Pluspunten

Snelle levering en geen verzendkosten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel contact m.b.t levering

Eerst gebeld worden alvorens ze in de order kijken....

Pluspunten

super service

Pluspunten

Het liefst ga ik naar de winkel, niet omdat ik de bezorging slecht vind, maar puur om de gezelligheid en de klantvriendelijkheid! Ook omdat je de mogelijkheid hebt om nieuwe smaken uit te proberen. Kortom dames ga vooral zo door van mij krijgen jullie een dikke 10!

Pluspunten

Bestelling correct en snel afgehandeld

geen

Pluspunten

Super service, ik werd gebeld dat één flesje niet op voorraad was maar er werden direct alternatieven aangeboden. De volgende dag had ik alles in huis. Niks op aan te merken!

Pluspunten

Ik heb al jarenlange positieve ervaringen met het Smokeless personeel. Ze denken met je mee en laten je samples uitproberen. In mijn geval kon ik niet eens d.m.v. lichamelijke verhindering producten zelfstandig ophalen. Er werd mij geheel uit eigen beweging aangeboden om anders het pakket thuis persoonlijk in de brievenbus af te leveren. Kortom TOP service en ook leuke gezellige TOP personeel in de winkel . Ga zo door.

Pluspunten

Bestelling was prima op tijd , alles was prim

Pluspunten

Bestelling was er zoals beloofd wordt in de mail.

Uhh, geen idee.

Pluspunten

Nette, snelle aflevering van product.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Zowel via internet, als in de winkel zelf uitstekend!

Pluspunten

4,50 euro voor een flesje Exclusig liquid waar de primera en de andere webshop veel meer vragen. Snel bezorgd. Passen 18 plesjes in een doos die door de brievenbus past zonder extra verzendkosten. Perfect!

Geen verbeterpunten. Houdt de prijzen scherp en voldoende voorraad aan en je hebt met mij een terugkerende klant.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

I would say it is the customer service l. When i had a question i had a replied pretty fast on it

When i ordered my product i didnt receive an email about when i am supposingly getting the product and after i received my product it was a bit damaged. So i would look into that to see if the products are damaged or not and also the notification to keep customers up to date with their product status

Pluspunten

alles positief kan er niet meer van maken dank je wel

Pluspunten

Meedenkend

Leverbaar of niet aangeven waar kab

Pluspunten

Snelle levering en gratis vanaf 20 euro. Ook waren de cartridges goedkoper dan bij andere winkels

Geen

Pluspunten

Gisteren wat producten besteld voor me Vaporesso Revenger Kit. Duidelijke en overzichtelijke website. Goed verpakt en volgende dag in huis! Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

Pluspunten

Super snelle levering!

Pluspunten

Snelle levering en in de winkel super voorlichting luisteren echt naar je wensen en smeren je geen duurdere dingen aan dan nodig is, echt top

Zou het niet weten ga vooral door

Lange Zelke 2

4381GA Vlissingen