Top service,snelle bezorging met een persoonlijk kaartje.

Snelle levering met een persoonlijk kaartje. Retour zendingen worden ook snel verwerkt met een e-mail ter bevestiging.

Snelle levering en retourverwerking op Eem prettige manier.

Kan helaas niet naar de winkel komen. Is te ver weg maar wordt altijd super te woord gestaan al is het telefonisch of via de chat.

Vriendelijke, snelle service

En een persoonlijk kaartje erbij is erg leuk om te ontvangen.

Mijn boots zijn snel geleverd en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij.

Snelle levering en goede service

Snelle levering en afhandeling van retour

Snelle levering en afhandeling van retour

Top service!

Mooie collectie, snelle levering en persoonlijke touch!

Mooie mode en geweldige service

Ik ben enorm blij met ruys. Ik woon in Engeland en ben een 10days fan en ruys heeft een goeie selectie. Ik ben erg blij dat ruys naar Engeland verstuurd en zeker op een redelijke kost. De service van ruys is geweldig. .

Super schnell und unkompliziert!

Alles perfekt!

De levering leek eerst instantie niet goed te gaan. Renske van de klantenservice heeft betrokken en heel plezierig gezorgd dat alles in goede banen werd geleid!

Snelle levering en een leuk persoonlijk briefje erbij.

Snelle levering met zorg ingepakt!

Wat een snelle levering! Volgende dag in huis. Mooi ingepakt met handgeschreven kaartje erbij. Beter kan niet!

Geweldig!!

Ontzettend mooie kleding. Snelle levering en reactie. Denken heel goed mee en nemen alle tijd voor advies (ook online). Persoonlijke boodschap bij de levering en super vriendelijk. Top winkel

Fantastische service en zeer snelle levering

Keurig netjes geleverd met altijd een leuke persoonlijke boodschap erbij.

Niet geleverd wat ik had besteld

Heb gebeld waar mijn pakketje bleef, ze waren vergeten een mail te sturen dat het shirt niet meer op voorraad was. Het geld was wel terug gestuurd.

Alles gaat altijd en netjes en super snel

Ruys Fashion heeft altijd een update van de nieuwste spullen, goed gefotografeerd, handig dat de maat van het model er altijd bij staat.

snelle transactie van mooie sjaal

snelle transactie van mooie sjaal voor een vriendelijke prijs

Zeer goede service, snelle reactie op de website, snelle levering & netjes ingepakt.

Zeer goed. Zie bovenstaand

Heel goed!

Snelle levering, netjes verpakt, vriendelijk briefje erbij.

Super zelfs naar Italië

Vroeger shopte ik hier al met veel plezier. De verzendkosten naar Italië zijn niet te hoog dus ik kan blijven shoppen.

Top!!! Vriendelijk, goede .en snelle service

Als ik via Messenger om info vraag krijg ik in no time antwoord terug ... Dat is heel fijn als je meer info over bijvoorbeeld een kledingstuk wil voordat je het gaat bestellen ... Zodra je besteld hebt is heb je het snel in huis en ook als het toch weer retour moet is alles snel en keurig geregeld!!! Super mooie, hippe kleding en schoenen ...sommige dingen wel erg duur dat is een beetje jammer ... Maar verder heel fijn om er online te shoppen 👍

goeie service, alleen bij retourneren betaal je de verzendkosten.