Uitstekende kaarsen

Met de kaarsen kun je thuis een perfecte sfeer maken. Vooral met de kerst in gekleurde kaarsenhouders en de juiste sfeer kun je het niet beter hebben.

Super goed geholpen, vlotte levering.

Op zoek als detailhandel naar bolsius herdenkingskaarsen. ruim assortiment, prijs OK. Misverstand ivm bestelling/levering (was 1 artikel niet en wachtten daarop om ons door te zenden maar ondertussen géén feedback gekregen). Desondanks héél tevreden voor de service en levering van de kaarsen.

Er ging wel wat mis maar er werd/wordt vriendelijk en correct opgelost

Na mijn bestelling en iDeal betaling van Bolsius theelichten kwam er geen bevestiging op het door mij opgegeven mailadres. Er waren meerdere malen telefonisch - en app contact voor nodig om de status van mijn bestelling te volgen en over de gewijzigde levering data. Daarbij werd ik wel steeds heel vriendelijk en correct geholpen. De eerste, door mij aangebroken, zakken theelichten bevatten meerdere beschadigde, zodanig afgeknepen cups dat bij gebruik het kaarsvet eruit zal lopen. Hierover telefonisch contact gehad en via de app foto’s gestuurd; Weer heel vriendelijk en op plezierige wijze geholpen en afspraken gemaakt. Ondanks deze samenloop van omstandigheden heb ik toch een goed gevoel bij de Kaarsengroothandel.

oké

Perfect, alleen dat alles weer veel duurder is geworden.

Ruim assortiment, duidelijke website.

Prima, vlotte service.

Bezorgkosten zouden bij een lager bedrag per bestelling ( bijvoorbeeld vanaf €25,-- gratis moeten zijn.

Gemakkelijk

Snel

Goede prijs, snel

Kwaliteit kaarsen is zeer goed. Alles goed verpakt en snel geleverd. Dankjewel.

Goede website. Vlotte afhandeling en informatie over de levertijd.

Alles goed gegaan en mooi afgeleverd.

Slechte bezorging

Ik heb voor ong €120 aan kaarsen besteld. Op de dag van bezorging was ik niet thuis. Bij thuiskomst vond ik de grote doos voor mijn huis gezet. Dit is niet hoe je verwacht dat er een pakket wordt afgeleverd. Bij het oppakken van de doos, viel de doos uit elkaar. Het was zeer slecht karton. Kaarsen zijn prima, maar de bezorging uitermate slecht.

Makkelijk bestellen! bezorging mag iets sneller! de mogelijkheid om later te kunnen betalen zou heel fijn zijn!

Alles perfect geregeld

Alles vlot verlopen

service super

je kan er op rekenen

Absoluut voor herhaling vatbaar

Door een zelfgemaakte vergissing, vroeg ik om een oplossing. Dit werd direct opgepakt en geregeld. Producten prima orde, goed verpakt. Enige puntje wat ik zou kunnen bedenken is een snellere levering. Verder absoluut voor herhaling vatbaar en een aanrader!

fijne en duidelijke website, alleen miste ik iets meer communicatie.

jammer dat de kaarsen weer duurder zijn geworden. wij beheren een kapelletje, waar dagelijks twee kaarsen 12 uur branden. Hopelijk moeten wij in de toekomst niet over gaan op elektrische kaarsen.

Ruime sortering en snelle levering

Alles dik in orde!

Snel geleverd en perfect wat ik zocht :)

Correcte levering

prachtige producten

altijd geslaa

heeft geen uitleg nodig!

Alles in orde

Goede service. Product in orde.

Prima geregeld

Fout in aflevering prompt hersteld

Het pakket was bij de transporteur open gegaan en er miste wat - het is prompt nagezonden. Prima service-ervaring dus.

De Huufkes 92

5674TM Nuenen

Over Kaarsengroothandel.com

Kaarsengroothandel.com Dé online specialist in Bolsius en Gouda kaarsen! Groothandel voor horeca, detailhandel en profesionele gebruikers. Maar ook consumenten die veel kaarsen gebruiken kunnen hier voordelig kaarsen kopen. Lees hier wat anderen van ons vinden. Overtuigd? Ervaar zelf het voordeel en gemak van bestellen in onze kaarsen webshop: