Zoals altijd top!

Lief briefje bij de bestelling en natuurlijk weer goede communicatie na aflevering.

Super prijzen,snelle verzending

Leuk zo’n persoonlijk kaartje in de doos!

Fijne webshop, goede productfoto’s en product was mooi en zorgvuldig verpakt.

Leuke items en het persoonlijke berichtje erbij was top!

Veilige webshop

Alleen jammer, ze beloven als je voor 16.oo uur besteld volgende dag in huis,kreeg mijn bestelling pas 3 dagen later,zelf moeten bellen(werd niet op de hoogte gehouden).Bleek dat ze mijn bestelling nog niet in de winkel hadden.Heel jammer dat ze dat dan niet doorgeven.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed advies gekregen via de chatfunctie en mail. Erg blij met mijn aankoop, welke leuk wordt verpakt met een leuk kaartje erbij.

Zeer positief!

Al eerder een beoordeling geschreven; zeer servicegericht. Van het kaartje in de verpakking tot aan de kwaliteit van de kleding en alles wat er tussenzit. Ook de informatie en foto's op de website zijn duidelijk, volledig en overzichtelijk. Aan het begin van de sale een jas gekocht waar na 1x dragen een scheur in zat, ook toen prima en snelle service. Vriendelijke groet

Snelle levering en goede service

Helaas bleek bij de eerste zending van een van de kopjes een stukje afgebroken te zijn. Na dit gemeld te hebben is opnieuw een kopje opgestuurd en ditmaal gelukkig helemaal gaaf ontvangen met een attent kaartje erbij.

Prima geholpen bij verkeerde maat van mn broek

Heel prettig, chat wordt ook heel snel beantwoord

Cadeautje wat je thuis krijgt.

Je kunt makkelijk bestellen,moet je het terug sturen dan heb je snel bericht en je geld terug.Het is mij alleen niet duidelijk wat de kosten zijn van het terug sturen.

Heel netjes en snel geleverd

Als prima.

Persoonlijk en goed!

De bestelde jurk werd snel en mooi verpakt geleverd! Extra leuk was de persoonlijke kaart die erbij zat. Daar hou ik van!

Perfect en zeer snel

Zeer snelle en correcte levering. Ook leuk dat er een persoonlijk geschreven briefje bij zat.

Snelle levering,leuke verpakking(kaartje erbij)

De volgende dag al geleverd en een persoonlijk kaartje erbij. Super

Snel en met hoge korting

Goede service, snelle levering en hoge korting... super blij met mijn aankoop. Ik heb een mooi aanbod aan kleren verder ontdekt op de website

Super altijd prima verzorgd.

Keurig verpakt met een persoonlijke boodschap in vorm van een kaart. Wordt er altijd blij van. :)

Snel en persoonlijk kaartje bij , zo leuk

Fijne webshop met veel informatie!

Alles wordt duidelijk beschreven en het is fijn dat er mooie foto's op staan zodat je kunt zien hoe de kleding valt. Fijn dat duidelijk aangegeven wordt wat de maten van de modellen zijn en uitnodigend om vragen te stellen indien nodig. Bestellen gaat makkelijk en de bezorging ging ook snel. Kortom; ik ben heel tevreden!

Supersnelle levering, heel goed en stevig verpakt. Leuke kaart erbij, ik zeg cadeautje op je deurmat !

Van website tot artikel thuis bezorgd: alles buitengewoon goed!

prima ervaring

heldere site en bestelprocedure

Zeer plezierig

Zeer vriendelijke medewerkers

Mooie stuks maar niet 100% tevreden

Mooie merken, mooie stuks! Vlotte bestelling! Wel jammer dat de beschrijving van de sweatshirt van Ame Antwerp misleidend was. Er stond op jullie website zwart. Ik was dan ook specifiek op zoek naar de Clemence sweatshirt in black. Bij Ame maakt men een onderscheid tussen black en vintage black. Dat zijn 2 verschillende kleuren. Helaas ontving ik van jullie de sweater in vintage black (=afgewassen zwart) en niet black.

Snelle verzending, retour label bijgevoegd ( niet nodig gehad), artikelen zoals beschreven. Zeer tevreden.

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS