Snelle verzending en goede berichtgeving. Item helaas retour wegens te groot. Snelle retourbetaling. Prima ervaring!

heel goed

een tien waard .zijn altijd heel vriendelijke naar de mensen

Leuke merken en een snelle nette levering

Prima ervaring

Of je nu online besteld of fysiek in de winkel stopt, de meiden zijn altijd behulpzaam en eerlijk! Super service, ze hebben mijn hart gestolen als 1 van mijn favo shopwinkels!

Snelle en goede service

Fijne webwinkel, pakketje gekregen met een persoonlijke boodschap , erg leuk

Geweldige kwaliteit en top service

Ik heb een fantastisch mooie blouse ontvangen, Ruys verkoop ontzettend mooie kleding van alleen maar goede kwaliteit. De verzending ging heel soepel en ik heb het pakketje snel ontvangen. Het was leuk ingepakt en ik werd er direct vrolijk van!

Ik volg jullie op Instagram en elke keer raak ik zo geïnspireerd! Dank!!

Snelle bezorging en mooi ingepakt. Helaas viel het model van de blouse tegen, maar retour werd netjes en vriendelijk afgehandeld. Een absolute aanrader!

Zoveel zorg en enthousiasme binnen het team geeft super klantbeleving!

Met zoveel enthousiasme, voor en achter de schermen wordt er gewerkt aan de aandacht voor de klant en aandacht voor. Dat zie je ook terug in het pakketje dat je ontvangt bij online shoppen. Leuk om gepakt met altijd een handgeschreven kaartje met persoonlijke tekst. Als je via de mail een vraagt stelt, krijg je heel snel reactie en denken ze evt met je mee naar oplossing en mogelijkheden. Als jullie “live” gaan is ook super om te zien. Gewoon lekker als jullie zelf. Top meiden, ga zo door!

Snel reactie via messenger en goed advies

Wat leuk, via vriendin de site doorgekregen en wat een mooie spullen en goed advies

Super tevreden en correct

Tevreden !!!

Snelle reactie op je vragen, de producten die verpakt zijn als cadeautje met persoonlijk kaartje zijn snel in huis, bij retour wordt je goed geïnformeerd en je hebt de terugbetaling snel op je rekening. Met andere woorden een top winkel met top meiden!

Top product

Snelle levering en een super product, ben zeer tevreden.

Zeer snelle en goede levering

Fijne website, je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft je bestelling. Een aanrader.

Een feestje om uit te pakken

Snelle verzending, een handgeschreven kaartje erbij. Heel netjes en smaakvol verpakt.

Snel en vriendelijk

Snel en vriendelijk

Persoonlijk en snel

Hele positieve ervaring. Leuke collectie. Persoonlijk kaartje bij de bestelling; echt een cadeautje. Ga hier zeker vaker kijken op de website.

Leuk persoonlijk kaartje kleding past perfect

Goed. Fijn ontvangen en geholpen

Ruys is een hele fijne (web)winkel. Snelle levering en bij retour direct geld terug! Top!

Snelle verzending, persoonlijk kaartje erbij, mooi ingepakt en natuurlijk prachtige items in de shop ;-)

Goed en snel

Goekoop en netjes en vriendelijk

Snelle levering met persoonlijke aandacht

Mijn bestelling werd snel geleverd, er werd goed over gecommuniceerd, was mooi ingepakt en begeleid door een persoonlijke note.

Mooie merken, snelle levering

De kleding combinaties op de foto's zijn super inspirerend. Ga zo door!

Snelle service, en altijd verzorgd verpakt..

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS