Oké

Na de orderbevestiging was er info stilte de voorraad op dewebsite kwam niet overeen met de werkelijkheid. Na 14 dagen is produkt geleverd. Goed verpakt wat vertrouwen uitstraald.

Simply great!

All good, I had to wait a bit longer because the telescope was not in stock. However, great communication and service! See you soon!

Snelle levering, product zoals omschreven.

Bestelde een Morpheus oculair. De verzending werd snel afgehandeld en ik had het oculair binnen 2 dagen in huis.

Kwaliteit en goede service

Heb reeds verschillende artikelen besteld, allemaal super kwaliteit en snelle verzorgde levering

Prima, zoals het hoort.

Artikel besteld, netjes bezorgd en afgehandeld.

Beetje jammer.

Ik bestelde een Celestron Powertank Glow en was blij dat deze in het assortiment zat. Na bestelling ontving ik een bevestigingsmail met factuur, maar verder in het geheel geen opvolging mbt de verzending. Een paar dagen later vond ik het pakket voor mijn deur. Daar door de bezorger neergelegd terwijl ik gewoon de hele dag thuis was.

Omschrijving product klopt dus product voldoet aan verwachting.

Prima bestel/koop ervaring

Gewoon prima. bestellen ging probleemloos. Ophalen gezellig met een kop koffie en wat foto ervaringen van een andere klant. Gezellig :)

Makkelijk bestellen en snelle bezorging

De website was duidelijk en makkelijk in het gebruik. Na de bestelling hoorde ik de volgende dag dat het al ontvangen was door de ontvanger. Heel tevreden!

Ganymedes wordt mijn preferred onlineshop

Keurig opgelost na mijn eigen fout

Ik had wat dingen besteld maar het verkeerde adres opgegeven. Dus spullen waren datering gestuurd. Zonder problemen hebben ze de bestelling alsnog naar het juiste adres gestuurd zonder extra kosten.

Goede ervaring

Snelle levering. Alles dik in orde.

Juiste geleverd en vrij snel

Kreeg de juiste spullen binnen 2 dagen. Ik had wel aangegeven het liever op dag 3 te ontvangen, dan zou ik thuis zijn. Nu heb ik het bij een DPD-punt opgehaald. Geen probleem uiteraard. Kan niet wachten om de oculairen uit te proberen!

Supersnelle en correcte levering!

ZWO EAF besteld in de namiddag, de volgende ochtend al (in België) geleverd!

Snelle en goede service

Snelle en goede service!

snel, goed verpakt, goede uitleg op de site

prima service, goeie uitleg

Verzenden niet zoals gewenst

Ik had via de mail gevraagd of het verzonden kon worden op dezelfde dag als bestellen, dit zou geen probleem zijn via postnl, maar geen garantie dat dit ook de dag erna verzonden werd. Pas dinsdag ontvangen via dpd, op de mail werd geen reactie gegeven of het verzonden was. Producten zijn prima en niks mis mee, verpakking ook goed.

Uitstekend verzorgd.

Eerst een I.optron Skyguider Pro gekocht waar ik betreft de werking niet gelijk uitkwam. Hiermee al uitstekend geholpen. Om de set te verbeteren een Williams Basemounth aangeschaft die ik de dag na bestelling plaatsen kon. Blij mee en nog lang niet klaar bij Ganymedes.

Betrouwbaarheid zeer goed

Geen minpunten op de service doe zo verder

Amazing experience

Very fast and friendly service and perfect communication in English.

Alles weer perfect

Woensdag een mooie bestelling gedaan en goede prijs afgesproken en vrijdag was alles bezorgd. Gewoon perfect!

Goed en snel

Ik had een ZWO ASI 120 mini besteld. Is snel en prima bezorgt. Ook voor een goed prijs.

Zeer goed.

Prima en vakkundig service.

Snelle levering en scherpe prijs

Kan er kort over zijn. Was de goedkoopste, bestellen was makkelijk. Direct verstuurd. Niks te klagen.