Perfect!

Super! Snelle levering en goede communicatie. Altijd leuk zo'n handgeschreven kaartje bij je bestelling.

Hi Yvonne, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wauw, je vindt onze service perfect! Daar worden wij heel blij van. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Mooie collectie, snelle levering

Hi Tiny, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je je pakketje snel in huis had. Veel plezier met je nieuwe aankoop! Tot snel weer een keertje. :) Liefs, Margo

Top! Persoonlijk en keurig verzorgd.

Pakketje werd snel bezorgd. Keurig verpakt, persoonlijk kaartje. Bij het deels retouneren een keurig persoonlijk bericht en snel het restant bedrag weer op mijn rekening. Top!

Hi Margo, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je ervaring zo goed is bij ons. :) Ons heb je super blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Superfijn

Goed advies door mijn zusje Marijke. Blij met haar.

Hi Monique, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat leuk dat je vandaag weer bij ons bent komen shoppen! Gezellig bij onze lieve Marijke. :) Veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Super snel geleverd.

Heel persoonlijk wordt er met je als klant omgegaan. Echt super vriendelijk!

Hi Petra, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je onze service persoonlijk vindt. Wij maken het graag zo persoonlijk mogelijk. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Blij met prachtige kleding!

Duidelijke website en mooi gepresenteerd. Ook de beschrijvingen klopte. De volgende dag alles al in huis. Keurig verpakt én een heel leuk persoonlijk kaartje erbij! Met zorg gedaan ook voor een sales klant!

Hi Gea, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je ervaring zo goed is bij ons! Dat maakt ons heel blij. :) Veel plezier met je aankoop. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Snelle levering. En altijd met een leuk kaartje

Hi Arenda, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je blij werd van ons pakketje. :) Veel plezier van je nieuwe aankoop! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Op vragen wordt adequaat en snel gereageerd. Er wordt meegedacht als er een 'probleem' is. En de afhandeling is heel fijn. Top service online. Maar in de winkel ook een hele fijne service.

Hi Linda, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je onze service top vindt! Dat maakt ons heel blij. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Leuke site , snelle levering, kaartje met persoonlijke boodschap vind ik erg leuk.

Hi Jolanda, Super bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn dat je onze site leuk vindt, én dat je je pakketje snel in huis had. Super bedankt voor de 9 die je ons hebt gegeven. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Fijne webshop

Goed verpakte aankoop, leuke persoonlijke kaart erbij! Top!

Hi José, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn te lezen dat je ons persoonlijke kaartje leuk vond. Wij pakken onze pakketjes met liefde in. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Mijn pakje retour gestuurd en het geld direct retour op mij rekening gekregen!

Hi Harriet, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat jammer dat je aankoop niet naar wens was. Wij maken inderdaad op de dag dat we je retour hebben ontvangen het bedrag meteen terug over. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Hi, Bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn dat je onze service prima vindt. Ons heb je heel blij gemaakt met de 10! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Top webwinkel!

Supersnel geleverd en wanneer niet goed je geld binnen 1 a 2 dagen terug! Hoop wel dat retour gratis wordt!

Hi Corry, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je je pakketje snel in huis had. We hebben bewust gekozen voor retourkosten om er voor te zorgen dat er online bewuste aankopen worden gedaan. :) Zo proberen we zo veel mogelijk rekening te houden met ons mooie milieu. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Heel goed!

Ondanks dat ik de jurk teruggestuurd heb, omdat de kleur me niet stond, is mijn ervaring zeer goed, ik had me geld snel terug!

Hi Gerda, Heel erg bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat jammer dat de dress niet de juiste kleur was voor je. Hopelijk scoor je snel iets waar je wel blij van wordt. :) Als we je advies kunnen geven, dan horen wij het natuurlijk graag. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Snelle online service en heel lief kaartje bijgevoegd

Mooie collectie met fijne merken! Altijd een plezier om op instagram te kijken wat er nieuw binnen is. Ook inspirerend als je niet weet wat je aan moet trekken. Lieve meiden kortom een top (online) winkel !

Hi Larissa, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat leuk dat je graag op onze insta kijkt voor inspiratie. Wij maken de toffe setjes met veel liefde. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Altijd netjes

Leuke persoonlijke kaartjes , ik stuur zelden wat terug , fijn online advies .

Hi Els, Heel erg bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Wat fijn dat je ons advies online prettig vindt. Wij vinden het fijn dat je de juiste keuze maakt en inderdaad zelden iets retour hoeft te sturen. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Fijne ervaring!

Ik heb nu twee keer iets besteld bij RUYS en ik ben heel tevreden. De eerste keer hadden ze het zonder te vragen mooi ingepakt (mijn vriend had een Anna en Nina ketting besteld en ze hadden het vermoeden dat het niet voor zichzelf was en ze hadden gelijk!) en de tweede keer werd ik meteen gebeld toen - het door mij bestelde product niet meer op voorraad was - om te kijken hoe ze het konden oplossen waardoor ik mijn pakket de volgende dag toch binnen had. Ondanks dat het dus online is (wij wonen helaas te ver weg), is het dus heel persoonlijk! Het is jammer dat de winkel zo ver weg is, anders zou ik natuurlijk alleen maar echt langs komen i.p.v. af en toe online. Ze hebben zulke leuke spullen!

Hi Sophie, Super bedankt voor het schrijven van deze te gekke beoordeling! Wat fijn te lezen dat je ervaring zo goed is bij ons. Wij doen het met liefde. :) Super bedankt voor de 10 die je ons hebt gegeven. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Top geregeld

Top geregeld, ik had een bestelling gedaan en wou toch wat ruilen ,dus gauw mail gestuurd en meteen geregeld

Hi Ellen, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Bij twijfel helpen we je graag verder, zodat je de beste optie van ons ontvangt. :) Veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Altijd blij

Gewoon goed; service, kwaliteit; maakt mij elke keer blij.

Hi Judith, Bedankt voor het schrijven van de beoordeling. Wat fijn dat je altijd blij wordt van ons. :) Dat maakt ons natuurlijk óók blij! Super bedankt voor de 10 die je ons hebt gegeven. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Mooie merken en goede service

Enige minpuntje is de verzend- en retourkosten. De retourkosten zijn aan de hoge kant en verzending is gratis behalve bij sale.

Hi Christel, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wij hebben bewust gekozen voor retourkosten, om er zo voor te zorgen dat aankopen bewust worden gedaan. :) Daarmee denken we met het op en neer zenden aan ons mooie milieu. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Snelle levering en goede communicatie

Hi Pascale, Heel erg bedankt dat je een beoordeling over ons hebt geschreven. Wat fijn dat je je pakketje snel in huis had. En goed te lezen dat je onze communicatie prettig vindt. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

De mooiste merken samen!

De winkel is groot met veel keuze! Ik werd heel fijn geholpen en daarbij werden items geshowd die ik zelf nooit zou kiezen maar dus wel erg mooi waren! Ook online shoppen gaat heel gemakkelijk en alles tot nu toe heel snel in huis! Zelfs vragen via Instagram worden direct beantwoord!!

Hi Geertje, Super bedankt dat je een beoordeling over ons hebt geschreven. Wauw, en wat voor één! Wat goed te lezen dat je zo'n fijne ervaringen hebt. Daar worden wij heel blij van. :) Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

goede service. snelle afhandeling.

Hi Inge, Heel erg bedankt dat je een beoordeling over ons hebt geschreven. Wat fijn te lezen dat je onze service goed vindt! Tot snel weer een keertje. :) Liefs, Margo

Vlotte levering en dat is erg fijn ! Ik zou zeker weer bestellen!

Hi Lisette, Super bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn dat je je pakketje snel in huis had! Veel plezier van je nieuwe aankoop. Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

heel snelle service - mooi aanbod - correcte prijzen

zal hier nog geregeld es komen shoppen ;-)

Hi Stephanie, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een beoordeling over ons te schrijven. Wat fijn te lezen dat je ons aanbod mooi vindt én graag nog eens bij ons wilt shoppen. Super! Tot snel weer een keertje. Liefs, Margo

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS