Prima verzorgd

Cijfer 10:Uitstekend.

Ik draag jullie een warm hart toe,vooral Kim. Doe me een groot plezier en geef Kim van mij en Agnes een dikke knuffel. Liefs Han

In winkel en online gewoon super service

Prima service en altijd snel geleverd.

Sinds één jaar bestel ik nu bij Smokeless. Ben zeer tevreden. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. En snel geleverd.

Snelle verzending en vaak scherp geprijsd.

Heb tot nu toe goede ervaringen met smokeless . mochten ze het product niet op voorraad hebben krijg ik een mailtje en duurt dat hooguit een paar dagen later voordat ik deze in de bus heb.

Goede service!

Er is meegedacht over mijn bestelling, die niet leverbaar is op dit moment. ben al snel telefonisch benaderd en een oplossing werd aangeboden waarmee ik zeer tevreden ben.

Ondanks de chaos corona en drukte bij de post super snel in huis en keurig verpakt Een aanrader top

Altijd op tijd en vriendelijk

Netjes

Ik had een wegwerp sigaret gekocht, maar hij deed het niet, contact opgenomen en er werd direct een nieuwe gestuurd, geen moeilijke gedoe maar erge nette service en oplossing! Gr. Fenny

Perfect bedrijf waarop je kunt vertrouwen

Afhandeling bestelling uiterst correct. Heb je een probleem dan wordt dat naar volle tevredenheid en supersnel opgelost. Klant is hier nog echt klant

Geweldige mensen en een betroubare winkel!!

Leveren keurig zonder problemen, als er iets niet is dan bellen ze je netjes op en zoeken mee voor een alterbatief.

Prima service, betrouwbaar en snel

Uitstekend en betrouwbare leverancier. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring mee.

Gewoon goed

Als het niet op voorraad is bellen ze er over op anders als de post het bezorgt de dag erna in huis.

Prima service!

Leuk team, goede service en fijne producten.

Prima, keurig en snel

Prima, keurig en snel

Geweldige service

Super goed

Lekker goed

Werd goed geholpen

Hele snelle service!!

Dinsdag besteld, er werd gebeld dat er niet voldoende op voorraad was. Het zou de volgende dag binnenkomen. Op donderdag had ik het in huis

verkoopster was vriendelijk en nam echt de tijd voor mij

ik had een aantal specifieke wensen, en wou ook achtergrondinformatie over prijzen, en het verschil in producten. de verkoopster nam mij serieus en uiteindelijk ben ik zeer goed geïnformeerd en geholpen.

Ben al jaren een tevreden klant

Topservice en snelle levering!

Artikelen van goede kwaliteit en snel geleverd!

Altijd snel gehulpen

Snel, vertouwbaar en lief mensen