Bestellingen worden netjes verpakt en snel geleverd. Als er iets even niet op voorraad is (wat overigens zeer zelden voorkomt), word je gebeld om te overleggen over een alternatief (bijv. een andere kleur), zodat het pakketje toch nog dezelfde dag verstuurd kan worden. Zeer vriendelijke en vrolijke medewerkers! Ik ben erg tevreden en raad Smokeless absoluut aan!

Altijd snel en correct geholpen

Zeer snelle levering en goede service

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik binnen twee uur al bericht dat mijn verzending klaar was voor verzending, had het de volgende middag al in huis en het was erg goed en stevig ingepakt, de site is mooi overzichtelijk en de prijzen zijn goed en lager dan menig concurrent. Helemaal top en zal hier zeker weer een aankoop doen

Werken zeer correct!

Als het niet op voorraad is, wordt het besteld en in overleg een dag later geleverd.

Prima shop, overzichtelijk!

Goede service indien een product niet op voorraad is. Vriendelijke medewerkers.

Snelle levering en super klantenservice

Altijd snelle levering Produkt niet voldoende op voorraad,dan nemen ze netjes telefonisch contact op om toch tot een goede oplossing te komen. Super bedrijf.

Het is een fijne service

Het is een goeie winkel met een goede online webshop en hele aardige mensen die daar werken. Ze helpen heel goed en informeren je op de juiste manier.

Prettig, klantvriendelijk servicegericht bedrijf

Altijd hulpvaardig, snelle afhandeling van de bestelling. Kortom perfect. Ga zo door!

Betere service kan bijna niet...

Persoonlijke en meedenkende eigenares en medewerkers. Veel kennis mbt e-sigaret en daarbij alle benodigdheden. Groot assortiment en top service. Voor ons de beste in zijn soort ondanks dat er vele soort gelijke bedrijven zijn. Maar smokelessnederland zorgt er voor ons voor dat wij niet verder zoeken dan alleen hun. Waarom verder zoeken als goed echt goed is.

Gewoon net als altijd op en top

Gewoon super goed bedrijf waar men mensen behandelen als mensen en super aardig en behulpzaam

Prima, snel en klantgericht

Alleen positieve ervaringen

Top service, bestelling altijd op tijd geleverd

Top service, bestelling altijd op tijd geleverd.

Als ik bestel en er is niet genoeg voorraad dan wordt ik gebeld om samen een oplossing te vinden

Great

Great experience. I ordered on the weekend, in 1 hour after their opening hour on Monday I received a phone call to confirm the address and the package is on the way already.

Thank you for the compliments!

Persoonlijke service en contact.

Fijne en snelle levering plus goede communicatie.

Breed assortiment en uitstekende service

Bieden een groot assortiment e-liquids voor een goede prijs en leveren snel. Als een product niet voorradig is bellen ze even en bieden een goed alternatief.

vriendelijk personeel en snelle goede levering

Ff een belletje als niet op voorraad is en dan samen tot een oplossing komen. Super service

Snel en goeie levering

Reeds diverse bestellingen geplaatst. Telkens keurig en correct afgehandeld. Ben zeer tevreden.

Alles vlekkeloos verlopen

Van begin (bestelling) tot eind (levering) is alles vlekkeloos verlopen. Ben zeer tevreden.

Duidelijke website

Prima bedrijf

Tevreden over dit bedrijf. Zou het aanraden

Prima service en als je iets besteld en het is niet op voorraad nemen ze contact met je op. Vandaag besteld en morgen in huis. Aanrader

Snelle service en heel vriendelijke mensen aan de telefoon.

Een aanrader. Snelle service en ook vriendelijke klantenservice aan de telefoon. Zou vaker hier bestellen en hebben ook alle accoires voor bijna alle vaporizer.