Bij het afrekenen nog een mooi presentje meegekregen welke toch een flinke winkelwaarde heeft. Dit hoeft niet maar laat wel zien hoe ze in elkaar steken. Tijdens bezoek niet te beroerd om een praatje te maken onder het genot van een kop koffie.( zou zomaar kunnen dat er het ook 2 of 3 worden ) Kortom, mijn volgende aankopen gaan wederom via Ganymedes.

Prima geregeld

Snel besteld, snel geleverd. Ganymedes mag overigens wel ook brievenbuspakket als verzendmethode aanbieden. Je betaald voor pakket maar wordt als brievenbuspakket verstuurd. Dat scheelt toch in de verzendkosten.

Mooie winkel, ervaren en kundig personeel, uitstekende service

Arenda en Jeroen namen uitvoerig de tijd om mij te helpen bij de keuze voor een telescoop, waren zeer geduldig toen ik de eerste telescoop wilde omruilen voor een meer passende telescoop. Ben nu zeer tevreden mijn aankoop.

top

Snelle reactie op vragen vriendelijke bejegening snelle levering vakkundig

Fantastisch geholpen en heerlijke sfeer

Fantastisch en vakkundig geholpen en een fijne ontspannen sfeer. Prachtige 'snoep' winkel!

Denken mee met klant

Ik ging voor occasion of nieuw Kreeg advies op maat ipv “nieuwe telescoop proberen te verkopen

Goed advies en groot assortiment

Helder advies

Ik ben daar geweest voor advies over een camera bij mij telescoop. Je krijgt een goed advies, zonder onzinnige verkoop praatjes. Fijne service en ik koop hier graag.

Snelle service na het krijgen van hulp

Ik had een bestelling geplaatst van filters maar wilde bij dezelfde zending nog dauwlinten toevoegen. Een mailtje gestuurd en opgegeven voor welke scopes het waren alwaar ik een prijsvoorstel kreeg. Dit kon nog toegevoegd worden bij de lopende bestelling dus bespaard op nieuwe verzendingskosten. Zeer goede serivce bij mijn eerste aankoop.

Alles naar wens geleverd

Betrouwbaar adres voor optische instrumenten. Ik ben blij dat ze vlakbij Amsterdam zitten.

Snelle levering en uitstekende bezorg- informatie.

tevredenheid

Goeie kwaliteit snelle levering en betrouwbaar

Vaak heel goed

Uit respect begrijp ik dat wanneer het druk is, dat de service verdeeld moet worden, hoewel ik met mijn autisme, dat met veel vragen soms lastig vind. Maar de service is ontzettend snel en gedetailleerd...artikelen worden snel en goed verzorgd geleverd... En er wordt strak gecommuniceerd...

Heel correcte service

Heel correcte service

zeer goede service

persoonlijk contact, behulpzaam, betrouwbaar

Uitstekende service, expertise, and klantvriendelijkheid

.........

Geweldige service en verstand van zaken!

De medewerkers van Ganymedes zijn zeer klantgericht, lopen die extra meters voor de klant en hebben verstand van zaken.

Service en snelle verzending

Goede service Snelle verzending

Een zeer uitgebreide en informatieve website en in de winkel nemen ze alle tijd om je te adviseren

Top winkel!!

Goede website, veel op voorraad, snelle levering.

Fast response and very helpful

I had a very pleasant experience shopping at Ganymedes. The processing is very quick and the staff is very helpful.

middeldorpstraat 1

1182HX Amstelveen