Goed werkende site en snelle levering!

Foto's op de site geven een goed beeld van het product. Ik vroeg om advies en kreeg heel snel antwoord. Snelle levering. En, als je de kleding ontvangt, is het leuk ingepakt met een persoonlijk berichtje. Dat maakt het echt af! Aanrader dus.

super

TOP

Leuke merken, snelle levering

Leuke merken, leuke styling tips, snelle levering, attente klantenservice

Vriendelijk en goede service

mooie kleding , snelle verzending 1 item retour gestuurd snelle afhandeling en wat ik erg leuk vind is de persoonlijke kaart bij de bestelling en de persoonlijke mail na retour. Ga zo door meiden!!

Super snel geleverd en helemaal blij mee!

mooie collectie

Mooie collectie, snelle verzending.

Ruime keuze en zeer snelle en zorgvuldige levering.

Super webshop

Altijd direct reactie, goed advies en snelle retourbetaling! Vriendelijke meisjes van Ruys!

Altijd blij met mijn bestelling van Ruys fashion

Fijne web site en altijd netjes verpakt. Leuk is ook het persoonlijke kaartje wat er bij is ingepakt.

Vriendelijk en mooie items

Sneek verzending, fijne communicatie, leuke kleding en vlotte service. Prima combinatie!

Altijd top

Als ik ze nodig heb dan zijn ze er! En geven goed advies en ze zijn heel vriendelijk 👍👍👍

Superleuke collectie, top service

Lieve meiden, top winkel

Top collectie, top service en top meiden

Topwinkel, topkleding, topmeisjes

Geen doorsnee kleding, supermooie duidelijke website, behulpzame Ruysmeisjes, optimale aandacht besteedt aan je gekochte website pakketje met een lieve groet ♥️

Leuke shop. Heel blij met boekje. Wel jammer dat er prijskaartje in zat van 15 euro en wij 20 euro hebben betaald🤔. Voor de rest prima service.

Goede service en snelle levering !!

Aanrader, top!

Très bien

Expédition et livraison très rapides. Bien emballés. Jolis produits.

Ook online fantastisch geholpen!

Michelle nam zelfs de moeite om de binnenbeenlengte van de broek voor mij op te meten.

Leuke duidelijke webshop

Top service en klantgericht !

Goed en service gericht geholpen! Fijne winkel en medewerkers

Zeer goede webshop

Bestel regelmatig bij jullie, nog nooit geen klachten gehad.De pakketjes zijn keurig verzonden, altijd met een mooi berichtje van jullie medewerkers

Goed contact en snelle levering!

Keurig conform afspraak geleverd

De blazer die ik had besteld was met zorg verpakt met een leuke persoonlijke note. Ik zal hier zeker nog eens wat bestellen.

Goede communicatie via de app. Goed advies over het product. Toen gelijk besteld. Was enorm leuk verpakt en er zat een lief kaartje bij.