Super toffe merken, mooi verpakt en snel ontvangen. De service is zeker een 10!

Zalig vertoeven bij Ruys.

Ik koop al jaren mijn kleren bij Ruys. In de winkel en ook online en heb alleen maar goede ervaringen. Héél toffe merken en vriendelijke meiden.

perfect, snelle levering en vriendelijke dames

perfect, snelle en adequate afhandeling.

Geweldig online shoppen

Woonachtig in de USA dus afhankelijk van online shoppen maar dat is bij Ruys Fashion super. Heel veel leuke merken, goede service, ontzettend leuk verpakt en heel goed bereikbaar via chat/ WhatsApp en via IG. Hoop snel weer te shoppen!

Heel fijn online winkelen

Leuke merken, veel keus, makkelijk te benaderen klantenservice. Goed en vriendelijk advies.

Perfect!

Gevonden via instagram, super behulpzaam en enorm snelle levering! Een aanrader!

Wat een geweldige snelle service!

Ik kwam Ruys Fashion op instagram tegen en heb de site bezocht. Breed aanbod, qua stijl en prijs. Snelle levering (volgende dag). En heel fijn: een chatfunctie als je vragen hebt. Die nota bene ook bemand is ;) waardoor je direct een antwoord krijgt. Zeer flexibel en behulpzaam toen ik mijn bestelling aan wilde passen. Zeer tevreden. Zo zou het overal moeten gaan.

Geheel naar wens

Producten tijdig en in goede orde ontvangen, prettige communicatie en retourzending snel verwerkt.

supper!

vriendelijk contact via de mail, toen het pakketje thuis kwam was het een kadootje….hihi

Fijne webwinkel!

Een heel leuk aanbod en snelle levering. Netjes verpakt ook. Enige nadeel is dat je niet gratis kunt terugsturen.

Snelle, nette en persoonlijke service!

Snelle levering met een persoonlijk briefje, echt superleuk! Ook bij retournering snelle en persoonlijke afhandeling. Topservice en topwebsite!

Heel goede en snelle service!

Tevreden over hoe snel ze reageren op vragen via Instagram en hoe snel ze mijn bestelling hebben verwerkt.

Snel geleverd en leuk verpakt!

Super snel, tof verpakt en een gezellig kaartje erbij!

Heel erg tevreden, zoals altijd. Ook de mails en instagram zijn erg inspirerend. Ik kom elke keer weer uit op de meiden van Ruys! Dank!

Snelle en goede levering

Goede en duidelijke website. Snel geleverd

Super service en persoonlijk contact!

Super service en persoonlijk contact!

Snelle verzending, alles compleet. Via insta reageren ze ook super snel. Koop graag hier mijn kleding alleen maar goeie ervaringen mee

Prima service!

Duidelijke website, snelle levering, kaartje bij het pakketje......kortom, prima service!!

Geweldige en vlotte service

Bestelling mooi verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Heel veel aandacht voor details. Zo doorgaan

Dure aangelegenheid

De schoenen die ik kocht bleken te klein. Mijn normale maat besteld, schoenen zouden ‘normaal’ vallen. Niet dus. Tenen bijna gekruld tegen de neus. Schoenen retour. Verzendkosten voor eigen rekening. € 7,95!! Advies: je kunt niet van de maatvoering uitgaan, dus als je het niet erg vindt zoveel verzendkosten te betalen, kun je het doen. Anders is Zalando een goedkopere optie.

Persoonlijk en snel

Mooie site, makkelijk bestellen en persoonlijke note. Totaal verhaal klopt en doet wat met beleving. Complimenten.

Top service, snel , attent verpakt met persoonlijk briefje!

Fijne service! Goed geregeld en leuk pakket met persoonlijk briefje maken t compleet.

Prima, snel geleverd

Bestelling ging vlot, had 2 maten besteld dus 1 retour gestuurd. Geld stond heel snel terug op mijn rekening, dat is ook wel eens anders, dus top. Enig minpuntje retourkosten a 7,95 zelf betalen, best veel, maar goed ik ben blij met m’n sweater.

Geweldige service

Snelle levering, veel keus en in pakket zat een leuk kaartje met persoonlijke tekst.

Keuze uit leuke merken, snel geleverd en met persoonlijke touch.

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS