Wat een geweldige service en ondersteuning.

Na een val best wel wat schade aan de uitrusting, dus eigen schuld. Toch het kapotte onderdeel zeer snel en zonder!! kosten vergoed gekregen. Ga dit maar eens elders zoeken.

Top:)

Prima, snelle service

Mijn bestelling werd dezelfde dag verzonden. Het was zeer zorgvuldig ingepakt.

Snel en correcte levering

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd

Aanschaf & levering Star Diagonal 2" Celestron, zeer vlot verlopen.

Nog een technisch vraagje gesteld aan de helpdesk. Vlot en correct antwoord bekomen. Besteld, en oeps de volgende dag al aan huis geleverd. Waarom net geen 5-star? de leveringskost "Flatrate" als blijkbaar enige keuze voor België, kan mss. iets goedkoper. Maar Ganymedes is alleszins een aanrader voor uw astro-materiaal.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Super team

Het team rond Ganymedes is geweldig. Ze hebben me geholpen een goede opstelling voor astrofotografie samen te stellen. Ik kan ze alleen maar aanbevelen.

Prima service en alle aandacht

Ook met mijn op Marktplaats gekochte telescoop was ik welkom in de winkel. Er werd alle tijd genomen voor mijn vragen en meegedacht. Hier kom ik zeker terug!

Goede prijs/ kwaliteit en prima service

Altijd aandacht voor de klant en schappelijke prijzen

Snelle levering.

Netjes verpakt

Snelle levering.

Süper

Ik heb lang getwijfeld voor de Seestar s50. Uiteindelijk gekocht. Ik ben er erg blij mee. Super snelle en nette levering.

Perfecte snelle levering.

Zeer snelle levering.

Postief

Snel geleverd en goede service

Zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam

Wij kwamen hier voor een red dot finder. De medewerkers hebben echt hun best gedaan om een oplossing te zoeken om deze op onze telescoop gemonteerd te krijgen, maar uiteindelijk lukte het niet. We hebben een andere telescoop gekocht die makkelijker is in gebruik, beter vergroot en waar een red dot finder bij zat. We zijn goed geïnformeerd en we mochten bij vragen altijd bellen, erg fijne winkel!

Ruim assortiment doch wat hoog geprijsd

De website van Ganymedes is uitgebreid maar erg traag. Daardoor ben ik geneigd de site te verlaten en elders rond te kijken. Daarnaast is de prijsstelling niet echt concurrerend te noemen, terwijl dit door het internet winkelen juist wel zo belangrijk is. Natuurlijk is Ganymedes een grote naam in amateur astronomisch Nederland maar door het gemak van internationaal winkelen, kan je je m.i. geen monopoly gedachte veroorloven. E.e.a. dient natuurlijk bezien te worden vanuit de visie van de bedrijfsleiding. Daar kan ik niets over zeggen.

Deskundig en vriendelijk

Bij het zoeken naar een spotting telescoop deskundig geholpen. Goede uitleg over de mogelijkheden. De verkoper neemt rustig de tijd. Deze winkel is een aanrader.

Prima prijs, snelle service, goed verpakt en duidelijke communicatie

Ik had, naar aanleiding van een tip van Hens Zimmermann in zijn podcast "Zimmermann en Space" een astro-verrekijker gekocht als instap in de hobbyastronomie. Dit was een prima ervaring bij Ganymedes (zie titel). De fysieke winkel klinkt als een geweldig uitje, mocht ik ooit in de buurt zijn zou ik daar direct gaan kijken.

Goed advies en uitgebreide voorraad

Op zoek naar een zwaardere montering, op internet al het een en ander gelezen over een nieuwe harmonic drive. Deze bleek Ganymedes op voorraad te hebben. In de winkel een uitgebreide demonstratie gekregen en uiteindelijk de montering aangeschaft. Vragen achteraf werden snel beantwoord.

Snelle levering, goede service, zorgvuldige verzending

Over Ganymedes heb ik absoluut geen klachten. Fijn om zaken mee te doen!

deskundig en zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie. Goede adviezen gehad. En een gezellig gesprek

Fijne behulpzame medewerkers en een fantastische service

Kennis van zaken zeker ook voor de onervaren astronoom

Uitleg,is goed,en men neemt de tijd voor je Geen vraag is te gek veel op voorraad zeer vriendelijk hé voelt je hier mens.

Snelle levering en het product was goed verpakt.

Het bestellen en de levering ging zonder problemen.

Service bestaat hier inderdaad nog echt

Ik heb inmiddels een aantal producten gekocht, zowel in de winkel als online. Het personeel neemt de tijd voor je en weet waar ze het over hebben. Een online bestelling wordt heel snel verzonden en de communicatie rondom de bestelling was ook duidelijk en snel. Kortom: ik kom er vaker terug :)

middeldorpstraat 1

1182HX Amstelveen