Goed geholpen met de maat & snel ontvangen

Via Instagram goed geholpen met kiezen van de juiste maat jas! Hij was er vervolgens al heel snel en mooi verpakt met een leuk kaartje. Heel blij mee!

Altijd nette en snelle bezorging

Toppers zijn het!! Altijd behulpzaam en pakken het netjes En leuk voor je in.

Super leuk pakket en snel geleverd

Meer dan tevreden

Van bestelling op de webshop tot levering , heel goed.

Vriendelijk geholpen en snel geleverd

Hi Birgit, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat een goede ervaring hebt bij ons. :) Daar maak je ons heel blij mee! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Altijd een feestje om hier iets te bestellen

Levering is snel en er wordt zorg besteed aan het inpakken.

Hi Miranda, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je je pakketje snel in huis had. Wij pakken de pakketjes met liefde voor je in. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Perfect online winkelen

Snelle bezorging en alles zoals het hoort

Hi Lia, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn dat je graag online shopt bij ons. :) Ons heb je super blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Snelle levering met een gezellig kaartje!

Mijn product werd snel geleverd, was mooi verpakt met een heel gezellig kaartje erbij! Helemaal top!

Hi Vera, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je ons persoonlijke kaartje leuk vond. Wij pakken de pakketjes met veel liefde in. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Mooie merken, snelle levering

Prima webshop, goede insta posts, mooie merken en bij retouren nette mail.

Hi Jolanda, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je je pakketje snel in huis had. En dat je onze insta leuk vindt. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

zeer tevreden

Leuke kleding, altijd leuke aanbiedingen. Snelle levering en altijd een persoonlijk kaartje:).

Hi Christie, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je zeer tevreden bent. :) Veel plezier van je nieuwe aankoop. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Heel blij met de blazer

Snelle service en product als omschreven

Hi Nikki, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je blij bent met je nieuwe blazer, veel draag plezier! Ons heb je heel blij gemaakt met de 10. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Op mijn vraag kreeg ik gelijk antwoord.

Hi Yvon, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je onze service goed vindt. Ons heb je heel erg blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

One of my favorites

Mooie merken, mooie foto’s en stylingtips en fijne service!!

Hi Moniek, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat wij bij je favorieten horen. :) Daar maak je ons heel blij mee! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Snelle goede service

Goede webshop, mooie kortingen. Pakketjes snel verstuurd en met zorg ingepakt. Altijd netjes in pakpapier en leuk kaartje erbij.

Hi, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je blij werd van ons pakketje. Wij pakken deze met liefde voor je in. :) Ons heb je heel blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Super goed

Fijn advies en goede service, snelle levering en goed contact.

Hi Corianne, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je ons advies prettig vindt. En natuurlijk dat je je pakketje snel in huis had. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Leuke collectie, snelle levering.

Hi Neline, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je onze collectie leuk vindt. Ook wij worden er heel erg blij van. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Helemaal top

Als altijd snelle verzending en fijne communicatie met de meiden, én weer heel blij met m’n aankoop!

Hi Marije, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je je bestelling weer snel in huis had. Veel plezier van je mooie nieuwe aankoop! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Helaas was mijn aankoop niet helemaal compleet maar netjes en snel opgelost En altijd lief zo een persoonlijk kaartje erbij!

Hi Nicole, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat het probleem snel was opgelost. Leuk dat je blij werd van ons persoonlijke kaartje. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Fijne webshop, snel met versturen.

Hi Renata, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je onze webshop fijn vindt. Ons heb je heel erg blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Prima shopervaring!

Er gingen wat dingen mis, maar daaruit bleek juist ook de betrokkenheid van de medewerkers. Verder hebben ze leuke kleding en was het een algehele goede shopervaring.

Hi Iris, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je blij bent met onze service. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Helemaal blij

Arizona sandalen besteld voor mijn vakantie op Ibiza en ik wordt er heel blij van . Ze zijn zo gaaf en helemaal blij met dat mooie tasje waar ze in zitten . Super dank jullie wel

Hi Monique, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je helemaal blij bent met je nieuwe sandalen. :) Veel draag plezier! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Dikke prima!

Snelle levering en altijd een mooi en lief kaartje erbij!

Hi Annemarie, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je ons persoonlijke kaartje leuk vond. Wij pakken de pakketjes met veel liefde voor je in. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Brij latere levering door problemen bij DHL extra mail en info.

Hi Dini, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je onze service top vindt. Ons heb je heel erg blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Bestelling op tijd ontvangen

Ben erg blij met mijn bestelling. Alles was keurig ingepakt. Alleen jammer dat PostNL mijn bestelling in de brievenbus heeft gepropt, zelf heeft getekend i.p.v. aangebeld? We waren namelijk gewoon thuis?

Hi Brigitte, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat vervelend te lezen dat je bestelling door de brievenbus gepropt is terwijl je thuis was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Veel plezier met je mooie nieuwe aankoop, fijn te lezen dat je er blij mee bent. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Geweldige winkel en dito personeel

Liever shop ik fysiek, maar ook online top; snel, netjes verpakt.

Hi Saskia, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn dat je onze winkel en shop zo leuk vindt. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS