Did not got what I ordered, but got support

I did not get what I ordered. The color was wrong. I contacted support. They're not as friendly as any other costumer support, but they helped as good or even better. They contacted supplier and then offered me mulitple solutions, which I could choose from. In the end I am satisfied with the result.

Tot op heden mij aankoop niet ontvangen

Heb nog niks ontvangen!

Beste Yvonne, Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet ontvangen hebt, en jammer dat u geen contact met ons zelf hebt opgenomen hierover zodat wij u direct verder konden helpen, ik heb het even na gekeken voor u, en dit is per envelop naar u verstuurd, uw bestelling is direct verzonden maandag, het kan dus nog steeds bij u in de brievenbus vallen, de post heeft veel vertragingen door drukte bij alle pakket diensten. Mocht het er morgen middag nog niet zijn, laat het ons even weten.

Gewoon prima!

Prima webwinkel, duidelijk, normale prijzen, fijn personeel en snelle verzending! Aanrader dus

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen om de juiste coils te vinden. Daar zal ik meer bestellen ze nemen de tijd voor je probleem.

Super service en levering!

Makkelijk bestellen. Wordt persoonlijk gebeld als wenselijke kleur niet direct leverbaar is. Met de vraag wat ik wil, wachten of andere kleur? En dan nog de snelle levering, chapeau!!!!

Schandaal

Ik heb 4 dagen geleden betaald en heb de gekochte goederen nog steeds niet ontvangen schandaal

Beste Beata, Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is aangekomen, echter ligt dit niet in onze handen, maar bij de post. Wegens de feestdagen lopen zij aanzienlijk achter in het afleveren van pakketten door de feestdagen en de drukte die daarbij komt kijken. Ook dus van onze leveranciers.. Uw pakket komt zo snel mogelijk naar u toe. Sorry voor het ongemak.

Helemaal goed

Makkelijk bestellen en betalen, snelle en correcte levering. Kortom: helemaal goed!

Er was een foutje gemaakt bij de bestelling maar dit is goed snel en vriendelijk opgelost. Ik kreeg er zelfs nog een extraatje bij.

Heel fijne winkel goed personeel

Top service / personeel

Geweldige winkel met heel vele keuze in het assortiment! Top service en zeer vriendelijk personeel! Gewoon een top winkel!

Na een week nog niets ontvangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen beste ervaring.

Altijd goede service en informatie... Vriendelijk personeel..En goede producten.. Gewoon geweldig !

Had eerst even gebeld of het artikel die ik nodig had op voorraad was, werd heel vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw die ik aan de telefoon had. 26-4-22 besteld, 28-4-22 in huis, jammer dat Koningsdag tussen zat anders had ik het de 27e al binnen. Vijf sterren zin te weinig, zeker een 10

Uitstekende service!

Makkelijk te navigeren pagina en een uitstekende service.

Misleiding ofzo!!!

Tuff-Weigh Tuff-100 Scale koop ik bij jullie voor 24.95 met de kleur oranje met rubberen hoeken zo stond het ook bij de beschrijving uiteindelijk krijg ik eentje helemaal zwart in een plastic omhulsel dat is toch niet wat ik besteld heb bij jullie??

waarom mijn bestelnummer:25952 is het naar het verkeerde adres gestuurd?

Geweldige vapeshop!

Een geweldige vapeshop..

Supersnel

En zeer vriendelijk

Prima verzorgd

Cijfer 10:Uitstekend.

Ik draag jullie een warm hart toe,vooral Kim. Doe me een groot plezier en geef Kim van mij en Agnes een dikke knuffel. Liefs Han

In winkel en online gewoon super service

Prima service en altijd snel geleverd.

Sinds één jaar bestel ik nu bij Smokeless. Ben zeer tevreden. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. En snel geleverd.

Snelle verzending en vaak scherp geprijsd.

Heb tot nu toe goede ervaringen met smokeless . mochten ze het product niet op voorraad hebben krijg ik een mailtje en duurt dat hooguit een paar dagen later voordat ik deze in de bus heb.

Goede service!

Er is meegedacht over mijn bestelling, die niet leverbaar is op dit moment. ben al snel telefonisch benaderd en een oplossing werd aangeboden waarmee ik zeer tevreden ben.