Beter kan niet

Transparante verwerking van de bestelling en levering. 100% betrouwbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Lange levertijd, slechte afwerking (edit: goede service)

Na mijn recensie is er contact geweest met Earsafety om één en ander te verduidelijken. De reactie van Earsafety is professioneel met een grote bereidheid tot verbeteren. Naar aanleiding van dit contact heb ik de beoordeling uitgebreid met toelichting waar nodig. Echter míjn eerste ervaring met Earsafety kan echter niet teruggedraaid worden. Daarom is de score ongewijzigd. Na de oordoppen besteld te hebben op internet, duurde het enige tijd voordat een afspraak gemaakt was voor het aanmeten van de oordoppen. De service voor het aanmeten was persoonlijk, duidelijk en flexibel. Na een redelijk lange levertijd zijn de oordoppen geleverd. Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het heeft geduurd. De website vermelde reeds dat het een drukke periode was en dat de levertijd langer kon zijn. Na levering bleek dat één kant lek was. Ik merkte geen verschil tussen oordoppen in of uit. Na contact met Earsafety zijn er op korte termijn nieuwe aangemeten en is de fout hersteld. Earsafety geeft aan dat een lek zeer weinig voorkomt. In een dergelijk geval is de oorzaak een slechte afsluiting van de oordoppen aan de binnenzijde van het oor. Dit kan niet getest worden tijdens productie, maar dient te worden gemeten wanneer de oordoppen in het oor zitten. In overleg met Earsafety wordt gewerkt aan een manier om particuliere klanten beter te informeren over het testen van de oordoppen en het opnemen van contact indien er getwijfeld wordt aan de kwaliteit van de oordoppen. De kwaliteit van de demping is na levering van nieuwe oordoppen in orde. Naar mijn gevoel duurde het wederom lang voordat ik de oordoppen heb mogen ontvangen. Over de afwerking van de oordoppen aan de buitenzijde ben ik niet te spreken. Ik ben met een ander merk beter gewend. De zijde van de oordoppen in het oor zijn netje en glad afgewerkt. Pasvorm is prima. In overleg met Earsafety is besproken om de afwerking van de oordoppen waar mogelijk te verbeteren.

• Kennis & Vakmanschap

We hebben inmiddels contact gehad en een waardevol gesprek gehad. Er was wel tussentijds contact geweest om uw klacht te behandelen en voorvloeiend daaruit zijn wij langs geweest om de oordoppen te testen, waarna we gratis een nieuwe set hebben gemaakt en geleverd. Dit heeft helaas wat langer geduurd dan de gebruikelijke levertijd. We hebben ook geproken over de geboden achteraf/uitgestelde betalingsmogelijkheden waarbij het niet duidelijk was dat indien hiervoor wordt gekozen de betaling niet 'na levering' voldaan dient te worden maar na 2 weken, zoals door Capayable/Afterpay wordt gehanteerd. Wij zullen z.s.m. aanvullende informatie op de website plaatsten te verduidelijking. We gaan er van uit dhopen dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Hartelijk bedank voor het waardevolle gesprek.

Just as enjoyable as I'm used without the plugs, however way better for my ears.

I tested the new plugs at a techno party in my home-town. The experience of the quality of the music during the party was just as great and I could communicate with my friends and other people, while enjoying the music. They where custom-made for my ears, so they are fitting well. The day after my ears didn't hurt, or felt strange in any way, so I was really pleased. I didn't have as much as a bleep that I normally have after a techno party, so it was a really pleasant experience overall. The day after the party I cleaned them well and I put them safe in the bag with the key-chain from Earsafety Sound Protection. I chose for a type with ropes, so I won't lose (one) of them that easily. People noticed the rope, but responded positive, because I think it is important to keep your ears as good as possible for as long as possible. Thanks for this product & keep up the good work! Nivard

Pluspunten

Prachtige slaap oordoppen in rode kleur. Daardoor makkelijk te vinden als ze in bed liggen of op de grond vallen nadat je ze uit hebt gedaan. Veel kennis over de oordoppen waar je goed advies over krijgt. Ik slaap nu ook beter! Mijn man snurkt nog maar ik hoor hem niet meer! Dat is heel fijn. Ook normaal omgevingsgeluid klinkt veel zachter of hoor je helemaal niet.

Het mailtje terug kwam in mijn spam box terecht waardoor het langer duurde voordat we contact kregen. De “schoonmaak tekst” in de bijsluiter is niet zo duidelijk. Bij kleur siliconen een duidelijker stippenkleur tussen links en rechts. Ik moet goed licht hebben om het te zien.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vakmanschap en reactietijd

Verzendtijd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en snel geholpen!

Pluspunten

Ze maken professionele gehoorbescherming op maat, komen ook aan huis om de mal van je oren te maken. Zijn steeds vriendelijk als je contact opneemt en de slaap oordoppen die ik besteld had doen relatief goed wat ze horen te doen.

Net iets beter intern communiceren en de bestelling volledig versturen van de eerste keer.

Pluspunten

Duidelijke informatie en aanmeetservice aan huis. Hierbij ook duidelijke uitleg. Leverduur volgens afspraak. Bij mijn "klacht" weer service aan huis, waarbij bleek dat de klacht ongegrond was. Dit werd sportief opgepakt en werd niet gezien als een probleem.

Pluspunten

Netjes en duidelijk

Pluspunten

Hele goede service. De maatoordoppen die ik in eerste instantie kreeg van Earsafety werkten niet goed. Na een fijn telefoongesprek hebben ze de oordoppen kosteloos aangepast en ze werken nu prima! Hele fijne en open communicatie en bijzonder servicegericht. Ik raad Earsafety graag aan!

Kan er niet één bedenken!

Pluspunten

past prima geen problemen met inbrengen en ook weer uithalen

Pluspunten

Snel mailcontact via de klantenservice. Vriendelijk en klantgericht personeel, erg prettig om zaken mee te doen!

Pluspunten

Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.

Pluspunten

snel en juiste dingen alles was snel hier verzendkosten naar

verzendkosten naar Duitsland erg hoog

Pluspunten

Fijne oordoppen, goede pasvorm en goede service!

Pluspunten

goede service

in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.

Pluspunten

Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

Pluspunten

Correct geleverd

Heb oorbeschermers voor kleine baby. Elastiek is te straf. Niet zo confortabel. Misschien is op verder zoeken. Ik draai achterzijde naar de voorkant en kruis dan net de velcro

Pluspunten

Zeer correcte service - opmeten van de oordoppen bij de klant aan huis - ook in België - 1 weekje later via de post geleverd, ze passen perfect en doen wat ze moeten doen!

Pluspunten

goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.

vooralsnog niets

Pluspunten

EarSafety is een heel fijn bedrijf die mij heel vriendelijk geholpen heeft met het vinden van de juiste gehoorbescherming door goed naar mijn wensen te luisteren en zelf met een eerlijk verhaal te komen en een goed product te leveren! Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

Professioneel Vakkundige snelle service Kwalitatief zeer goed product

Pluspunten

erg goede service en prima uitleg ,waarom geluidsbescherming noodzakelijk is, tijdens een festival laten aan meten, ben er erg blij mee

ga zo door !