Uitstekende service!

Snelle verzending en uitstekende service.

Super leuke site met mooie merken, snelle verzending, goed verpakt, persoonlijk kaartje erbij!

Online shoppen is nergens leuker dan bij Ruys!

Van de inspirationele looks tot de persoonlijke kaart bij de snelle levering van je bestelling, alles klopt!

Mooie kleding

Personeel was heel behulpzaam. Had jurk van By Bar besteld echterkwam niet bleek dat ik ophalen per ongeluk had aangeklikt. Nadien jurk als nog opgestuurd echter viel heel groot uit dus geretourneerd.

Perfecte inspiratie en service

De inspiratie op Insta is leuk, ze beantwoorden vragen snel en duidelijk. Bellen kan ook. Het is gewoon altijd goed.

Super snel

Na bestellen de volgende dag in huis. Prachtig pak maar te groot. Na terugsturen is het in een dag verwerkt.

Mooie merken tegen goede saleprijs en snelle levering!

Mooie merken tegen goede salesprijs en snelle levering!

Fantastisch, en wat snel zeg!!

Simpel en snel

Bij toeval stuitte ik op deze webshop. Het bestelproces wijst zichzelf en de verzending was ook snel! Het ontvangen t-shirt is zoals beschreven op de website. Blij mee!

Nette snelle levering

Product netjes verpakt, snelle levering, met een persoonlijk kaartje erbij, altijd leuk

Top !!

Online bestellingen gedaan !!altijd snel in huis! Goeie winkel met mooie kleding ☺️

Tussen bestellen en ontvangen zit meer dan 3 weken

Bestellen gaat makkelijk. Vervolgens duurt het meer dan 3 weken voordat er een bestel-update volgt. Aansluitend duurt het nog een aantal dagen voordat het wordt bezorgd. Terugzenden wanneer niet oke is, ik begin er niet eens aan!

Geweldige ervaring

Ik had mij schoenen binnen twee dagen. Bij de schoenen zat een lief handgeschreven. Dankjewel voor deze fijne ervaring!!

Snel en persoonlijk.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Er bleek een kleine schade aan mijn armbandje. Via de mail correct en goed afgehandeld. Dus helemaal tevreden met de meiden van Ruys .

mooie kleding, aardige klantenservice en snel verzonden

Sehr Freundlich

Tolle Produkt Freundliches Team Sehr guter Service

Super leuke webshop

Mooie merken en onwijs leuke kleding. Snel binnen en heel blij met mijn kleding

Prachtige top gekocht . Heel blij mee. Kwam leuk verpakt aan met een handgeschreven kaartje er bij

Perfect en leuk ingepakt

Goed, snel en netjes

Vriendelijke en persoonlijke online shopervaring

Erg tevreden over de webesite, het verzenden/ontvangen van het pakket en de persoonlijke boodschap hierbij.

Niets op aan te merken

Gewoon prima!!

Sweater die ik zocht voor een scherpe prijs bij de meiden van Ruys gevonden en werd meteen verstuurd!

Zoals altijd super!

Zoals altijd super!

Artikel gekocht in sale. Nu goede prijs kwaliteit verhouding. Artikel conform duidelijke foto’s op site. Ook duidelijke productinformatie op site over pasvorm, maatvoering etc. Duidelijke informatie over verzendstatus. Snelle levering. Kortom ik ben tevreden over gehele gang van zaken en het product.

Netjes verpakt en snelle service

Ik heb mijn pakketje snel kunnen ontvangen. De items die ik had besteld waren netjes verpakt en er zat een leuke persoonlijke kaart bij. Zeer te vreden

Schuifelenberg 82

5751 HZ Deurne

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS