Pluspunten

Prachtige slaap oordoppen in rode kleur. Daardoor makkelijk te vinden als ze in bed liggen of op de grond vallen nadat je ze uit hebt gedaan. Veel kennis over de oordoppen waar je goed advies over krijgt. Ik slaap nu ook beter! Mijn man snurkt nog maar ik hoor hem niet meer! Dat is heel fijn. Ook normaal omgevingsgeluid klinkt veel zachter of hoor je helemaal niet.

Het mailtje terug kwam in mijn spam box terecht waardoor het langer duurde voordat we contact kregen. De “schoonmaak tekst” in de bijsluiter is niet zo duidelijk. Bij kleur siliconen een duidelijker stippenkleur tussen links en rechts. Ik moet goed licht hebben om het te zien.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakmanschap en reactietijd

Verzendtijd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en snel geholpen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze maken professionele gehoorbescherming op maat, komen ook aan huis om de mal van je oren te maken. Zijn steeds vriendelijk als je contact opneemt en de slaap oordoppen die ik besteld had doen relatief goed wat ze horen te doen.

Net iets beter intern communiceren en de bestelling volledig versturen van de eerste keer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke informatie en aanmeetservice aan huis. Hierbij ook duidelijke uitleg. Leverduur volgens afspraak. Bij mijn "klacht" weer service aan huis, waarbij bleek dat de klacht ongegrond was. Dit werd sportief opgepakt en werd niet gezien als een probleem.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes en duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede service. De maatoordoppen die ik in eerste instantie kreeg van Earsafety werkten niet goed. Na een fijn telefoongesprek hebben ze de oordoppen kosteloos aangepast en ze werken nu prima! Hele fijne en open communicatie en bijzonder servicegericht. Ik raad Earsafety graag aan!

Kan er niet één bedenken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

past prima geen problemen met inbrengen en ook weer uithalen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel mailcontact via de klantenservice. Vriendelijk en klantgericht personeel, erg prettig om zaken mee te doen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en juiste dingen alles was snel hier verzendkosten naar

verzendkosten naar Duitsland erg hoog

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne oordoppen, goede pasvorm en goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede service

in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correct geleverd

Heb oorbeschermers voor kleine baby. Elastiek is te straf. Niet zo confortabel. Misschien is op verder zoeken. Ik draai achterzijde naar de voorkant en kruis dan net de velcro

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer correcte service - opmeten van de oordoppen bij de klant aan huis - ook in België - 1 weekje later via de post geleverd, ze passen perfect en doen wat ze moeten doen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.

vooralsnog niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

EarSafety is een heel fijn bedrijf die mij heel vriendelijk geholpen heeft met het vinden van de juiste gehoorbescherming door goed naar mijn wensen te luisteren en zelf met een eerlijk verhaal te komen en een goed product te leveren! Ik ben heel erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Professioneel Vakkundige snelle service Kwalitatief zeer goed product

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

erg goede service en prima uitleg ,waarom geluidsbescherming noodzakelijk is, tijdens een festival laten aan meten, ben er erg blij mee

ga zo door !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede afspraken, prima product. Heb mn gehoor in het verleden al aardig verkloot en heb een gehoorbeschadiging van 30% aan beide oren, dus de overgebleven 70% koester ik als nooit te voren. Heb 2 setjes en gebruik het tijdens het motorrijden, en aanboord in de machinekamer, en zo af en toe ook op festivals

Zou het niet weten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik werd erg vriendelijk geholpen en binnen no time was het aanmeten klaar. Daarna kreeg ik binnen paar weken mijn oordopjes thuis gestuurd, incl. reinigingsset en hoesje om de oordopjes in mee te nemen. Ik ben erg blij met deze aankoop, want nu kan ik weer naar feesten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat mijn gehoor nog meer wordt beschadigd. Ik kan het elke feestganger aanraden, het is een eenmalige investering waar je een aantal jaar mee kunt doen! Ik heb ook goede uitleg gehad van het reinigen van de oordoppen, zodat ze langer mee gaan. Ook heb ik laatst een nieuw bijpassend hoesje (wit met zwart) gratis erbij gekregen die je makkelijk ergens aan vast kunt maken. Een musthave ! En hele goeie service :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Earsafety is een professioneel bedrijf , snelle service en vriendelijke medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Earsafety Sound Protection

Filter op Taal