Pluspunten

goed advies, duidelijke site en niet geheel onbelangrijk het product heeft de verwachting overtroffen. Dus fijne avond met muziek gehad, andere mensen kunnen verstaan en geen piep in de oren na die tijd. Ook preventief goed om gehoorschade te voorkomen.

vooralsnog niets

Pluspunten

EarSafety is een heel fijn bedrijf die mij heel vriendelijk geholpen heeft met het vinden van de juiste gehoorbescherming door goed naar mijn wensen te luisteren en zelf met een eerlijk verhaal te komen en een goed product te leveren! Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

Professioneel Vakkundige snelle service Kwalitatief zeer goed product

Pluspunten

erg goede service en prima uitleg ,waarom geluidsbescherming noodzakelijk is, tijdens een festival laten aan meten, ben er erg blij mee

ga zo door !

Pluspunten

Goede afspraken, prima product. Heb mn gehoor in het verleden al aardig verkloot en heb een gehoorbeschadiging van 30% aan beide oren, dus de overgebleven 70% koester ik als nooit te voren. Heb 2 setjes en gebruik het tijdens het motorrijden, en aanboord in de machinekamer, en zo af en toe ook op festivals

Zou het niet weten

Pluspunten

Ik werd erg vriendelijk geholpen en binnen no time was het aanmeten klaar. Daarna kreeg ik binnen paar weken mijn oordopjes thuis gestuurd, incl. reinigingsset en hoesje om de oordopjes in mee te nemen. Ik ben erg blij met deze aankoop, want nu kan ik weer naar feesten zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat mijn gehoor nog meer wordt beschadigd. Ik kan het elke feestganger aanraden, het is een eenmalige investering waar je een aantal jaar mee kunt doen! Ik heb ook goede uitleg gehad van het reinigen van de oordoppen, zodat ze langer mee gaan. Ook heb ik laatst een nieuw bijpassend hoesje (wit met zwart) gratis erbij gekregen die je makkelijk ergens aan vast kunt maken. Een musthave ! En hele goeie service :)

Pluspunten

Earsafety is een professioneel bedrijf , snelle service en vriendelijke medewerkers.

Pluspunten

Zeer deskundig en duidelijke en helder uitleg over mijn op maat gemaakte gehoorbescherming. Kwaliteit in een mooi handig zakje. In mijn vak als DJ gewoon ondenkbaar! Afgelopen tijdens een optreden in Sofia - Bulgarije met veel plezier ze weer kunnen dragen. Een meting met een Db meter weer uit dat er 112Db aan muziek power door de club heen ging. Dus gewoon ondenkbaar dat je dan zonder Earsafety gehoorbescherming daar je werk kan doen...laat staan als bezoeker daar middenin staat. Dus het heeft zich weer meer dan bewezen dat je absoluut niet zonder kunt.

Pluspunten

Good quality, Professional service, Highly recommendable!

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit - oordoppen, prima service !!

Parkweg 120 B

9727HC Groningen

507501928

Over Earsafety Sound Protection

Earsafety Sound protection levert de beste op maat gemaakte oordoppen voor muziek, concerten, werken, industrie, motorrijden, klussen, zwemmen, reizen of voor schietsport. Voor ieder type geluid hebben wij een passende oplossing De hoogste kwaliteit op maat gemaakte oordoppen voor muziek en tijdens werken. Gratis aanmeting bij jou thuis! Voor het aanmeten komen we bij je thuis of op bedrijf langs. Geheel gratis. kijk op onze website voor de diverse soorten en bestel gemakkelijk online. Bij oordoppen op maat word je binnen 3 werkdagen gebeld voor een afspraak voor het maken van de afdrukken van de gehoorgangen. Geheel kosteloos. Garantie: Kwaliteit staat voorop! Daarom krijg je een jaar lang garantie op pasvorm en demping bij de ‘op maat gemaakte oordoppen’ Aanmeten van op maat gemaakte oordoppen kan overal in Nederland worden verricht met uitzondering van de waddeneilanden. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. Earsafety Sound protection provides the best customized and universal hearing protectors for music, concerts, work, industry, motorcycling, chores, swimming, traveling or shooting. We have a solution for each type of sound.