Goede service en behulpzame medewerkers, blij mee

Wij hebben zeer goede ervaring met Morpheus, onlangs 2 nieuwe matrassen gekocht. Wij hadden nog een waardebon die ingeleverd kon worden in de winkel, maar deze kon gelukkig ook omgezet worden in de online store, top.

Bezorging niet handig

Bestelling van 2 handdoeken laten bezorgen door PostNL is prima. Dat zoiets een handtekening vereist is evenwel onnodig lastig. Je kunt dan een bestelling niet meer ophalen op een PostNL servicepunt. Lijkt me ook bij kleine bestellingen kostenverhogend voor Morpheus. Mvg.

Deskundig advies en goede service

Medewerkers van Morpheus nemen de tijd om je goed te adviseren. Ze denken deskundig en behulpzaam mee voor goede oplossingen. Ook bestellingen via hun webshop worden snel en plezierig afgehandeld.

Fijn geholpen

Fijne service en snelle levering , ook van product dat niet in de webshop staat.

Attente berichtgeving ivm afhalen van bestelling in de winkel in Hilversum.g

Zie boven

Goede prijs / kwaliteit

Meest voordelige aanbieding online, snel vestuurd, mooi gerpakt, leek wel een cadeautje.

Prima bedrijf.

We hebben een prachtig dekbedovertrek ontvangen.

Goed geholpen.

Goed geholpen telefonisch toen ik het product niet op de site kon vinden. De bestelprocedure verliep vervolgens prima, evenals de bezorging.

Mooie kwaliteit, prima prijs en snelle toezending en bovenal mooi ingepakt in cadeaupapier kon het zo aan de jarige overhandigen. Wat een goede site !

Perfect!

Perfect products, fast shipping, accurate and nice packaging, and… a lot of kindness. Thank you from Italy!

Vriendelijke mensen en geven goed advies.

Wat ik hierboven al heb geschreven. Alleen jammer dat ik de hoeslakens online moest Bestellen.

Goede ervaring Met aandacht ingepakt Artikel is naar verwachting

Uitstekende hulp bij telefonisch contact

De bestelling is in een prachtig pakket afgeleverd..

prima afhandeling ! Leuk ingepakt ! Goed verzorgd.

Heb tot nu toe drie/vier keer iets besteld in de afgelopen drie jaar. Alle keren met zorg verwerkt !! Zeer tevreden.

perfect

Perfecte levering en excellent product.

Goede kwaliteit

Gevonden wat ik zocht

Klasse

Klasse Niet de duurste Dekbedovertrekken besteld. Snel verzonden Goed verpakt

Professioneel bedrijf en persoonlijke afhandeling

Een super snelle afhandeling en een klantenservice die binnen enkele uren per mail reageert met goede feedback. De extra feestverpakking was echt een verrassing! Nog nooit eerder meegemaakt.

Mooie Kerstverpakking!

Zo smaakvol en liefdevol ingepakt

Het pakket was op tijd; de cadeau verpakking was een hele grote verrassing - heel sfeervol! De inhoud wordt pas op kerstavond bekeken - heel fijn dat de mogelijkheid voor ruilen bestaat. Dan wordt dit cadeau voor 100% een succes - heel hartelijk dank en prettige kerstdagen gewenst!

perfect

Snelle levering, mooi produkt

Prima service, goed en snel geregeld.

Bij het online bestellen, werkte de betaling niet. Na telefonisch contact is dit probleempje direct opgelost en de volgende dag hadden we de kussens al in huis.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH