Producten heel goed!

Bezorging duurt veel te lang kan sneller!

Goede service en er wordt meegedacht voor de juiste oplossoing

Fijn contact, meedenken als er een type kaars of kleur niet leverbaar is. Goede service, netjes verpakt. Kortom: top zaak!

kaarsen goed.

Bezorging kan beter.GLS kan beter Geven 2x aan dat ze komen, wordt weer gewijzigd.

ben zeer en zeer tevreden

tot nu toe alles naar tevredenheid afgewerkt

ik ben heel tevreden met de geleverde goederen

Stipte levering en goede communicatie

Heel tevreden met de service en de communicatie rond de bestellingen. Snel en zeer correct, een aanrader!

Duidelijke site, goede kwaliteit. Snelle levering. Heel goed en stevig veroakt.

Niet heel goed.

Bestelling twee dag in de regen op ons terras gestaan terwijl wij gesloten waren jammer.

Pakketje proper aangekomen en correct afgehandeld

Supersnelle verzending

Goed verpakt en goede kwaliteit kaarsen ontvangen.

Heerlijk ruikende kaarsen!

De kaarsen ruiken echt heerlijk! Ik zal ze blijven bestellen, ook misschien de andere geurtjes!

Tot nu toe goed

Ik bestel regelmatig Bolsius gotische kaarsen. Aangezien ik de kaarsen op een kandelaar met pen moet prikken heb ik helaas met de laatste levering problemen omdat de gaten onderin de kaars te groot zijn.

Prima producten voor een goede prijs

Uitgebreid assortiment aan kaarsen van goede kwaliteit. Zijn snel geleverd en goed verpakt. De Bolsius kaarsen branden prima, lekker lang en zonder walmen.

Goede kaarsen, snel geleverd

Fijn product

Het product is geweldig. Fijn dat de kaarsen zo lang branden. Graag voor het verzenden de dozen rechtop zetten en dit ook aan de buitenkant vermelden dat de doos niet gedraaid mag worden en breekbaar erop zetten. De postbode gaat er niet altijd even zachtjes en zorgzaam mee om. Een paar hulsels waren helaas gesneuveld en dat kon je horen in de doos. Alles gecontroleerd om te kijken hoe erg de schade was. Dit viel gelukkig mee, maar het was wel even een troep bij mij thuis en vervelend om alles eerst te moeten controleren.

levering en prijs conform verwachting

Prima verlopen , geen commentaar

Produkt OK, levering moeizaam

Na de bestelling bleef de levering uit. Vervolgens via email en telefoon 3 keer gecommuniceerd met Kaarsengroothandel, en uiteindelijk na twee weken vond levering plaats. Produkt is goed, prijs ook.

Goede ervaring

Net bedrijf

Goed bedrijf, nette levering en ook iets voordeliger dan de reguliere kaarsen verkoop adressen

Enorme verpakking terwijl het door de brievenbus had gepast, onnodig hoge verzendkosten.

Ik heb hechtwas gekocht, 4 velletjes die in een enveloppe passen. Toch kreeg ik een enorme doos… onnodig hoge verzendkosten.

Snelle en correcte levering

Uitgebreid assortiment, klantvriendelijke website en snelle en correcte levering.

Super snelle levering

Goede prijzen,snelle levering

Ruime sortering en lage prijzen

Goede communicatie bij vertraging, mooie producten. Zeer tevreden.

Top service en snel.

Bestelling geplaatst, geleverd binnen termijn zoals aangegeven. Bestellen al jaren bij ze. Altijd goed!

Over Kaarsengroothandel.com

Kaarsengroothandel.com Dé online specialist in Bolsius en Gouda kaarsen! Groothandel voor horeca, detailhandel en profesionele gebruikers. Maar ook consumenten die veel kaarsen gebruiken kunnen hier voordelig kaarsen kopen. Lees hier wat anderen van ons vinden. Overtuigd? Ervaar zelf het voordeel en gemak van bestellen in onze kaarsen webshop: