uitstekend

Goed advies en gesprek met Arenda. Snelle levering.

Super netjes geholpen

Alles netjes en goed uitgelegd, super ga zo door. Spullen besteld en binnen gekregen. En de prijs is zeer goed, de goedkoopste in mijn geval.

Goede service en de koffie staat altijd klaar.

Ik kom er al jaren en word altijd vriendelijk ontvangen. Ze hebben veel kennis van de telescopen.

Geen problemen

Prima service en persoonlijk contact

Bij Ganymedes hebben ze veel expertise op alle vlakken en kunnen ze je altijd helpen met de juiste oplossing. En wanneer ze deze zelf niet kunnen bieden wordt je keurig verwezen naar een collega die dat mogelijk wel kan.

Broad sortiment, good prices and very helpful staff

I have been purchasing several times with Ganymedes already, both online and in their stone shop in Amstelveen. They offer a lot of various equipment at favourable prices (often a bit cheaper than other vendors), and they have professional staff with a lot of expertize to help and assist.

Je weet altijd waar je aan toe bent. Ik ben al 30 jaar klant.

Vakkundig en vriendelijk

In mijn keuze voor een telescoop ben ik vakkundig, vriendelijk en uitgebreid geholpen. Daardoor ben ik erg tevreden met mijn keuze voor mijn telescoop.

Fantastische service

Geweldige service!

Heel goed geholpen

Zeer vriendelijke medewerkers en duidelijke uitleg

Uitstekend geholpen!!

Kom graag nog een keer terug in de winkel.

Professionals

In de winkel goed advies gekregen die perfect aansloten bij mijn wensen. Een paar dagen later toch online ook nog een verrekijker van Lowa er bij besteld. Snelle levering en zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen.

Uitstekend geholpen

Alle tijd genomen om tot een keuze te komen met goede adviezen.

Top zaak. Uitstekende service

Levering CGX mount

Mijn ervaring met Ganymedes is zeer goed. Ze denken mee, communiceren goed, leveren snel. Goede persoonlijke aandacht. Ik heb nog een OTA in de planning staan, en die ga ik zeker bij Ganymedes aanschaffen, net zoals de rest.

Excellente dienstverlening

Voor het automatiseren van narrowband imaging zocht ik een electronisch filterwiel. Met een handmatig filterwiel had ik echter al een back-focus probleem ontdekt in de imaging train. Ganymedes onderzocht dit, en kwam met een totaaloplossing. Bij Ganymedes begrijpen ze het probleem, denken ze mee in oplossingen, en nemen daar ruimschoots de tijd voor. Probleem opgelost en prima materiaal geleverd.

Snelle en goede levering

Deskundig en vriendelijk personeel

Men heeft alle tijd voor je.

Duidelijk, gemakkelijk en snel

Duidelijke website en gemakkelijk de spullen bestellen waarna er een snelle afwikkeling is.

Snel en Super service

Er ging wat mis met de levering maar werd direct de volgende dag opgelostb

Celestron Digital Microscope: goed product, werkt in 1 keer, goede beeldkwaliteit.

Snel en netjes geleverd. Plug and play: werkte in 1 keer. Geen gedoe. Fantastische beeldkwaliteit.

Fijne telescoop winkel waar het personeel vee tijd voor je neemt!

Wauw, wat een gave en gezellige shop! Ik keek er al enige tijd online naar een fijne telescoop, maar kwam toch steeds bij Ganymedes uit. In de winkel geholpen door Dylan, erg betrokken en door het goede luisteren heb ik ook een goed advies gekregen. Dank ook omdat mijn dochters een bekertje chocolademelk kregen waardoor ik rustig kon shoppen.

Snelle levering, keurig verpakt

Webshop met veel voorraad en snelle levering.

Zeer snel geleverd uit voorraad

Allerlei accessoires tegelijkertijd besteld. Alles op voorraad. Dezelfde nog bericht dat de bestelling verstuurd was en inderdaad de volgende dag bezorgd. Zeer snel en goed.

uitstekende service n product

zoals verwacht mag worden van een specialist als Ganymedes