Ondanks de chaos corona en drukte bij de post super snel in huis en keurig verpakt Een aanrader top

Altijd op tijd en vriendelijk

Netjes

Ik had een wegwerp sigaret gekocht, maar hij deed het niet, contact opgenomen en er werd direct een nieuwe gestuurd, geen moeilijke gedoe maar erge nette service en oplossing! Gr. Fenny

Perfect bedrijf waarop je kunt vertrouwen

Afhandeling bestelling uiterst correct. Heb je een probleem dan wordt dat naar volle tevredenheid en supersnel opgelost. Klant is hier nog echt klant

Geweldige mensen en een betroubare winkel!!

Leveren keurig zonder problemen, als er iets niet is dan bellen ze je netjes op en zoeken mee voor een alterbatief.

Prima service, betrouwbaar en snel

Uitstekend en betrouwbare leverancier. Tot nu toe alleen maar positieve ervaring mee.

Gewoon goed

Als het niet op voorraad is bellen ze er over op anders als de post het bezorgt de dag erna in huis.

Prima service!

Leuk team, goede service en fijne producten.

Prima, keurig en snel

Prima, keurig en snel

Geweldige service

Super goed

Lekker goed

Werd goed geholpen

Hele snelle service!!

Dinsdag besteld, er werd gebeld dat er niet voldoende op voorraad was. Het zou de volgende dag binnenkomen. Op donderdag had ik het in huis

verkoopster was vriendelijk en nam echt de tijd voor mij

ik had een aantal specifieke wensen, en wou ook achtergrondinformatie over prijzen, en het verschil in producten. de verkoopster nam mij serieus en uiteindelijk ben ik zeer goed geïnformeerd en geholpen.

Ben al jaren een tevreden klant

Topservice en snelle levering!

Artikelen van goede kwaliteit en snel geleverd!

Altijd snel gehulpen

Snel, vertouwbaar en lief mensen

goed en snel

gedaan wat beloofd is

Snelle levering en prima service

Handige website om te (her)bestellen, wordt snel geleverd en als een product even niet leverbaar is wordt je gebeld en opgelost.

Super service en site!

Zeer snelle levering, altijd even bellen indien iets niet dezelfde dag voorradig is. Ze denken met je mee. Normaal de volgende dag levering en als het niet op voorraad is dan wordt het 1 dag later geleverd. Ik bestel hier al geruime tijd met veel plezier en zal dit ook blijven doen zolang ik de e-sigaret gebruik.

Alles goed snelle levering

Doen wat ze beloven

Netjes gebeld dat het besteld moest worden.

Uitstekende service, prettig in ht contact.

Geweldige zaak en zeer klantvriendelijk

Gewoon een nette ouderwetse zaak die klantvriendelijk is en veel service bied Nergens anders te vinden in Nederland.

2 Lange Zelke Vlissingen 4381GA