Mijn ervaring was nietslecht

Ik benniettevreden overdekt oordopjes er waren er die vast aan elkaar hingen en die Jerusalems moest los knippen, en de hoofdtelefoon stond in reclame aan 17,95 is ook niet echtsuper goedmaken man steekt oordopjes en dan koptelefoon er voorin jammer had toch een beetje gehoopt op goed matriaal

Fenomenaal

Snel, met aandacht, en perfect product. Ik kreeg een persoonlijke boodschap terug nadat ik had aangegeven te hopen mijn gehoorbescherming snel in huis te krijgen ivm een aanstaand concert. Super vriendelijk. Het pakket kwam ook mooi op tijd en de oordopjes werkten perfect.

Snel en makkelijk. Goede kwaliteit en service

Werkt niet

Er komt niks uit de oren en werkt dus niet naar verwachting

Hoi Sanne Het ook zijn dat het oorsmeer wat hard is waardoor niet meekomt. Probeer de smart schwab eens te gebruiken valk na het douchen, dan wordt het oorsmeer zachter en zal het bij gebruik beter uitkomen. Op de Smart swab oorreiniger staan pijlen om de draairichting te bepalen. Je hoeft geen extra kracht te gebruiken met de Smart Swab. Plaats enkel de top in je oor en draai zachtjes. Als er niets aan de smartschwab meekomt zijn je oren schoon.

de gehele ervaring was dikke prima!

Mijn oordoppen werden op de klus aangemeten. Dat was ideaal. De nazorg was ook prima!

Dankjewel voor je fijne reactie. Dat horen wij graag!

super

Makkelijk gevonden wat ik zocht, Makkelijk besteld en betaald en snel in huis.

• Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Dankjewel voor je beoordeling. Hier doen we het voor!

Kleine bestelling in een veel te grote doos stoppen waardoor verzendkosten enorm hoog

Mijn bestelling had met gemak door de brievenbus gelukt. Verspilling van kosten had niet nodig geweest.

telefonisch geweldig geholpen

Strikt genomen is dit geen review van het artikel, want ik heb het artikel uiteindelijk niet besteld. Meneer aan de lijn nam uitgebreid de tijd om mij goed te adviseren, niet om mij 'gewoon maar over te halen voor het product'. Top.

• Kennis & Vakmanschap

Demt het geluid zeer goed waardoor ik een goede nachtrust heb. De oordoppen zijn zacht zodat je makkelijk op/mee kan liggen.

• Kennis & Vakmanschap

De aanmeting van de oordoppen duurde 2,5 week en de levering daarna duurde ook nog 2,5 week. Verder vond ik ze vrij prijzig. De slaapoordoppen houden wel veel geluid tegen maar helpen ze bij mij helaas niet helemaal afdoende wegens het zeer harde gesnurk van mijn partner.

Super geholpen.

Voor mijn dochter oordoppen aan laten meten. Ze heeft last van alle geluiden.

Goede en snelle service

We zijn goed en vriendelijk geholpen. De oordoppen werden ook nog eerder opgestuurd dan verwacht. Wij zijn zeer tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Snel leveren., Een op werkplek zelf en vakkundige opgemeten top...

Wennen en heerlijk slapen

Jaren had ik andere oordoppen op maat die kleiner waren, dus ik moest wel even aan deze grotere wennen en het inbrengen gaat wat lastiger. Maar als ze goed zitten, slaap ik er heerlijk mee, geen last meer van gesnurk!

Super deskundig!!

Mooie prijs kwaliteit verhouding mis alleen nog wat voorbeeld filmpjes op YouTube

• Kennis & Vakmanschap

Service gericht, behulpzaam en oprecht

Vanwege het specialisme BAS hebben we nieuwe apparatuur gekregen. Hierbij was het wenselijk om iets te gaan regelen voor op de man aan gehoorbescherming. We zijn uitgekomen bij Earsafety. De communicatie via de mail en telefonisch liep prima. De werkwijze om te proberen de wensen van de klant zo goed mogelijk bij de producten aan te laten sluiten werkt. Ondanks dat de afstand tussen ons bedrijf (VRH in Rijswijk) en Earsafety is de service prima.

Super goede service

Ik wilde een bestelling doen had wat problemen omdat op de telefoon de betaling haperde. Dit werd opgemerkt en direct een whatsapp ontvangen om te kijken hoe we het gingen oplossen.

• Kennis & Vakmanschap

Zitten goed. Prima surves.

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed systeem voor ontsmetting middel.

Top doekjes voor deze tijden van Covid 19!

Ervaring is goed

Services en verzending is prima

Goede klantenservice

Snelle levering en goede klantencervice

• Kennis & Vakmanschap

Prettig contact, goede service, prima otoplastieken

Wij gebruiken in ons bedrijf al vele jaren otoplastieken, die we om de 3 jaar gingen vervangen. Er was geen controle of ze in de tussentijd wel goed werkten. Nu elk jaar controle op lekken, dus altijd goed werkende otoplatieken en alle middelen om ze schoon te maken aanwezig. Earsafety legt alles op papier voor ons vast, zodat wij er geen werk meer van hebben (RNI). Samenwerking is perfect, ze reageren snel bij vragen en komen langs als er problemen zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Bestellen via de site is makkelijk, je word goed op de hoogte gehouden. Mijn bestelling is goed verpakt aangekomen.

Over Earsafety Sound Protection

Earsafety Sound protection levert de beste op maat gemaakte oordoppen voor muziek, concerten, werken, industrie, motorrijden, klussen, zwemmen, reizen of voor schietsport. Voor ieder type geluid hebben wij een passende oplossing De hoogste kwaliteit op maat gemaakte oordoppen voor muziek en tijdens werken. Gratis aanmeting bij jou thuis! Voor het aanmeten komen we bij je thuis of op bedrijf langs. Geheel gratis. kijk op onze website voor de diverse soorten en bestel gemakkelijk online. Bij oordoppen op maat word je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. Geheel kosteloos. Garantie: Kwaliteit staat voorop! Daarom krijg je een jaar lang garantie op pasvorm en demping bij de ‘op maat gemaakte oordoppen’ Aanmeten van op maat gemaakte oordoppen kan overal in Nederland worden verricht met uitzondering van de waddeneilanden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Earsafety Sound protection provides the best customized and universal hearing protectors for music, concerts, work, industry, motorcycling, chores, swimming, traveling or shooting. We have a solution for each type of sound.