De dienstverlening is zeer goed

Mijn ervaring met Ganymedes op vlak van online kopen is zeer goed

Kwaliteit product vlot geleverd

3D adapter voor smartphone en microscoop gezocht. De Celestron NexYZ is de juiste keuze. Zie ook youtube filmpjes hiermee. De goedkopere versies met draaikoppen werken niet. De Celestron zet je telefooncamera precies in lijn met het oculair, wat je nodig hebt. Past goed in een winkel die optiek verkoopt voor observatie van de ruimte tot aan de microscopie van het kleinste. Deze adapter werkt naar tevredenheid bij herinstalleren van de smartphone in de houder.

Denkt goed mee met de bestelling, informeert direkt de volgende werkdag dat de combinatie niet goed op elkaar past. Bestelling werd direct na advies gecorrigeerd en daarbij werd duidelijk de kosten en extra levertijd aangegeven. De leveringen waren verder geheel volgens afspraak.

Excellent as always

Easy to use web site, stock indicator is a real advantage, very fast delivery, highly recommended

Goede service, snel geleverd!

Koop hier altijd graag.

lekker vlot geholpen en snel thuis afgeleverd

Ik ben telefonisch goed te woord gestaan en adequaat geholpen bij mijn vraag. De volgende dag had ik mijn telescoop thuis geleverd gekregen. Kortom top service, omdat ik ook fijn vind om telefonisch het eea na te vragen.

Mijn ervaring met Ganymedes is dat ze niet in problemen maar in oplossingen denken.

Prima service en gunstige prijzen..

Fijne winkel met uitstekende service!

Ik heb hier recent alle onderdelen voor mijn eerste telescoop gekocht en ben uiterst tevreden over de service die Ganymedes biedt. Aan een complexe astrofotografie hobby beginnen brengt heel wat zorgen, twijfels en vragen met zich mee. Tijdens het oriënteren en zoeken naar wat voor onderdelen ik precies wilde hebben ben ik maar gewoon eens langs gereden en ben toen erg gastvrij in de winkel ontvangen. Hier had ik de mogelijkheid al mijn vragen te stellen en e.e.a. aan spullen te bekijken. Vervolgens hebben ze mij in contact gebracht met een professional van Ganymedes op het gebied van astrofotografie, waarmee we samen de gehele rig hebben samengesteld. Deze is volledig afgestemd en geoptimaliseerd naar mijn wensen en ik heb gedurende dit proces alles kunnen vragen en goed passend advies gekregen. Ganymedes heeft alle onderdelen geleverd en we hebben samen een afspraak ingepland voor de volledige montage van alle onderdelen (dit kon tevens bij mij thuis of bij hun in de winkel). Ze nemen dan ook echt de tijd voor je om alles door te nemen en ter plaatse nog aanpassingen aan de rig te maken om hem nog meer naar wens te krijgen. Hier stopt de service echter niet, want ook na mijn aankoop wordt ik nog fantastisch geholpen. Of ik nu tegen een probleem aanloop of simpelweg een vraag heb; er wordt meteen tijd vrij gemaakt en ze gaan net zo lang door tot ik weer helemaal tevreden ben. Al met al ben ik meer dan tevreden over de service, bieden ze garantie op de hele set-up (technische aspecten, maar ook op de prestaties) en zijn ze ook nog eens scherp geprijsd. Zelf was ik er echt niet uit gekomen en heb geen seconde spijt gehad dat ik met Ganymedes in zee ben gegaan. Echt een aanrader!

Professionele en vriendelijke winkel

Efficiente en effectieve koophulp bij aanschaf astronomische telescoop en astro camera. Professionele en vriendelijke houding in winkel. Redelijke en marktconforme prijzen. Goede collectie.

Heel goed!

Product received within 4 days, good packaging, no problem besides that I never got a tracking number when the product was actually shipped. For the rest, excellent !

Niet de juiste accessoire

Hoi, Ik kocht een ZWO ASI 533 MC Pro camera bij Ganymedes. Ik had ook een adapterstuk nodig voor mijn Canon EF lens. Ik had daarvoor het adapterstuk besteld EOS-EFW. Dit is normaal voor gebruik met filterwiel (maar ik heb geen filterwiel). Ik twijfelde of dit het juiste stuk was. Mijn twijfel was terecht. Het is "bruikbaar" maar niet ideaal. Ik had nochtans expliciet een opmerking toegevoegd met de vraag of dit het juiste stuk was. Ik had gehoopt dat Ganymedes naar mijn opmerking zou kijken en mij het juiste EOS-T2 adapterstuk zou laten kopen (zelfs al heeft Ganymedes dit misschien niet zelf?). maar men heeft mij gewoon het EOS-EFW stuk opgestuurd. ondertussen heb ik dit reeds zelf elders gekocht. OK, ik had misschien mijn huiswerk zelf beter moeten maken maar het is toch een gemiste kans om de klant juist te adviseren. mvg, Paul Praet

Duidelijke site, prima tijdige levering

Duidelijke site, prima tijdige levering

Snelle levering, goed advies

Ik kocht een RedCat 51 met T-mount adapter voor de Nikon Z6 en had het pakket de volgende dag in huis, Prachtige telescoop.

Goede producten, levertijd echter een raadsel.

Ik had een ZWO ASI 178MC Color en een Guan Sheng 2x barlow lens besteld. De 178MC kwam 2 werkdagen later aan, en goed verpakt. Echter heb ik van de barlow lens tot op heden nog niks gehoord.

Prima service die veel verder gaat dan alleen de aankoop van een telescoop of accessoires. Top!

Vriendelijk en snelle service. Met vragen wordt er altijd snel geantwoord en bij problemen wordt goed meegedacht om de beste technische oplossing te realiseren.

Helaas hadden ze de verrekijker die ik besteld had niet meer. Netjes opgebeld geweest en een alternatief voorgesteld gekregen. Tevreden klant!

Altijd goede service

Spullen altijd netjes op tijd in huis en altijd goede prijzen en informatie

Goeie kwaliteit, precies als beschreven. Goeie klantenservice.

Ik wou een 2x Barlow bestellen, was helaas niet leverbaar. Na een snelle email heen en weer kreeg ik te horen dat ze net weer binnen waren en op de site zichtbaar. Die avond besteld, 4 werkdagen later binnen. werkt perfect. Goeie service.

Prettig informeel bedrijf

Door de stagnerende leveringen die nu wereldomvattend zijn, liep mijn bestelling vertraging op. In goed en prettig overleg heb ik een andere spotting scope mogen uitzoeken die wel op voorraad was. Met deze kijker heb ik al mooie waarnemingen kunnen doen. Kortom, ik ben uiterst tevreden. Peter.

Vriendelijk aan telefoon te woord gestaan en een snelle levering.

Uitstekende en snelle service

Ok

Snelle levering en prima service!

Snelle levering, goed verpakt en prima service. Aanrader!

Fast shipping, good prices, excellent service

Very helpful people, quick to respond to all queries, my first delivery to Ireland was delayed due to customs in Ireland and Ganymedes were very prompt in providing me with that information. My second order was shipped almost immediately and was received very soon after. Their prices are very competitive compared to other Europe based astronomy stores I have used previously. Definitely 10 out of 10 in every category!

Prima service, snel de bestelling in huis