Heel erg tevreden

Zeer tevreden met altijd lief briefje

Duidelijke website , mooie verpakking en snelle service

Snelle levering, goed verzorgd

Snelle levering, en persoonlijk berichtje

Heel goed, vriendelijk, persoonlijk briefje erbij, heel leuk

top!

hele fijne communicatie en goede snelle levering!

Positief!

Snelle levering. Mooie kleding, en persoonlijk kaartje.

snel

prima service

Leuke collectie, goede service

Leuke collectie, ook interieur. Bij vragen goed bereikbaar en behulpzaam aan de telefoon voor advies.

Ook al koop je on-line, het voelt toch persoonlijk.

Ik koop regelmatig bij Ruys fashion en stuur bijna nooit iets retour. De informatie en foto's op de site zijn duidelijk, de maten kloppen en de artikelen voldoen bijna altijd aan je verwachtingen. De manier waarop de artikelen verpakt worden met het kaartje op naam, voelt als persoonlijke aandacht, ondanks dat dat er niet is.

De hele handeling verliep fantastisch

De trui is helemaal naar mijn zin, past heel goed en staat mooi en leuk. Bestelling was vlot binnen en het lieve geschreven kaartje maakte het af.

Supergoed, heel persoonlijk

Mijn bestelling werd niet alleen erg snel geleverd, er zat ook een persoonlijk geschreven kaartje bij met hartelijke woorden. Helaas was de jas te klein. Ook de retourzending en terugbetaling liep vlekkeloos.

Helemaal top

Snelle levering, lief kaartje ❤️

Fijne websitebezoek met goede service

Mooi item en snelle levering

Mooi item in de sale gevonden met mijn verjaardagsvoucher. Leuk cadeau en snel en netjes geleverd.

Zeer tevreden, super snelle levering, netjes verpakt, persoonlijk kaartje erbij, I love it!!

Snelle levering, mooi verpakt!

Altijd een leuk kaartje in het pakket en prachtige producten! Geboekt voor stijl

Super tevreden!

Snelle levering, netjes verpakt, persoonlijk kaartje erbij en een goede prijs!

Mooie producten.

Keuze genoeg. Fijn om de kleding op modellen te zien, daardoor zie je hoe het valt.

Heel fijn contact en goede service!!

Goed te bereiken, denken met je mee en erg goede service. Zeker een aanrader!

Hele fijne winkel

Ik koop zo af en toe iets online bij Ruys , fijne ervaring mooie spullen ! Altijd tevreden

Hele fijn winkel , mooie spullen en snelle levering

Ruys Fashion heeft een mooie collectie met zowel mooie kledingstukken als hele leuke accessoires, heel fijn winkelen

Super geregeld

Snel geleverd en als het niet goed is, heb je zo je geld weer op je rekening.

Altijd goed

Bestellingen mooi verpakt met een leuk persoonlijk kaartje.

Snelle levering en alles is perfect.

mooie kleding.

En snel geleverd. Blij mee!

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.