Goede website, vlotte afhandeling en levering

Goede website, accurate levering

Op deze site vond ik snel wat ik nodig had.

Keurig net bedrijf

Net bedrijf, ook makkelijk benaderbaar voor eventuele vragen

Snelle en goede levering.

De bestelling id snel en goed verpakt geleverd. Hartelijk dank.

Kwaliteit tegen scherpe prijs

Kaarsen goed en stevig verpakt, levering keurig binnen aangegeven tijdslot, zeer tevreden.

Groot assortiment

Groot assortiment tegen goede prijs

geweldige service

voor mij kan het niet beter

Keurig net bedrijf

Zeer netjes en behulpzaam bij alle vragen

Snelle levering en product zoals verwacht.

Ook als particulier is t mogelijk een bestelling te plaatsen. Bij grotere hoeveelheden wel handig. Snel in huis.

vlotte afhandeling

Mijn bestelling is snel verwerkt. De kaarsen waren goed ingepakt en zijn correct bezorgd.

super

Prima materiaal en zeer, zeer vlotte toezending van de artikelen Keurig en goed verpakt, een aanrader om daar te bestellen

Ruim assortiment. Goede kwaliteit tegen scherpe prijs.

Al een paar keer hier besteld en zeer tevreden. De prijs is goed, soms zijn ergens anders aanbiedingen, maar daar waren dan niet alle kleuren leverbaar.

Goede service, producten van kwaliteit

Duidelijke website. Bij levering was 1 glas gebroken. Dit is prima en snel opgelost. Top service!

Goed doet wat het belooft ook bij kleine klanten

Heeft geen toevoeging nodig. Snelle afhandeling, goede prijzen en je wordt op de hoogte gehouden als er iets niet op voorraad is.

snelle levering, veel keuze

Kaarsengroothandel heeft veel kleuren, maten en soorten kaarsen, alles wat je nodig hebt. En, zelfs in Frankrijk snel geleverd. Verpakking kan iets beter, soms zijn de kaarsen beschadigd.

Niets op aan te merken

Toppie

De kaarsen zijn prachtig en werden heel snel geleverd!

Ik heb nu mooie kaarsen voor de kerst en ben heel tevreden.

geweldig

snelle levering mooie prijzen

Goede en duidelijke website en afhandeling bestellingen!

Ik kon zeer makkelijk mijn kaarsen vinden voor de drukveer lampen die we hebben. Ook het bestellen en de verdere afhandeling van mijn bestelling ging perfect. Dus niets om opmerkingen te plaatsen,

Prima product, goede communicatie en snelle verzending

goed en snel geregeld.

goed en snel geregeld

Producten zijn naar wens.

Producten zijn naar wens. Levering duurde iets langer maar dat was geen probleem.

Over Kaarsengroothandel.com

Kaarsengroothandel.com Dé online specialist in Bolsius en Gouda kaarsen! Groothandel voor horeca, detailhandel en profesionele gebruikers. Maar ook consumenten die veel kaarsen gebruiken kunnen hier voordelig kaarsen kopen. Lees hier wat anderen van ons vinden. Overtuigd? Ervaar zelf het voordeel en gemak van bestellen in onze kaarsen webshop: