Geweldige klantenservices

Tijdens het proces van het kopen van een nieuwe telescoop ben ik zeer goed geholpen. Binnen het uur antwoord op mijn mail en antwoord op maat. Zeer nuttig advies waardoor ik wist waar ik aan toe was. Ganymedes is aan te raden voor iedereen.

goede uitleg en service

goede uitleg in de winkel en behulpzaam ik hoop nog jaren klant bij ganymedes te zijn

Zeer snelle verzending!

Snelle verzending en klantvriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

In de winkel goede hulp gekregen bij het vinden van ringen voor een oude Apollo 60/910 refractor. Dit keer online onderdelen besteld.

Vertrouwd adres

Al meer dan 20 jaar koop ik producten bij Ganymedes, vroeger in de winkel, tegenwoordig steeds vaker via de webshop. Altijd prima spullen en indien nodig heldere uitleg zonder poespas. En mocht er eens wat mis gaan: altijd prima service! De webshop zet de goede traditie onverminderd voort. Aanbevelenswaardig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met Ganymedes is het goed zaken doen. Ik koos ervoor om een telescoop thuis te laten brengen en dat is prima bevallen. Dit is wat mij betreft de extra kosten meer dan waard. 2 zaken zouden beter hebben gekund: 1. In de red dot finder zat een lege batterij en de bezorger had geen reserve bij zich en 2. De telescoop wordt bestuurd met een app. Deze is niet heel duidelijk waardoor ik nogal wat fora heb moeten bezoeken om de GoTo-functionaliteit van de telescoop te kunnen activeren. Achteraf denk ik dat dit met een beetje uitleg een stuk gemakkelijker had kunnen gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Very friendly! Very fast delivery to germany. No Problems at all!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Waar krijg je een complete cursus Astrophotography-by-WhatsApp? Bij Ganymedes, dus! Ik heb er zelf heel veel tijd ingestoken, vier maanden, bijna elke dag. Met als resultaat mijn eerste foto van een deep sky object. Maar zonder Ganymedes zou dat veeeel langer hebben geduurd.

Een upgrade van de winkel? Of is die juist goed zo?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Bijzonder hulpvaardig, ontzettend veel kennis, vriendelijk en uitmuntende service. Keurige levering conform belofte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

-Super Verkäufer -Schnelle Antwort -Top Preise - schnelle Lieferung

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Yes

Pluspunten

snelle levering, goed verpakt, geen problemen.

gratis verzending?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hulpvaardig. snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk met een duidelijke uitleg zonder je iets op te dringen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

Sehr gutes Preis-/Leistungsverhältnis und auch sehr guter Kundenservice, eine Nachfrage per Email wurde sehr schnell beantwortet. Bin sehr zufrieden mit dem gekauften Produkt (Redcat 51 von William Optics).

Verbesserungspunkte

Den halben Stern Abzug gib es, weil die Lieferfrist doch ein wenig über der ursprünglich angegebenen lag.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Yes

Pluspunten

klant gericht, informele communicatie is erg prettig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle service en goed met aanbiedingen

Op de website staan regelmatig dingen op voorraad terwijl dat niet zo is, dat wordt niet regelmatig/niet real-time bijgewerkt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijk Goed aanbod astronomische producten Goede overzichtelijke en zakelijke website Kennis van zaken, geen "autoverkopers"

Astronomische software opnemen in assortisement?

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Alles bestens, gerne wieder!!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Yes

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke service en snelle reactie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Ganymedes

Filter op Taal