Top service / personeel

Geweldige winkel met heel vele keuze in het assortiment! Top service en zeer vriendelijk personeel! Gewoon een top winkel!

Na een week nog niets ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen beste ervaring.

Altijd goede service en informatie... Vriendelijk personeel..En goede producten.. Gewoon geweldig !

Had eerst even gebeld of het artikel die ik nodig had op voorraad was, werd heel vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw die ik aan de telefoon had. 26-4-22 besteld, 28-4-22 in huis, jammer dat Koningsdag tussen zat anders had ik het de 27e al binnen. Vijf sterren zin te weinig, zeker een 10

Uitstekende service!

Makkelijk te navigeren pagina en een uitstekende service.

Misleiding ofzo!!!

Tuff-Weigh Tuff-100 Scale koop ik bij jullie voor 24.95 met de kleur oranje met rubberen hoeken zo stond het ook bij de beschrijving uiteindelijk krijg ik eentje helemaal zwart in een plastic omhulsel dat is toch niet wat ik besteld heb bij jullie??

waarom mijn bestelnummer:25952 is het naar het verkeerde adres gestuurd?

Geweldige vapeshop!

Een geweldige vapeshop..

Supersnel

En zeer vriendelijk

Prima verzorgd

Cijfer 10:Uitstekend.

Ik draag jullie een warm hart toe,vooral Kim. Doe me een groot plezier en geef Kim van mij en Agnes een dikke knuffel. Liefs Han

In winkel en online gewoon super service

Prima service en altijd snel geleverd.

Sinds één jaar bestel ik nu bij Smokeless. Ben zeer tevreden. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. En snel geleverd.

Snelle verzending en vaak scherp geprijsd.

Heb tot nu toe goede ervaringen met smokeless . mochten ze het product niet op voorraad hebben krijg ik een mailtje en duurt dat hooguit een paar dagen later voordat ik deze in de bus heb.

Goede service!

Er is meegedacht over mijn bestelling, die niet leverbaar is op dit moment. ben al snel telefonisch benaderd en een oplossing werd aangeboden waarmee ik zeer tevreden ben.

Ondanks de chaos corona en drukte bij de post super snel in huis en keurig verpakt Een aanrader top

Altijd op tijd en vriendelijk

Netjes

Ik had een wegwerp sigaret gekocht, maar hij deed het niet, contact opgenomen en er werd direct een nieuwe gestuurd, geen moeilijke gedoe maar erge nette service en oplossing! Gr. Fenny

Perfect bedrijf waarop je kunt vertrouwen

Afhandeling bestelling uiterst correct. Heb je een probleem dan wordt dat naar volle tevredenheid en supersnel opgelost. Klant is hier nog echt klant

Geweldige mensen en een betroubare winkel!!

Leveren keurig zonder problemen, als er iets niet is dan bellen ze je netjes op en zoeken mee voor een alterbatief.

Prima service, betrouwbaar en snel

Uitstekend en betrouwbare leverancier. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring mee.

Gewoon goed

Als het niet op voorraad is bellen ze er over op anders als de post het bezorgt de dag erna in huis.

Prima service!

Leuk team, goede service en fijne producten.