Overzichtelijke website

Overzichtelijke website, deugelijke oordoppen, goede pasvorm

Mooi op maat gemaakte oordop

Het product in het oor doen is goed te doen. Alleen het eruit halen is iets moeilijker er is weinig grip om de doppen eruit te halen.

Redelijk ok

2x oordoppen besteld, 2x was er iets mee aan de hand, maar ook 2x werd het opgelost

blijven niet vast zitten in het oor bij 7 jarige

Mijn zoontje was na 1 dag al 1 oordopje kwijt en de ander moet ik moet een pleister aan zijn oor vastmaken, anders raakt die ook kwijt. Earsafetey heeft mij zeer correct benaderd en aangegeven dat het voor jonge kinderen een opmaat gemaakte oordop niet altijd goed werkt, vanwege de groei van de gehoorgangen. Dit zullen zij ook beter gaan vermelden, ik moet zeggen dat ze dit zeer adequaat hebben opgelost. Ik zou deze doppen niet aanraden voor een 7 jarige, verder is de service goed en zaggen de oordoppen er ook kwalitatief goed uit.

Response from the business owner

We hebben inmiddels contact met u gezocht en gaan er van uit dat alles naar volle tevredenheid is opgelost.

Super goede service

Beter kan niet direct hetgeen ik nodig had duidelijk omschreven en een snelle verzending super

Response from the business owner

Hartelijk dank voor de positieve feedback. Dat is altijd super te horen

Snel, makkelijk en goed product

Ik kon snel een afspraak maken voor inmeten aan huis en de oordoppen kwamen ook veel sneller dan gedacht. Ik moet er nog wel een beetje aan wennen, maar ik heb ook gevoelige gehoorgangen. Ze sluiten goed af

Response from the business owner

Dankjewel voor je enthousiaste reactie. Hier doen we het voor.

Prima bedrijf. Aanrader

Schoonmaaktissues besteld uit de uitverkoop met fikse korting omdat ze over de datum zijn. Prima product, niks mis mee. Earsafety heeft uitstekend gecommuniceerd en zeer snel geleverd. Ik koop in de toekomst vast nog wel weer bij ze. Aanrader!

Goede service en kwaliteit

Fijn contact Relatief snelle levering Goede kwaliteit

Pas mijn tweede paar besteld, de eerste heb ik zeker een paar jaar plezier van gehad! Maar omdat je oren op de een of andere manier blijven groeien en veranderen heb je op een gegeven moment toch nieuwe nodig. Ik heb alle doppen al geprobeerd, van herrieschoppers waxbollen etc maar die zijn te groot, vallen eruit en werken niet. Deze doppen zijn heel zacht en sluiten je oren af en je voelt ze niet zitten, het fijne ervan is dat je de omgevingsgeluiden niet hoort maar de harde geluiden als de wekker, rookmelder wel (wel zo fijn) Ik kan niet meer zonder en ze gaan altijd overal mee naar toe !!.. ze worden netjes bij je thuis opgemeten en met een mooie reisetui en reinigingsmiddel thuis gestuurd.. dikke 10 voor deze oordoppen

Oordoppen zijn anders dan verwacht

Ik gebruik mijn slaapoordoppen nu bijna een maand. Ze voldoen, maar de volgende keer weer terug naar wat ik had. Ik vind ze te groot Jammer dat afbeelding op site niet overeenkomt met wat ik ontvangen heb

Response from the business owner

Hoi Annemoon, Dank voor je beoordeling. Op maat gemaakte oordoppen hebben nooit een vaste grootte. De grootte is altijd afhankelijk van de grootte van het oor, zodat de oordop goed afsluit. De foto op onze website is dan ook ter illustratie. We hebben dit inmiddels bij de productomschrijving toegevoegd. We nemen sowieso nog even contact met je op om te overleggen.

Zeer deskundig en fijn geholpen

Zeer deskundige en professionele advisering voor wat ik nodig was.

Response from the business owner

Dankjewel Petra! Super fijn om te horen!

Goede service maar slechte kwaliteit

De oordopjeskleefde aan elkaar vast moesten genipt worden en toen was er braam en de hoofdtelefoon moet je eerst oordoppen insteken of het geluid is nog te erg.

Goede service maar slechte kwaliteit

Goed maar van slechte kwaliteit

Goede ervaring niets op aan te merken , maar de oordopjes kleefde aan elkaar moesten we knippen en daardoor hadden we braam en de goede hoofdtelefoon die in reclame nog 17,95 koste is ook niet goed mijn man doet eerst oordopjes in en dan hoofdtelefoon dus ja

About Earsafety Sound Protection

Earsafety Sound protection levert de beste op maat gemaakte oordoppen voor muziek, concerten, werken, industrie, motorrijden, klussen, zwemmen, reizen of voor schietsport. Voor ieder type geluid hebben wij een passende oplossing De hoogste kwaliteit op maat gemaakte oordoppen voor muziek en tijdens werken. Gratis aanmeting bij jou thuis! Voor het aanmeten komen we bij je thuis of op bedrijf langs. Geheel gratis. kijk op onze website voor de diverse soorten en bestel gemakkelijk online. Bij oordoppen op maat word je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. Geheel kosteloos. Garantie: Kwaliteit staat voorop! Daarom krijg je een jaar lang garantie op pasvorm en demping bij de ‘op maat gemaakte oordoppen’ Aanmeten van op maat gemaakte oordoppen kan overal in Nederland worden verricht met uitzondering van de waddeneilanden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Earsafety Sound protection provides the best customized and universal hearing protectors for music, concerts, work, industry, motorcycling, chores, swimming, traveling or shooting. We have a solution for each type of sound.