Duidelijke webshop, snelle levering.

Duidelijke webshop, snelle levering.

mooie kwaliteit en prettige snelle service

Morpheus is al jaren onze favoriete winkel voor prachtige lakens en handdoeken. Ook online bestellen gaat snel en plezierig, je weet waar en wanneer je de bestelde spullen kunt ophalen. Mooie kleuren en materialen, je wordt er blij van!

Heel netjes verzorgd

Dekbed overtrek besteld bij Morpheus. Alles op een hele mooie manier ingepakt, net een cadeautje met een klein kaartje erbij! Daar wordt je vrolijk van als je het uitpakt :-) Verder alles netjes en prima geleverd zoals besteld.

Goede service, erg mooie items, van beddengoed tot meubels. Ook goed kwaliteit. Erg goede raadgeving. Ook de website, bestellen en bezorgen is top! Krijgt van mij een dikke tien.

Het belangrijkste is de mooie kwaliteit en dat zit goed. Uit ervaring weet ik ook dat de service ook erg goed is. Misschien één puntje ter overweging, de producten zijn heel mooi verpakt en dat straalt luxe uit, maar de hoeveelheid plastic voor 1 kussensloop vond ik wel veel.

Snelle levering en leuk verpakt

2 hoeslakens besteld, deze werden vlot geleverd en ze waren erg feestelijk ingepakt, het was net of ik een cadeau kreeg. Heel leuk. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, ik moet ze nog gaan gebruiken.

Snel en accuraat

Product goede kwaliteit en voldoet aan de wensen

Mooi product, snel in huis

Goede ervaringen met Mopheus. Top kwaliteit bedtextiel waar je jaren plezier van hebt. Vandaag besteld, morgen in huis.

Goede kwaliteit en service!

Cadeau inpak service is echt top! Mooi verpakt. Als verrassing een mooie shopper tas erbij dat maakt mij blij.

Daar word je vrolijk van!

De handdoeken van pip studio zijn prachtig. Ze waren heel mooi verpakt en er zat een gratis tas van pip studio bij. Dat het verzenden wat langer duurde, lag aan Post NL.

geweldige service

heel veel service ondervonden en een fantastische behulpzaamneid en ouderwetse bejegening.

Kan niet beter

Snelle levering, keurig verpakt en zonder verzendkosten

Bestelling snel ontvangen

Prima webwinkel, bestelling snel en als cadeau verpakt ontvangen. Kan niks negatiefs bedenken.

Super snel en perfecte kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle en goede service van Morpheus. Hoofdkussen is van uitstekende kwaliteit!

TOP!

Snel, zorgvuldig en volgens afspraak. Kortom: kan niet beter!

Goede producten en snelle levering!

Mooi beddengoed en snelle levering. En zo mooi ingepakt!

Alles is tot in de punten verzorgd

Vlot verzonden en prachtig verzorgd

Feestje om zo’n pakketje te ontvangen , met veel zorg ingepakt en verzonden .. dankjewel

Excellent handling en lightning fast delivery.

Excellent handling en lightning fast delivery.

Prima geregeld

Vlotte service en no nonsens bedrijf

Uitstekend.

Superleuk als kadootje ingepakt, zeer attent!

Prima advies, heerlijk slapen

Prima advies, heerlijk slapen

een hele fijne oplossing

Ik heb een prima donzen kussen waar ik al een paar jaar heerlijk op slaap. Het dons was wat ' ingeklonken' maar met een zakje navulling weer prima gevuld. Wel een beetje geknoei om alle dons er netjes in te krijgen maar met wat geduld, goed gelukt

Super mooi verpakt! En netjes en snel bezorgd

Uitstekend!

Snelle levering en op vragen wordt snel gereageerd.

4 Vaartweg Hilversum 1211JH