snel licht en warmte

correcte en snelle levering van kwaliteitsproducten.

Keurige levering, al was de levertermijn wat langer dan gebruikelijk. Hier was vooraf wel op geweze

X

Goede producten voor goede prijs

Prima en vlot

Kaarsen zijn uiteindelijk bezorgd wel 5 dagen onderweg geweest maar ze branden goed erg gezellig in deze donkere dagen

redelijk goed

Het was heel moeilijk om een bestelling te plaatsen; dus dan maar telefonisch contact zoeken. Volgens een vriendelijke medewerker kwam dat door een nieuw computersysteem. Bestelling dan maar via de mail geplaatst ..... alles is prima in orde gekomen. Binnen enkele dagen had ik de refills binnen.

Perfecte levering en op tijd.

Vlot

Levertijd heel kort

Woensdag besteld vrijdag bestelling binnen netjes verzonden en snelle levering.

Goede ervaring

Goed contact en goede bezorging verder zeer tevreden.

Super handig om een hele doos met goede kwaliteitskaarsen in huis te hebbenn

De kaarsen zijn keurig geleverd en zijn zoals ik ze verwacht had.

Ik koop al jaren lang Bolsius kaarsen en ben er heel tevreden mee.

Vlot verlopen

Geen commentaar

Geen commentaar

correcte en vlotte levering

De levering komt overeen met wat op de website werd vermeld. De levering verliep zeer vlot

Vlot geleverd en in orde

Alles prima

Professioneel

Super service zoals beloofd .

Mooie producten, goed verpakt. Alles netjes aangekomen. Volgende keer weer!

Snelle levering en in orde

Netjes geleverd binnen de verwachte termijn. Goed verpakt, alles in orde

Prima adres voor kaarsen!

Bestelling keurig afgehandeld, goede tussentijdse informatie. Persoonlijke aandacht.

Veel voor weinig. Prima!

Als particulier 3 dozen met Creations wax melts met 'winter luchtjes' besteld. Drie keer 110 stuks! Dat is een lekker voorraadje om heel wat donkere winteravonden mee door te komen. Ruim de helft goedkoper dan wanneer gewoon in een (online) winkel gekocht. Een aanrader!

Prima geregeld

Goede ervaring.

Keurige bezorging. Ook volgens aankondiging.

Vlot en duidelijk bij zowel bestelling als levering

De site is duidelijk zodat bestellen makkelijk was. Goed aangegeven dat bezorging langer dan normaal kon duren. Melding dat het pakketje onderweg is was fijn. Pakketje werd op de beloofde dag ruim op tijd bezorgd. Pakketje was zwaar. Bezorger was zo attent om de dozen in de gang neer te zetten. Ik ben dus dik tevreden.

Bezorging duurde iets langer (door Corona?) De groothandel is telefonisch goed bereikbaar. Hun informatie over de bezorging klopte.

Over Kaarsengroothandel.com

Kaarsengroothandel.com Dé online specialist in Bolsius en Gouda kaarsen! Groothandel voor horeca, detailhandel en profesionele gebruikers. Maar ook consumenten die veel kaarsen gebruiken kunnen hier voordelig kaarsen kopen. Lees hier wat anderen van ons vinden. Overtuigd? Ervaar zelf het voordeel en gemak van bestellen in onze kaarsen webshop: