Zeer goede service

Laatste maanden meerdere malen wat besteld bij Ganymedes. Het arsotiment is welliswaar iets lager dan de "grotere" astro webshops maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de snelle leveringen en goede en duidelijke antwoorden op vragen via e-mail. Zonder meer aan te raden!!

Goede service, nog een echte winkel.

Kennis van zaken en zorg voor de klant, aanbevolen, geen dozenschuivers.

Snelle en professionele levering

De levering verliep zeer vlot. Het pakketje kwam binnen de verwachte levertijd binnen

Fantastisk service

Bestilte en ZWO ASI2600MC Pro om mandagen, og modtog den torsdag. Det er ikke sidste gang jeg handler der.

• Vil du anbefale os? Yes

Goede communicatie, reageren snel op vragen.

Snelle afhandeling

Veel op voorraad en een snelle afhandeling

Netjes geholpen.

Ee telefoontje ga had, wel daar netjes geholpen en kreeg ook een goed antwoord op mijn vraag. Het product is goed verpakt en voor de verzending werd ik netjes op de hoogte gehouden.

HelemaaL goed

Prima koop. Goede communicatie en -binnen de mogelijkheden- snelle levering. Product prima in orde Goed bedrijf.

Duidelijk advies

Goed telefonisch contact, duidelijk en eerlijk advies, scherpe prijs. De heren van Ganymedes weten waar ze over praten.

het duurde wel lang

advies via de telefoon was wel goed. Echter, het bezorgen duurde wel lang. een maand? Niet fijn.

Goed advies

Gebeld voordat ik de bestelling online plaatste. Wilde toch even vragen of ik het bij het goede eind had..... Daarnaast vind ik de prijsstelling ook aantrekkelijk. Tot nu toe 2 maal een bestelling gedaan.

Met Ganymedes kun je niet fout gaan

Zelfs met lange levertijden vanwege het coronavirus ben ik altijd op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling en is Jeroen altijd aardig en ondersteunend.

Zowel online bestellen dan wel lokaal in de zaak kopen , perfect

100% tevreden

Super klantenservice! Voor €200 heb ik een telescoop gekocht die, in emotionele waarde, mij een miljonair heeft gemaakt! Dank jullie wel!

Fantastisch!

Besteld via de webshop, op zaterdag besteld en dinsdag al in huis! In perfecte staat geleverd en heel netjes ingepakt.

Levering artikel zoals verwacht

Artikel besteld en correct geleverd zoals verwacht. Prima ingepakt.

Uitstekend geregeld.

Simpele bestelling en snelle afhandeling, zodat ik geen twee weken hoef te wachten. Bedankt.

Uitstekend geholpen met kiezen en ook nog snel geleverd.

Uitstekende hulp met het kiezen van de juiste telescoop. Alles werd razendsnel geleverd.

Helemaal prima!

Ervaring met genymedes is prima, maar kies alsjeblieft een andere verzendkoerrier. DPD is waardeloos. Zondag besteld, t'is inmiddels vrijdag en heb nog niets binnen. Heel vervelend. Ook geen contact te krijgen met dpd over de status van de levering.

Celestron kabel

De juiste kabel voor Celestron voor een scherpe prijs.

Uitstekend!!

Top service, zeer ervaren medewerkers en top kwaliteit aan assortiment!

goed geadviseerd en ze komen hun afspraken na

Ik ben nieuw in de wereld van astronomie. Daarom kon ik wel wat advies gebruiken. Wegens Corona tijd moest dat helaas telefonisch. Ik kreeg de indruk dat er veel kennis aanwezig is. Mijn vragen werden in alle rust beantwoord. De telescoop die ik wilde moest nabesteld worden. De termijn die daarvoor genoemd werd is gehaald. De telescoop was goed verpakt en makkelijk te monteren. De Starsense van Celestron werkt perfect. Ook in een stedelijke omgeving wordt de nachtelijke hemel herkent door mijn telefoon en weet de telescoop ermee alle onderwerpen te vinden. Feilloos. Ik ben zeer tevreden

Snelle service, makkelijke afhandeling

Goede koop, makkelijke webshop, goed betaalsysteem.