Persoonlijk

Een product wat ik had besteld was niet meer beschikbaar. Ik kreeg een persoonlijk mailtje waarin een alternatief werd voorgesteld. Super fijn, hoefde ik zelf geen zorg om te hebben, en het werd ook nog ingepakt! Heel tof die persoonlijke communicatie :-)

Hele goede service

Heb al een paar keer besteld bij Ruys Fashion. Vind het aanbod erg leuk. De levering is altijd snel. Tot nu toe steeds volgende dag. Met een leuke persoonlijk noot (kaartje)! Ook advies op de chat is goed. 1x een defect item ontvangen. Dat werd snel en goed opgelost. Gratis retour en dag erna meteen vervangend product!

Na een gezellig praatje met de verkoopster via whatsapp ( laagdrempelig!:)) heeft ze foto’s van opties verstuurd. Hieruit kon ik zelf een keuze maken. De verkoopster had heel vlug inzicht in wat bij mij past!

prima website

Nette website en vlotte levering. Prettige communicatie

Elke keer opnieuw super service vol enthousiasme. De kleding die ze verkopen is helemaal mijn smaak. Geen enkele vraag is teveel en mocht er een keer iets mis zijn dan lossen ze meteen op. Altijd meteen advies voor als je hulp nodig hebt qua pasvorm bijvoorbeeld. Het leuke is dat ze zich ook echt verdiepen in je stijl en de moeite nemen om je op een leuke manier te beantwoorden. Ik kan deze winkel en webshop aan iedereen aanbevelen. Alles wat ze beloven (bijvoorbeeld meteen versturen) wordt altijd en allemaal nagekomen!

- Heel snelle service (zowel reactie als levering) - Mooie prijskorting

Alleen maar lof!

Zowel in de winkel als via een online bestelling, persoonlijke aandacht en een goede service!

Ik maak mij een beetje zorgen of mijn bestelling aankomt.

In eerste instantie was de ervaring goed. Ik had voor 16 uur besteld en mijn bestelling kwam de volgende dag. En het het zag er mooi uit in een pakketje. Maar er bleek iets niet goed met de kleur. Daarover had ik in eerste instantie goed contact. Maar ik had mijn pakket retour gestuurd en toen hoorde ik niks meer. Nu wacht ik maar heb geen bericht van PostNL. Ik hoop dat ik het nog krijg.

Snel en makkelijk

Enthousiaste meiden, snelle levering; ik ben fan van ruys!

Geweldige service ...

De dames hebben er een nieuwe klant bij !

Altijd klantvriendelijk, altijd reactie!

Mooie collectie! Altijd vriendelijk, altijd een reactie op mail of chat! Altijd een oplossing waar je als klant tevreden mee kunt zijn. Lief kaartje bij je bestelling! Super winkel!

Super snel verzonden

Prachtige Penn en Ink broek top En super leuk kaartje thx

Geweldiig!

Super leuke winkel met een mooi assortiment. Vriendelijk personeel die snel reageert op de app of via instagram. Pakketjes worden netjes en altijd persoonlijk verpakt. Blij met Ruys en de meiden van Ruys!

Leuke en betaalbare kleding !

Goede service, ook als er iets mankeert aan de kleding. Er wordt alles aangedaan om het je naar de zin te maken. Vriendelijke meiden van Ruys!

Perfect!

Mooi verpakt koop er graag wat

Super snelle service en vriendelijke en persoonlijke benadering!

RUYS past bij mij

Alles verloopt heel zoals ik het wil; online webshop gebruiksvriendelijk, snelle levering met een persoonlijk tintje.

Fantastische toegewijde shop!

Fijne webshop met prachtige merken maar bovenal prachtige service!! Een Instagram berichtje om naar de lengte van een vest te vragen werd enthousiast en snel beantwoord. Top service!

Goede service!

Persoonlijke service!

Ondanks een webshop bestelling, voelde de aankoop heel persoonlijk aan, door een leuk kaartje met een handgeschreven persoonlijke boodschap! Heel attent!

Fijne webshop

Leuke merken en fijne service. Reageren heel snel met vragen en supersnelle levering.

Aanrader!

Al vaker via Ruys gekocht. Erg attent, behulpzaam en goede service! Aanrader.

Snel bezorgd en mooi item!

Helemaal blij met mijn bestelling

Vriendelijk, goede service

Ik bestel online en bij vragen via pb of app word je goed geholpen . Top service, besteld is vaak de volgende dag al in huis .

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS