kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Uitstekend!

Goede service, goede en mooie website, snelle en goede levering, hoge kwaliteit artikelen.

Mooie handdoeken & super service

Ben heel erg blij met mijn Pip studio handdoeken en het is een feestje om het pakket van Morpheus uit te pakken. Zo mooi verpakt. Ik ben super tevreden!

Correcte behandeling met betrekking tot een service gerelateerd onderdeel

Adequaat en snel opgepakt

Goede winkel,komen er al jaren

Fantastische klantenservice

ik had een paar keer een sprei online besteld die niet meer leverbaar bleek (dat is een verbeterpunt: de website up-to-date hebben met de voorraad!), maar werd heel goed geholpen daarna. Waardoor het uiteindelijk gelukt is om een sprei naar onze wens bij Morpheus te vinden.

Ziet er altijd verzorgd uit.

Altijd als het pakketje komt voelt het net als een kadootje. En je krijgt als je pipstudio besteld. Een leuke tas erbij .

In het verleden snelle levering, nu duurde dit langer zonder op de hoogte te zijn gebracht.

Ik heb langer op mijn bestelling moeten wachten maar werd niet op de hoogte gehouden dat het langer duurde omdat de producten besteld moesten worden. Het zou fijn zijn als je daar dan tussentijds een mail over zou krijgen, nu heb ik zelf gebeld omdat ik maar geen verzendmail kreeg.

Snelle levering en super leuk ingepakt!!!

Waren alle webshops maar zoals morpheus.nl Een topbedrijf

Een topbedrijf

Alles zoals verwacht.

Goede communicatie

Na hier al meerdere keren een bestelling geplaatst te hebben die we altijd keurig ontvangen, duurde de laatste bestelling op zich niet langer, maar we zaten er echt op te wachten. Na 1 telefoontje gepleegd te hebben werd ik super netjes te woord gestaan en iets later terug gebeld dat dezelfde dag de bestelling verstuurd zou worden. Met als verrassing een super mooie studio pip tas.

Bezorging met PostNL is waardeloos

Je krijgt een leveringstijd en -dag door de maag gesplitst, ik wist dat wij dan niet thuis zouden zijn, maar kon de levering niet wijzigen. Kreeg daarna een email dat de sprei bij ONS afgeleverd zou zijn, maar dat kon helemaal niet, want we waren niet thuis. GEbeld met PostNL, konden de bezorger niet (meer) bereiken, software van postNL is zeer amateuristisch, en klantenservice is ook beneden peil. Heel vervelend, want waarschijnlijk ligt onze dure sprei nu bij buren die een week met vakantie zijn.... Dank PostNL! Dat heeft niets met Morpheus te maken, dat ging allemaal prima. Alleen zouden jullie kunnen overwegen van DHL gebruik te maken ipv PostNL: hun software en communicatie werkt wel goed.

Snel bezord

zeer vlugge service

alles was in orde en vlug geleverd

Goede klantenservice!

De nieuwe medewerker van de webshop doet echt enorm zijn best je bestelling naar wens te laten bezorgen. Hij is heel vriendelijk in het contact.

Wederom de kwaliteit en service zoals ik van Morpheus gewend ben. Top!

Goede service en snel geleverd

Top producten en top service

Snel geleverd en mooi ingepakt

Vlotte levering, fijn materiaal, We zijn er super blij mee. Duidelijke site

Prachtig bedrijf

Een mooie winkel met een prachtig assortiment en uitstekende service.

Snelle service en prachtig product

Ik heb een pip dekbed hoes besteld en die is in werkelijkheid net zo mooi als op het plaatje. Ben er erg blij mee. Het was prachtig ingepakt en al heel snel binnen

fantastisch

Goed merk Goede winkelervaring Bijzonder vriendelijk personeel En de manier waarop een gekocht product ingepakt aangeleverd wordt is werkelijk een feestje

steeds goed steeds prettig

Prima.

Prima,het was er ook snel.