Vriendelijke en behulpzame werknemers en een hele mooie winkel met heel veel keuze. Ik kom er erg graag; zeker een aanrader dus!

goed advies , prima verrekijker

op aanraden van een vriend naar deze winkel gegaan prima advies. mooie verrekijker gekocht die voldoet aan al mijn wensen,

Uitstekend geholpen

Ik was - als beginner op het vlak van astronomie - van plan om een Goto-telescoop te kopen en belde voor advies met de winkel. Ik werd heel vriendelijk, rustig en deskundig te woord gestaan door een medewerkster. Ik kreeg helder advies over de verschillende typen telescopen en ook over de vraag wat daarbij de meest geschikte oculairs zijn. Het werd de Celestron 4SE, die ook nog eens razendsnel geleverd werd. Ik heb er een heel prettig gevoel aan overgehouden; echte service, heel klantgericht.

Voorbereidig voor de volgende eclipse

Ter voorbereiding van de volgende eclipse alvast wat brilletjes en solar filter besteld voor mijn fototoestel. Snelle en nette levering. Top verpakt, gewoon perfect. Tip voor hen die augustus 2026 willen voorbereiden!

Fantastische winkel!

Goede winkel, pakketjes waren heel goed verpakt en toen ik iets moest terugsturen kreeg ik ook snel hulp via de mail in hoe ik dit het beste kon doen:)

product snel geleverd. Ganymedes denkt altijd met je mee

Bedankt snel geleverd!

Prettige en duidelijke professionele informatie

Prettige en duidelijke professionele informatie. Op een open en niet dwingende manier. Ruimte gevend voor overleg en even nadenken. En daardoor met een voor ons goed product de winkel uit gegaan

prima zaak

ervaren mensen die weten wat de klant wil.

Prima service, niet alles op voorraad

Heel erg blij met mijn 8x25 kowa compacte verrekijker. Speciaal voor op reis gekocht. Service in de winkel was prima, alleen waren de meeste verrekijkers met 8x vergroting niet meer op voorraad. Uiteindelijk ben ik toch zeer tevreden over service en aankoop!

Heb bij Ganymedes een telescoop en een verrekijker gekocht. Ben van dit alles zeer te vreden de crevice ook te vreden Alles prima bedankt Mvg Jan

fantastisch

Een prettige geduldige bediening en geweldige verrekijker aanbevolen en gekocht dus erg blij mee .

Klantvriendelijk, maar iets minder klantgericht

Heb een de Celestron Trailseeker statief aangeschaft voor mijn Mead ETX telescoop, wat me werd afgeraden. Ik kon beter een zwaarder statief nemen bv. van Benro. Echter dit statief is stevig genoeg en voldoet uitstekend. Geeft een beetje het gevoel dat men liever duurdere spullen aan je wilt verkopen. Ik ben uiteindelijk wel heel blij met de aanschaf en ook de snelle levering. Het blijft een snoepwinkel voor de astro- en vogelliefhebbers.

Uitstekend advies

Prima geholpen bij de aanschaf van een spotter telescoop

Immediately replaced a lost filter drawer

I lost a Starizona Filter Drawer somewhere in the house. Their web store showed that this filter drawer was only available on back order. I called and explained my situation and that I needed a replacement in just a few weeks time for star gazing trip. The next day I received an email to confirm that I needed M48 male and female threads for the telescope side and the camera side. They were able to get the parts, build the filter drawer with the specified M48 threads, and have it delivered by the next day.

fijne shoppingervaring

vriendelijke behulpzame medewerster, legde alles goed uit, het verschil tussen de scopen, ze stelde elke scoop voor ons in zodat we het verschil konden zien. Aanrader

Geweldige service

Hij was zo vriendelijk om mijn bestelling persoonlijk te bezorgen en toen ik een product opnieuw bestelde (want vriendlief had het per ongeluk weggegooid) belde hij mij op om te checken of alles wel klopte

Betrouwbare leverancier

Prima, betrouwbare winkel. Pluspunten: groot assortiment met veel nuttige info op de website en vriendelijk personeel. Minpuntje, niet altijd vlot communiceren va de mail.

Vakkundig en behulpzaam.

Met een oude telescoop binnengestapt om te zien wat er nodig is om deze werkzaam te krijgen. Er werd goed meegedacht en aanbevolen. Geen moment had ik het gevoel dat er geprobeerd werd een nieuw product aan mij te verkopen. Goedkope oplossingen werden juist aangedragen om mij verder te helpen. Onder aan de streep een zeer prettige ervaring en ik kom graag weer terug.

Prima webshop

Om de komende zonsverduistering te kunnen fotograferen, heb ik een filterfolie besteld. Heel snel geleverd en prima verpakt. Aan te bevelen.

Service zoals vroeger....

Moest heel even wachten bij binnenkomst maar werd daarna hartelijk te woord gestaan en bijzonder geduldig en vakkundig voorgelicht over wat er allemaal mogelijk was binnen mijn wensen en budget. Na afloop nog even meelopen naar de auto omdat ik (ondanks mijn budget) het allemaal niet in 1 x kon tillen. Top zaak!!!

Op voorraad, snelle levering en goed verpakt.

Heel goede winkel

Proffessioneel, prettig en meedenkend personeel. Produkten van goede kwaliteit. Ik doe graag zaken met ze.

Goed advies

Xx

Vriendelijk, gastvrij, en met duidelijke kennis van zaken.

Goed advies en after sales zelfs boven verwachting

Heldere website, snelle correcte levering degelijk ingepakt.

nu nog wachten op heldere nachten.