Veel vakkennis, groot assortiment en vriendelijke prijzen.

Goed, eenvoudig om keuze te maken op website. Telefonisch vriendelijk geholpen.

Vlot geleverd, conform belofte.

Snelle levering. Goed verpakt. Product zoals omschreven.

Snelle levering. Goed verpakt. Product zoals omschreven.

Top bedrijf

Ik ben door zeer vriendelijk en bekwame medewerker geholpen en zal iedereen aanraden producten van hun af te nemen. Ook online bestellen ging het uitstekend. Giovanni

Snelle en correcte levering

Dit is natuurlijk een bedrijf met een goede reputatie en dat werd ook nu waargemaakt. Ik miste een bevestigingsmail, die toch gebruikelijk is bij webshops. Altijd handig om details van de bestelling terug te zoeken.

Snel Levering en prima prijzen

Best astronomie shop in Nederland.

Supersnelle levering, en goed aangekomen! Zeker mijn vaste telescoop winkel!

Ganymede is een uitstekende en met zeer goede service shop

Ik had elders een edge8 hd avx besteld, Maar dit duurde al maanden, toen ik Ganymede contacteerde Hadden ze er nog 2 op stock, ik vroeg of ik er 1 kon reserver tot ik mijn vorige "elders dus" bestselling kon annuleren. Wat geen problem was! Toen ik mijn geld terug had van mijn vorige beselling, bestelde ik onmiddelijk bij Ganymede de telescoop. De dag nadien stond ie bij me thuis, wat een verschil! Ondertussen heb ik nog dingen bij gany besteld, waar ik zeer tevreden over Ben. Ook voor een vraagje of een woordje uitleg nemen ze graag de tijd. Bedankt Ganymede!

Comfortabel oculair

Goede service Behulpzaam en verstand van zaken

Vakkundige mensen, vriendelijk en behulpzaam

Ik kocht een binoviewer en een dauwkap op advies van Ganymedes, een die precies past bij mijn telescoop. Ik ben erg blij met het resultaat. Bedankt !

Goede kennis van zaken

Ik heb eerst gebeld met wat vragen en ben netjes te woord gestaan. Ik werd goed voorgelicht, waarna ik de telescoop via de website heb besteld. Deze bestelling had ik na 3 werkdagen in huis. Prima.

Mooie telescoop , redelijk snel geleverd.

Snelle levering van goede kwaliteit apparatuur

Zoals altijd perfect

Goede informatie en klantgericht

Na het nodige uitzoekwerk op de Ganymedes website, waar enorm veel begrijpelijke informatie is te vinden, naar de winkel geweest om nader kennis te maken. De uitgezochte telescoop bleek een goede keuze en na een goed gesprek en demonstratie van de telescoop deze aangeschaft. Erg blij met de gemaakte keuze. Zowel winkel als product.

Prima op tijd, zoals gewoonlijk

Prima op tijd, zoals gewoonlijk

Prima winkel met deskundige mensen.

Zocht twee oculairen voor mijn telescoop. Omdat de telescoop nieuw was wist ik niet zo goed wat voor zinnige vergrotingen ik daarbij moest nemen. De aanwezige behulpzame medewerker wist dat wel en na thuiskomst bleken de oculairen prima hun werk te doen!

Supersnel geleverd

Product keurig en stevig verpakt en snel geleverd.

Goede service! Betrouwbaar

Kwam er al in de jaren negentig! Gr aan marco v campenhout voor de snelle levering !

gewoon weer een goede en snelle service

Quidingscope besteld en snel geleverd

Pefrect

Snelle levering en zeer goed verpakt.

Top goede service

Alles netjes verpakt goed contact en Pakketje is te volgen via DPD geen bezorgproblemen gehad top

De mensen van Ganymedes hebben altijd goede adviezen geven prima service zijn niet duur. Uitstekend.

Prettig contact en goede service

Bij Ganymedes wordt de tijd genomen om met klanten te praten