Prima webshop cq winkel en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel dat ook via de telefoon wat voor je wilt uitzoeken. Snelle verzending en netjes verpakt. Kortom een prettige en betrouwbare webshop cq winkel om bij te shoppen.

Erg goed

Top ervaring

Prima koop ervaring. Ik had op voorhand contact en dat verliep prima, heel vriendelijk en correcte informatie. Nadien ook snel geleverd en goede track and trace info.

Prima online bestellen

Snel bezorgd, goed verpakt en erg blij met mijn telescoop !

Snelle accurate levering

Simple to order, arrived on time!

Simple to order, arrived on time!

Eerste aankoop bij Ganymedes

Toen ik op zoek was naar een autofocusser kwam ik via de ZWO website toevallig op de Ganymedes webshop terrecht. Duidelijke site, competitieve prijzen, vlotte afhandeling en snel geleverd. Een aanrader!

wederom perfect

Op donderdag middag (16.00) een bestelling gedaan en vrijdag ochtend (10.00) werd het afgeleverd ! netje verpakt dus ook nu 5 sterren

Prima product. Snelle levering. Goede prijs.

Fast, friendly, fantastic!

Super fast, friendly and forthcoming customer service! Fast shipping. Product as described.

Zeer vriendelijke en vlotte service, zowel in de winkel als online!

Ik ben gewoon van bij jullie concurrent in te kopen maar daar zal verandering in komen want de communicatie loopt daar stroef. Ik ben al een paar maanden aan het wachten op mijn montering en ze sturen niet terug. Ik ga meer bij jullie inkopen

Goed advies en snelle bezorging, helemaal goed!

Snel hulp en advies!

Voor kleine en grote wensen staan de medewerkers voor je klaar: prima!

Nette service

Goede service, snelle verzending met ook duidelijke berichtgeving over status. Daarnaast interessant assortiment

Snelle en goede service

Heel snelle levering, zelfs tijdens de drukke corona periode!

Een winkel waar men nog de tijd voor je neemt

Heb Ganymedes altijd beschouwd als een oase van rust temidden van de vele dozenschuivers die deze wereld rijk is. Sinds mijn eerste bezoek (1977), ben ik nog nooit door hen teleurgesteld; altijd ruimte voor een luisterend oor en bruikbare tips. Onlangs een nieuwe telescoop (1100 Edge HD) bij hen aangeschaft; ben er superblij mee. En, als je een keer tegen een probleem aanloopt, dan wordt je altijd op een professionele wijze geholpen. Nazorg is iets waar veel bedrijven tegenwoordig niet meer aan doen. Bij Ganymedes staat dat gelukkig nog hoog in het vaandel (hulde).

Ik heb twee dauwlinten gekocht en ze waren prima verpakt . Heb ook al eens wat vragen gesteld over een telescoop en er kwam snel en duidelijk antwoord .

Super service!

Ik kreeg snel antwoord op vragen via de mail. Ik bestelde een telescoop en kreeg deze dezelfde dag nog persoonlijk geleverd! Mijn volgende telescoop haal ik zeker weer hier.

Het was wel onverwacht snel, want op de site stond dat de pointers niet voorradig zouden zijn.

Vakkundig,snel,vriendelijk

Vriendelijke mensen Snelle reactie op vragen Goede prijzen Vakkundig

Goede service!

Blij dat ik een oculair iets langer uit mag proberen dam 14 dagen wegens omstandigheden. Dat is toch goede service!!

Doet wat het beloofd.

Goede service en knowhow , doen juist dat extra stapje voor je, hier kom ik terug.

Product snel en in goede staat geleverd