Producten zijn naar wens.

Producten zijn naar wens. Levering duurde iets langer maar dat was geen probleem.

Snel bezorgen en mooi prijst

Leverancier doet wat hij belooft en houdt mij op de hoogte in geval van vertraging.

Erg fijn vind ik ook dat de leverancier telefonisch bereikbaar is voor vragen. Ik bestel mijn kaarsen al sinds een paar jaar bij de Kaarsengroothandel; elke keer helemaal naar wens!

Gewoon goed

Er wordt blijkbaar met een andere pakjesbezorger gewerkt,wat een grote verbetering is

Prima gegaan

Goed gelopen prima aangekomen

Goede kaarsen,goede prijs

Bolsius diner kaarsen in een kleur die ik nergens kon krijgen, en een goede prijs,helemaal top.

Perfecte service

Winkel kwam pro-actief terug met boodschap dat bepaalde kaars niet voorradig is. Enkel voor levering kreeg ik 2 keer met aantal dagen tussen dat bestelling aan koerier afgegeven werd en dat was wel wat verwarrend.

Gewoon goed

Goede sortering, snelle levering

Vriendelijk

Prima product snelle levering

Duidelijke website en houden zich aan de verwachte levering. Prima producten.

snel, goed verzorgde verpakking

het bestellen was eenvoudig, prijs was prima, de levering gebeurde snel en de verpakking van de kaarsen was zorgvuldig

Iets minder

Wij wonen in een app.ment. Mijn man was even in de kelder toen de kaarsen werden bezorgd. Ze hebben deze toen bij de ingang van het app.ment onbeheerd neergezet. Iedereen loopt daar, ook onbevoegden. Had even bij 1 van de 35 buren aangebeld. Nooit eerder gebeurd hoor.

Beste Hilda, Het spijt me natuurlijk dat de bezorger van de logistieke onderneming hier niet volgens de regels heeft gehandeld. Hij had uiteraard moeten proberen om het pakket bij een van uw buren af te geven en dan een Niet-Thuis-Bericht achter te laten in uw brievenbus. We beleven helaas steeds vaker dat als gevolg van de drukte in de logistieke sector niet meer alleen volgens de regels wordt gewerkt. Ik begrijp uw ergernis. Wij zijn er net zo ontevreden over als u. Ik zal daarom ook een klacht over de afhandeling van uw zending bij onze logistieke leverancier indienen. Mijn excuses voor uw slechte ervaring. We hopen dat ook onze logistieke partner u in de toekomst weer beter van dienst zal zijn. Met vriendelijke groet, Hanno Team Kaarsengroothandel.com

goed en degelijk verpakt

prima en redelijk snel

Verpakking beschadigd en half open.

2 dozen ontvangen. Een doos beschadigd en enigszins gedeukt. De andere doos was waarschijnlijk te vol en daardoor niet goed dicht. Bij ontvangst half open en viel bijna uit elkaar. Prima producten, maar niet heel vlot verzonden (zoals altijd), en erg slecht verpakt.

Geachte Eric, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. We vinden het zeer vervelend dat de bezorging van uw bestelling zo stroef is verlopen. We houden bij het verpakken een standaard aan waarmee we zo goed mogelijk proberen te voorkomen dat de goederen tijdens het vervoer beschadigd zouden kunnen raken. Helaas heeft de toenemende werkdruk in de logistieke sector ervoor gezorgd dat de dozen vaker dan vroeger harde klappen ondergaan. Het spijt me zeer dat dit bij uw pakketten ook het geval moet zijn geweest. We staan dagelijks in contact met de vervoerder om de status van de bezorging te controleren. Het zou ons zeer kunnen helpen als u ons foto's van de beschadigde dozen zou kunnen opsturen. Hiermee kunnen we een klacht gaan indienen en op deze manier proberen om de kwaliteit van het vervoer te verbeteren, Dit neemt natuurlijk niet weg dat uw bestelling in goede staat geleverd zou moeten zijn en dat er ondanks onze inspanningen het is misgegaan bij onze vervoerder. Wij zijn dit zeker niet gewend en bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Uw onvoldoende is in deze terecht. Ten opzicht van de levertijd hebben we wel aan onze belofte van tussen de 3 en 7 dagen voldaan. Uw bestelling van 17 oktober werd op 20 oktober verzonden. Met vriendelijke groet, Kaarsengroothandel.com

Netjes op tijd geleverd en keurig verpakt

Bestelling prima verlopen

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

bestelling correct en snel uitgevoerd.

bestelling correct en snel uitgevoerd. Ook nalevering perfect.

beneden alle pijl

Te vergeefs hele dag gewacht om s'avonds een nota in de brievenbus te vinden dat er zogezegd niemand thuis was. En ik weiger om het zelf op te halen want ik heb verzendkosten betaald om het thuis te ontvangen.

okidoki,alles toppie houwe zo

okidoki

Slecht

Ik moest mijn bestelling zelf ergens anders op halen terwijl ik thuis was! Met andere woorden is bij mij niet afgeleverd den daar boos over!

Beste Wim, Het spijt me om dit te moeten lezen. Vooral omdat u als regelmatig terugkerende klant bij uw eerdere 8 bestellingen sinds mei 2022 van ons blijkbaar toch een andere, betere prestatie hebt mogen ervaren en deze nu uiteraard ook weer mocht verwachten. Door steeds meer drukte in de logistiek beleven we sinds Corona jammer genoeg steeds vaker dat de vervoerders niet altijd goed presteren en soms heel snel een niet-thuis-bericht achter laten of de zending direct bij een buurman afgeven. Het spijt me dat dit bij u blijkbaar ook het geval is geweest. Mag ik u vragen om in dit soort gevallen even per telefoon of email direct contact met ons op te nemen? Dit geeft ons de kans om hier ook onmiddelijk op te kunnen reageren. Bij voorbaat dank. Ik zal proberen u volgende week nog even kort hierover te bellen. Met vriendelijke groet, Hanno Nocken

Fijn bestelproces en vlotte levering.

Het bestellen op de website is zeer eenvoudig. Geen poespas, maar to the point. De service is prima in orde.

Heerlijk geurende kaarsen!

Heerlijk geurende kaarsen, en handig dat ze in het bijbehorende glaasje helemaal opbranden!

uitstekend

duidelijke website en makkelijk te bestellen

Over Kaarsengroothandel.com

Kaarsengroothandel.com Dé online specialist in Bolsius en Gouda kaarsen! Groothandel voor horeca, detailhandel en profesionele gebruikers. Maar ook consumenten die veel kaarsen gebruiken kunnen hier voordelig kaarsen kopen. Lees hier wat anderen van ons vinden. Overtuigd? Ervaar zelf het voordeel en gemak van bestellen in onze kaarsen webshop: