Prima.

Prima,het was er ook snel.

Zeer goede betrouwbare bedrijf. Mooie verpakking. Snelle levering.

Zeer goede betrouwbare bedrijf. Mooie verpakking. Snelle levering.

Betrouwbaar

Goeie communicatie, snel verstuurd, post.nl was wat vertraagd, maar ik had geen haast. De kwaliteit van het artikel is geweldig goed. En vanwege de sale een goed aankoop.

Toppers

Echt top , een goed bedrijf en kwaliteid

Zeer attent: ik had 2x2 handdoeken in twee verschillende kleuren besteld De handdoeken arriveerden mooi en feestelijk ingepakt en een briefje erop waarop de kleur geschreven was. Fantastisch!

Haastige spoed is zelden goed

Het duurde me allemaal veel te lang , maar dan heb je ook een uitstekend product.

Smaakvol en snel

Wat een leuke verpakking!!

Snelle levering en prachtig verpakt

Voor de eerste keer bij Morpheus besteld en was blij verrast. Het pakje was als verrassing heel mooi ingepakt, met zorg en aandacht gedaan. Daar word ik nou gelukkig van.

Snelle levering en met zorg verpakt. Bestelde product van goede kwaliteit.

Mooie webshop

Genoeg keuze, snelle levering!! Blij mee! Ohja en ook nog mooi ingepakt! En het ik gaf het kado dus dat was extra leuk!

Prima klantenservice

Prima klantenservice

Supermooie producten, prima service!

Snelle levering, netjes verpakt. Ik zou zo weer iets bestellen.

Snel. Mooi verpakt. Goede kwaliteit

Fijn bedrijf, constante snelle service en de producten hebben goeie kwaliteit

Top service en zeer mooie spullen

Top service in de winkel, laatst online iets besteld en ook snel geleverd, goede kwaliteit. Ook na online bestelling update mails over verzending. De bedden zijn fantastisch.

Mooi aanbod, langere levertijd

Ik ben tevreden met m’n bestelling, maar wel jammer dat een paar hoeslakens bijna een week later bezorgd worden.

Eenvoudig besteld en vlot afgeleverd!

Uitstekend en snel mijn bestelling afgehandeld.

Een heel prettige en snelle communicatie

Snel geleverd, zoals beloofd

Precies hetzelfde kussen, dat heel goed beviel en zeer lang is meegegaan, nogmaals besteld. Goede kwaliteit en volgende dag al geleverd. Zeer tevreden.

Snel, goede kwaliteit en verassende verpakking!

Zie voorgaand

Simpel snel en goed geholpen

Goed advies

Goede service, snelle levering!

Uitstekend!

perfect

ik had een verkeerde afleveradres opgegeven na telefonisch contact is dit gelijk goedgemaakt

Een kadootje

Hele goede service: snelle levering, goede communicatie en je bestelling wordt geleverd als een prachtig kado.

Hele fijne bejegening, goede service en top kwaliteit spullen

Supergoed

Duidelijke webshop, snelle levering.

Duidelijke webshop, snelle levering.