Snel en goede service!

Great Astronomy and Astrophotography shop

They have a great selection of equipment and accessories, more so than other shops that deliver to the Netherlands in EU. They are very responsive and always willing to help or offer advice. E.g. I needed a compact power option for my setup, and it was a matter of seconds to find a solution. In the past they also repaired the motor of my SCT telescope NexStar 6SE and it's been working great since.

prima!

ik zag een ding dat ik wou kopen, ik klikte erop en kocht het en jullie verzonden het naar mij. dat was mooi niet? Enige tip die ik kan geven is. Zet een duidelijke zoek knop in jullie menu. Dit is veel makkelijker dan door alle menu opties navigeren als je precies weet wat je moet hebben.

Beste Olivier, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! We hebben onze zoekfunctie goed beschikbaar zo ver wij dat zelf weten, zowel op de desktop als de mobiele versie van onze website (desktop bovenin de blauw balk en mobiel in de balk onderin). Maar misschien moeten we het iets meer duidelijk maken. We waarderen feedback altijd enorm zodat we onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren en hebben u daarom een e-mail gestuurd. Groeten, het Ganymedes team!

Prima advies en snelle levering

Telefonisch goed advies gehad daarna via de website besteld, snelle levering

Op voorraad en direct verzonden

Artikel was op voorraad en na betaalbevestiging direct verzonden. Prima website met accurate informatie en dus snelle verzending.

Prima service en Snelle levering

Prima service en Snelle levering

Alles naar wens afgeleverd

Alles netjes in 1 doos verpakt, zonder kans op schade. De camera en guide acipe zijn wat ik er van verwacht had.

heel goed, niets op aan te merken

Orderbevestiging, tracking, levering: top

Super producten, correcte snelle aflevering

Had een powertank nodig die niet op voorraad was. Ik werd netje op de hoogte gehouden inzake de status. Inmiddels in bezit en volop in gebruik!

vlug antwoord op je vragen en vlotte service met kennis van zaken

geen problemen te melden, klant is koning is van belang voor deze winkel, aanrader !

Goede communicatie en prima service

Sympathiek en direct leverbaar

Gisteren na veel wikken en wegen eindelijk de knoop doorgehakt en een telescoopbuis gekocht. Zoals waarschijnlijk bij vele anderen ook het geval is, ook ik wil het speelgoed meteen hebben en gelukkig kon ik bij Ganymedes direct terecht. In de auto gestapt en vanuit Luxemburg naar Amstelveen gereden en de telescoop opgehaald. Prima tips gekregen om het een en ander aan elkaar vast te schroeven en daarna weer terug naar huis met een mooie buis en wat andere spullen. Ondanks dat ik hele goede ervaringen heb met een bepaalde online winkel wilde ik het apparaat eerst even zien en meteen hebben. Een andere fysieke winkel, ondanks een aantal telefoontje en een email, reageerde niet. De keuze wordt dan een stuk gemakkelijker. En ik zal zeker terugkomen. Bijna vergeten te melden, maar de koffie was uitstekend.

Geweldige service en lekkere koffie

Ik kom al jaren bij Ganymedes en altijd naar mijn zin. ze helpen waar een ander stopt. Zij gaan door totdat ze de oplossing hebben en vertellen je ook wat je juist wel en niet moet doen! Een sterk team die steeds weer klaar staat voor de klant! Klant is belangrijk en dat heb je niet in iedere winkel die hetzelfde verkoopt. Een begrip in Amstelveen en ver, heel ver daarbuiten!

Uitgebreid advies

Deskundig, gedetailleerd en geduldig advies bij vele vragen rond het aanschaffen van een guiding camera. Voortreffelijke service!

De kennismaking met deze webshop is me prima bevallen!

Het kopen van een Celestron telescoop bij Ganymedes is mij zeer goed bevallen en ik zal in de toekomst vaker bij jullie aankloppen. Hartelijk dank

Perfect, goede service

Veertig jaar geleden kocht ik er mijn eerste telescoop in de winkel. Nu bestel ik vooral via de webshop. Ook daar krijg je goede service!

veel vakmanschap in huis

Zoals gewoonlijk adequate reactie op vragen en aanschaf juiste hulpstuk voor mijn telescoop in verband met astrofotografie.

Geweldige service

Ik kan mij alleen maar aansluiten bij al die andere tienen . Paul is een zeer ter zaken doende deskundige die zo'n beetje alles weet van telescopen en astro fotografie en deelt deze ook. Beslist niet bij die ene gaan, want de prijzen zijn zo'n beetje gelijk, maar de kennis en kunde niet! En wat heel mooi is: ze komen ook nog alles bij jou aan huis installeren . ( al dan niet tegen een kleine vergoeding)

Perfecte service en uitstekende kwaliteit en vakmanschap.

Mijn eerste ervaring met Ganymedes dateert uit 1978. De service en kwaliteit is altijd onverminderd hoog geweest. vr. gr. Paul van Kuijk

Zeer professionele, klant georiënteerde afhandeling.

Zeer communicatieve begeleiding en opvolging. Vergeet TE internet shops - de prijzen zijn gelijkaardig maar de service van G steekt er met kop en schouders boven uit. Heb direct een aantal accessoires bij hen besteld en zal dat voortaan blijven doen.

Fantastische service, niet te evenaren

Wederom een aantal dingen aangeschaft. Zeer behulpzaam met uitleg en installatie. Wordt zeer veel aandacht en tijd en zorg aan besteed. Ben er echt heel erg blij mee.

Hele fijne winkel

Online bestelling is vlug in huis, netjes verpakt. In de winkel fijn geholpen. De meeste spullen op voorraad dus gelijk kijken, proberen en meenemen. Behulpzame mensen, geven graag uitleg. Vinden het geen probleem als ze wat langer bezig zijn met 1 klant. Ondanks dat het voor ons een eindje rijden is, gaan wij het liefst hierheen.

Geweldig goede service en vakkundig.

Ik ga al enkele jaren naar Ganymedes en ben zeer tevreden over de service, vak kennis en natuurlijk ook de gezelligheid in de winkel in Amstelveen...

Goede service en snelle verzending.

Ik had de ZWO ASI290MM Mini gekocht maar die bleek niet op voorraad te zijn. Ganymedes heeft heel snel gehandeld en mij op de hoogte gehouden, binnen een paar dagen had ik mijn order binnen. Over de camera ben ik zeer tevreden, top service!