Geweldig!!..

Telefonisch al heel goed te woord gestaan en de afspraak was snel gemaakt! Erg makkelijk dat ze gewoon naar je huis komen om de afdrukken te maken., de oordoppen zijn ook geweldig! Ik had al eerder doppen bij beter horen laten maken, maar deze waren binnen 9 al lek en werkte niet meer. Ik heb de doppen van earsafety nu een jaar en ze sluiten nog perfect af.. het is even een uitgave maar mijn nachtrust is dat dubbel en dwars waard

• Kennis & Vakmanschap

service prima, product niet geweldig

De service was heel geweldig en communicatie uitstekend. Ik vond het aanmeten pijnlijk. Maar ik heb een lage pijngrens. Toen raakte mijn pakje weg bij de post, en kreeg ik mijn geld direct terug. Maar na 5 weken kwam het toch nog aan. Ik begreep weinig van de beschrijving hoe de oordoppen in te brengen. Ik heb maar wat gedraaid en gedaan en uiteindelijk zaten ze er toch in. De blauwe links en de rode rechts?? De ene heeft behalve een stip ook een rood buisje en de andere een blauwe. ik had het liever in dezelfde kleur van de doppen gehad. Het is een gek gezicht zeker omdat de buisjes een stuk uitsteken; beetje bang dat ze bij waterhockey voor letsel zorgen. tip van earsafety was om ze zelf af te knippen. Ik heb ze nu een paar keer ingehad bij het zwemmen. Mijne zijn uit de duurste categorie omdat ze niet alleen moeten dempen maar ook waterdicht moeten zijn. Ik doe ze er droog in, en na het zwemmen komen ze er nat uit. Ze zijn dus niet waterdicht helaas. En ze dempen daardoor ook niet zoals ze beloven al scheelt het een stuk. De universele van Earsafety die ik als overbrugging had gekocht doen het stukken beter. Die zijn echt een aanrader, klein, makkelijk, (goedkoop) en zitten veel prettiger. Kortom: ik vind de missie, service en communicatie van Earsafety top, maar het product voldoet in mijn geval niet aan de verwachting. Maar ik kan iedereen de universele aanraden. In elk geval word ik dankzij Earsafety voorlopig nog niet doof van die idioot harde muziek die bij het sporten wordt gedraaid.

klant vriendelijke

Tot nu toe prettig in contact mee denkend en service gericht.

• Kennis & Vakmanschap

Lange levertijd, slechte afwerking (edit: goede service)

Na mijn recensie is er contact geweest met Earsafety om één en ander te verduidelijken. De reactie van Earsafety is professioneel met een grote bereidheid tot verbeteren. Naar aanleiding van dit contact heb ik de beoordeling uitgebreid met toelichting waar nodig. Echter míjn eerste ervaring met Earsafety kan echter niet teruggedraaid worden. Daarom is de score ongewijzigd. Na de oordoppen besteld te hebben op internet, duurde het enige tijd voordat een afspraak gemaakt was voor het aanmeten van de oordoppen. De service voor het aanmeten was persoonlijk, duidelijk en flexibel. Na een redelijk lange levertijd zijn de oordoppen geleverd. Ik kan me niet meer herinneren hoe lang het heeft geduurd. De website vermelde reeds dat het een drukke periode was en dat de levertijd langer kon zijn. Na levering bleek dat één kant lek was. Ik merkte geen verschil tussen oordoppen in of uit. Na contact met Earsafety zijn er op korte termijn nieuwe aangemeten en is de fout hersteld. Earsafety geeft aan dat een lek zeer weinig voorkomt. In een dergelijk geval is de oorzaak een slechte afsluiting van de oordoppen aan de binnenzijde van het oor. Dit kan niet getest worden tijdens productie, maar dient te worden gemeten wanneer de oordoppen in het oor zitten. In overleg met Earsafety wordt gewerkt aan een manier om particuliere klanten beter te informeren over het testen van de oordoppen en het opnemen van contact indien er getwijfeld wordt aan de kwaliteit van de oordoppen. De kwaliteit van de demping is na levering van nieuwe oordoppen in orde. Naar mijn gevoel duurde het wederom lang voordat ik de oordoppen heb mogen ontvangen. Over de afwerking van de oordoppen aan de buitenzijde ben ik niet te spreken. Ik ben met een ander merk beter gewend. De zijde van de oordoppen in het oor zijn netje en glad afgewerkt. Pasvorm is prima. In overleg met Earsafety is besproken om de afwerking van de oordoppen waar mogelijk te verbeteren.

• Kennis & Vakmanschap

We hebben inmiddels contact gehad en een waardevol gesprek gehad. Er was wel tussentijds contact geweest om uw klacht te behandelen en voorvloeiend daaruit zijn wij langs geweest om de oordoppen te testen, waarna we gratis een nieuwe set hebben gemaakt en geleverd. Dit heeft helaas wat langer geduurd dan de gebruikelijke levertijd. We hebben ook geproken over de geboden achteraf/uitgestelde betalingsmogelijkheden waarbij het niet duidelijk was dat indien hiervoor wordt gekozen de betaling niet 'na levering' voldaan dient te worden maar na 2 weken, zoals door Capayable/Afterpay wordt gehanteerd. Wij zullen z.s.m. aanvullende informatie op de website plaatsten te verduidelijking. We gaan er van uit dhopen dat het nu naar tevredenheid is opgelost. Hartelijk bedank voor het waardevolle gesprek.

Beter kan niet

Transparante verwerking van de bestelling en levering. 100% betrouwbaar.

• Kennis & Vakmanschap

Just as enjoyable as I'm used without the plugs, however way better for my ears.

I tested the new plugs at a techno party in my home-town. The experience of the quality of the music during the party was just as great and I could communicate with my friends and other people, while enjoying the music. They where custom-made for my ears, so they are fitting well. The day after my ears didn't hurt, or felt strange in any way, so I was really pleased. I didn't have as much as a bleep that I normally have after a techno party, so it was a really pleasant experience overall. The day after the party I cleaned them well and I put them safe in the bag with the key-chain from Earsafety Sound Protection. I chose for a type with ropes, so I won't lose (one) of them that easily. People noticed the rope, but responded positive, because I think it is important to keep your ears as good as possible for as long as possible. Thanks for this product & keep up the good work! Nivard

• Quality
  • Knowledge & Craftsmanship

Pluspunten

Prachtige slaap oordoppen in rode kleur. Daardoor makkelijk te vinden als ze in bed liggen of op de grond vallen nadat je ze uit hebt gedaan. Veel kennis over de oordoppen waar je goed advies over krijgt. Ik slaap nu ook beter! Mijn man snurkt nog maar ik hoor hem niet meer! Dat is heel fijn. Ook normaal omgevingsgeluid klinkt veel zachter of hoor je helemaal niet.

Het mailtje terug kwam in mijn spam box terecht waardoor het langer duurde voordat we contact kregen. De “schoonmaak tekst” in de bijsluiter is niet zo duidelijk. Bij kleur siliconen een duidelijker stippenkleur tussen links en rechts. Ik moet goed licht hebben om het te zien.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vakmanschap en reactietijd

Verzendtijd

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en snel geholpen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ze maken professionele gehoorbescherming op maat, komen ook aan huis om de mal van je oren te maken. Zijn steeds vriendelijk als je contact opneemt en de slaap oordoppen die ik besteld had doen relatief goed wat ze horen te doen.

Net iets beter intern communiceren en de bestelling volledig versturen van de eerste keer.

Pluspunten

Duidelijke informatie en aanmeetservice aan huis. Hierbij ook duidelijke uitleg. Leverduur volgens afspraak. Bij mijn "klacht" weer service aan huis, waarbij bleek dat de klacht ongegrond was. Dit werd sportief opgepakt en werd niet gezien als een probleem.

Pluspunten

Netjes en duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Hele goede service. De maatoordoppen die ik in eerste instantie kreeg van Earsafety werkten niet goed. Na een fijn telefoongesprek hebben ze de oordoppen kosteloos aangepast en ze werken nu prima! Hele fijne en open communicatie en bijzonder servicegericht. Ik raad Earsafety graag aan!

Kan er niet één bedenken!

Pluspunten

past prima geen problemen met inbrengen en ook weer uithalen

Pluspunten

Snel mailcontact via de klantenservice. Vriendelijk en klantgericht personeel, erg prettig om zaken mee te doen!

Geen

Pluspunten

Mooi product, uitstekende ondersteuning. Kundig.

Pluspunten

snel en juiste dingen alles was snel hier verzendkosten naar

verzendkosten naar Duitsland erg hoog

Pluspunten

Fijne oordoppen, goede pasvorm en goede service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede service

in ontwerp van de transparante dopjes niet zo'n groot deel rood of blauw maken maar een puntje is genoeg. Dat valt dan niet op als het in het binnenoor zit. Nu valt het teveel heb en krijg je ongewild opmerkingen maar ziet er ook niet uit. Er is mij niet gewezen op een zachtere uitvoering in eerste instantie. De dopjes van hard plastic bleken wondjes te veroorzaken in mijn oor en sluiten teveel af.

Pluspunten

Snel afspraak kunnen maken. Persoonlijke aandacht. Goede uitleg. Nakomen afspraak.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correct geleverd

Heb oorbeschermers voor kleine baby. Elastiek is te straf. Niet zo confortabel. Misschien is op verder zoeken. Ik draai achterzijde naar de voorkant en kruis dan net de velcro

Pluspunten

Zeer correcte service - opmeten van de oordoppen bij de klant aan huis - ook in België - 1 weekje later via de post geleverd, ze passen perfect en doen wat ze moeten doen!

Pluspunten

goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.

vooralsnog niets

Parkweg 120 9727HC Groningen

507501928

Over Earsafety Sound Protection

Earsafety Sound protection levert de beste op maat gemaakte oordoppen voor muziek, concerten, werken, industrie, motorrijden, klussen, zwemmen, reizen of voor schietsport. Voor ieder type geluid hebben wij een passende oplossing De hoogste kwaliteit op maat gemaakte oordoppen voor muziek en tijdens werken. Gratis aanmeting bij jou thuis! Voor het aanmeten komen we bij je thuis of op bedrijf langs. Geheel gratis. kijk op onze website voor de diverse soorten en bestel gemakkelijk online. Bij oordoppen op maat word je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. Geheel kosteloos. Garantie: Kwaliteit staat voorop! Daarom krijg je een jaar lang garantie op pasvorm en demping bij de ‘op maat gemaakte oordoppen’ Aanmeten van op maat gemaakte oordoppen kan overal in Nederland worden verricht met uitzondering van de waddeneilanden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Earsafety Sound protection provides the best customized and universal hearing protectors for music, concerts, work, industry, motorcycling, chores, swimming, traveling or shooting. We have a solution for each type of sound.