Filters

10

Uitstekend

Demt het geluid zeer goed waardoor ik een goede nachtrust heb. De oordoppen zijn zacht zodat je makkelijk op/mee kan liggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
8

prima

De aanmeting van de oordoppen duurde 2,5 week en de levering daarna duurde ook nog 2,5 week. Verder vond ik ze vrij prijzig. De slaapoordoppen houden wel veel geluid tegen maar helpen ze bij mij helaas niet helemaal afdoende wegens het zeer harde gesnurk van mijn partner.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Super geholpen.

Voor mijn dochter oordoppen aan laten meten. Ze heeft last van alle geluiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
9

Goede en snelle service

We zijn goed en vriendelijk geholpen. De oordoppen werden ook nog eerder opgestuurd dan verwacht. Wij zijn zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
9

Tevreden

Snel leveren., Een op werkplek zelf en vakkundige opgemeten top...

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
7

Wennen en heerlijk slapen

Jaren had ik andere oordoppen op maat die kleiner waren, dus ik moest wel even aan deze grotere wennen en het inbrengen gaat wat lastiger. Maar als ze goed zitten, slaap ik er heerlijk mee, geen last meer van gesnurk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Super deskundig!!

Mooie prijs kwaliteit verhouding mis alleen nog wat voorbeeld filmpjes op YouTube

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
8

Service gericht, behulpzaam en oprecht

Vanwege het specialisme BAS hebben we nieuwe apparatuur gekregen. Hierbij was het wenselijk om iets te gaan regelen voor op de man aan gehoorbescherming. We zijn uitgekomen bij Earsafety. De communicatie via de mail en telefonisch liep prima. De werkwijze om te proberen de wensen van de klant zo goed mogelijk bij de producten aan te laten sluiten werkt. Ondanks dat de afstand tussen ons bedrijf (VRH in Rijswijk) en Earsafety is de service prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
8

Super goede service

Ik wilde een bestelling doen had wat problemen omdat op de telefoon de betaling haperde. Dit werd opgemerkt en direct een whatsapp ontvangen om te kijken hoe we het gingen oplossen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Perfect

Zitten goed. Prima surves.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
8

Heel goed systeem voor ontsmetting middel.

Top doekjes voor deze tijden van Covid 19!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Ervaring is goed

Services en verzending is prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Goede klantenservice

Snelle levering en goede klantencervice

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
9

Prettig contact, goede service, prima otoplastieken

Wij gebruiken in ons bedrijf al vele jaren otoplastieken, die we om de 3 jaar gingen vervangen. Er was geen controle of ze in de tussentijd wel goed werkten. Nu elk jaar controle op lekken, dus altijd goed werkende otoplatieken en alle middelen om ze schoon te maken aanwezig. Earsafety legt alles op papier voor ons vast, zodat wij er geen werk meer van hebben (RNI). Samenwerking is perfect, ze reageren snel bij vragen en komen langs als er problemen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Super

Bestellen via de site is makkelijk, je word goed op de hoogte gehouden. Mijn bestelling is goed verpakt aangekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Geweldig!!..

Telefonisch al heel goed te woord gestaan en de afspraak was snel gemaakt! Erg makkelijk dat ze gewoon naar je huis komen om de afdrukken te maken., de oordoppen zijn ook geweldig! Ik had al eerder doppen bij beter horen laten maken, maar deze waren binnen 9 al lek en werkte niet meer. Ik heb de doppen van earsafety nu een jaar en ze sluiten nog perfect af.. het is even een uitgave maar mijn nachtrust is dat dubbel en dwars waard

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
6

service prima, product niet geweldig

De service was heel geweldig en communicatie uitstekend. Ik vond het aanmeten pijnlijk. Maar ik heb een lage pijngrens. Toen raakte mijn pakje weg bij de post, en kreeg ik mijn geld direct terug. Maar na 5 weken kwam het toch nog aan. Ik begreep weinig van de beschrijving hoe de oordoppen in te brengen. Ik heb maar wat gedraaid en gedaan en uiteindelijk zaten ze er toch in. De blauwe links en de rode rechts?? De ene heeft behalve een stip ook een rood buisje en de andere een blauwe. ik had het liever in dezelfde kleur van de doppen gehad. Het is een gek gezicht zeker omdat de buisjes een stuk uitsteken; beetje bang dat ze bij waterhockey voor letsel zorgen. tip van earsafety was om ze zelf af te knippen. Ik heb ze nu een paar keer ingehad bij het zwemmen. Mijne zijn uit de duurste categorie omdat ze niet alleen moeten dempen maar ook waterdicht moeten zijn. Ik doe ze er droog in, en na het zwemmen komen ze er nat uit. Ze zijn dus niet waterdicht helaas. En ze dempen daardoor ook niet zoals ze beloven al scheelt het een stuk. De universele van Earsafety die ik als overbrugging had gekocht doen het stukken beter. Die zijn echt een aanrader, klein, makkelijk, (goedkoop) en zitten veel prettiger. Kortom: ik vind de missie, service en communicatie van Earsafety top, maar het product voldoet in mijn geval niet aan de verwachting. Maar ik kan iedereen de universele aanraden. In elk geval word ik dankzij Earsafety voorlopig nog niet doof van die idioot harde muziek die bij het sporten wordt gedraaid.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
9

klant vriendelijke

Tot nu toe prettig in contact mee denkend en service gericht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
6

Lange levertijd, slechte afwerking (edit: goede service)

Na mijn recensie is er contact geweest met Earsafety om één en ander te verduidelijken. De reactie van Earsafety is professioneel met een grote bereidheid tot verbeteren. Naar aanleiding van dit contact heb ik de beoordeling uitgebreid met toelichting waar nodig. Echter míjn eerste ervaring met Earsafety kan echter niet teruggedraaid worden. Daarom is de score ongewijzigd. Na de oordoppen besteld te hebben op internet, duurde het enige tijd voordat een afspraak gemaakt was voor het aanmeten van de oordoppen. De service voor het aanmeten was persoonlijk, duidelijk en flexibel. Na een redelijk lange levertijd zijn de oordoppen geleverd. Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het heeft geduurd. De website vermelde reeds dat het een drukke periode was en dat de levertijd langer kon zijn. Na levering bleek dat één kant lek was. Ik merkte geen verschil tussen oordoppen in of uit. Na contact met Earsafety zijn er op korte termijn nieuwe aangemeten en is de fout hersteld. Earsafety geeft aan dat een lek zeer weinig voorkomt. In een dergelijk geval is de oorzaak een slechte afsluiting van de oordoppen aan de binnenzijde van het oor. Dit kan niet getest worden tijdens productie, maar dient te worden gemeten wanneer de oordoppen in het oor zitten. In overleg met Earsafety wordt gewerkt aan een manier om particuliere klanten beter te informeren over het testen van de oordoppen en het opnemen van contact indien er getwijfeld wordt aan de kwaliteit van de oordoppen. De kwaliteit van de demping is na levering van nieuwe oordoppen in orde. Naar mijn gevoel duurde het wederom lang voordat ik de oordoppen heb mogen ontvangen. Over de afwerking van de oordoppen aan de buitenzijde ben ik niet te spreken. Ik ben met een ander merk beter gewend. De zijde van de oordoppen in het oor zijn netje en glad afgewerkt. Pasvorm is prima. In overleg met Earsafety is besproken om de afwerking van de oordoppen waar mogelijk te verbeteren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Reactie van het bedrijf

We hebben inmiddels contact gehad en een waardevol gesprek gehad. Er was wel tussentijds contact geweest om uw klacht te behandelen en voorvloeiend daaruit zijn wij langs geweest om de oordoppen te testen, waarna we gratis een nieuwe set hebben gemaakt en geleverd. Dit heeft helaas wat langer geduurd dan de gebruikelijke levertijd. We hebben ook geproken over de geboden achteraf/uitgestelde betalingsmogelijkheden waarbij het niet duidelijk was dat indien hiervoor wordt gekozen de betaling niet 'na levering' voldaan dient te worden maar na 2 weken, zoals door Capayable/Afterpay wordt gehanteerd. Wij zullen z.s.m. aanvullende informatie op de website plaatsten te verduidelijking. We gaan er van uit dhopen dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Hartelijk bedank voor het waardevolle gesprek.

10

Beter kan niet

Transparante verwerking van de bestelling en levering. 100% betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

Just as enjoyable as I'm used without the plugs, however way better for my ears.

I tested the new plugs at a techno party in my home-town. The experience of the quality of the music during the party was just as great and I could communicate with my friends and other people, while enjoying the music. They where custom-made for my ears, so they are fitting well. The day after my ears didn't hurt, or felt strange in any way, so I was really pleased. I didn't have as much as a bleep that I normally have after a techno party, so it was a really pleasant experience overall. The day after the party I cleaned them well and I put them safe in the bag with the key-chain from Earsafety Sound Protection. I chose for a type with ropes, so I won't lose (one) of them that easily. People noticed the rope, but responded positive, because I think it is important to keep your ears as good as possible for as long as possible. Thanks for this product & keep up the good work! Nivard

  • Would you recommend us? Yes
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Prachtige slaap oordoppen in rode kleur. Daardoor makkelijk te vinden als ze in bed liggen of op de grond vallen nadat je ze uit hebt gedaan. Veel kennis over de oordoppen waar je goed advies over krijgt. Ik slaap nu ook beter! Mijn man snurkt nog maar ik hoor hem niet meer! Dat is heel fijn. Ook normaal omgevingsgeluid klinkt veel zachter of hoor je helemaal niet.

Verbeterpunten

Het mailtje terug kwam in mijn spam box terecht waardoor het langer duurde voordat we contact kregen. De “schoonmaak tekst” in de bijsluiter is niet zo duidelijk. Bij kleur siliconen een duidelijker stippenkleur tussen links en rechts. Ik moet goed licht hebben om het te zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vakmanschap en reactietijd

Verbeterpunten

Verzendtijd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede service en snel geholpen!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd