Fijne, leuke website!

Bestelling was snel binnen, leuk verpakt met een persoonlijk bedankje erbij. De volgende keer weet ik jullie onlineshop zeker weer te vinden hoor!! Prachtige collectie en duidelijke foto's.

Altijd goed!!!

Super goede service en sneller bezorging. Meiden staan altijd voor je klaar als je vragen hebt en zetten net dat stapje extra! Dikke tien :-)

Mooie kleding, snelle verwerking, top!

Ruime keuze en snelle verzending (met een leuk persoonlijk briefje erbij!)

Heel positief! Ruim assortiment met leuke sale en snelle verzending (met een leuk persoonlijk briefje erbij)

Bijzonder klantvriendelijk !!!

Behalve een snelle en adequate levering van het bestelde artikel, werd er een zeer persoonlijke noot toegevoegd in de vorm van een persoonlijk geschreven kaartje met inhoud waar je blij van wordt ! Ook de online-communicatie met het personeel en de uitvoering v.w.b. omruiling gaat bijzonder snel en kosteloos !

Snelle levering, vriendelijk en goede communicatie en zeer

Mijn bestelling was beschadigd, maar dit is snel en netjes opgelost. Één van de weinige winkels waar het retour bedrag zeer snel weer op je rekening staat. Zal zeker hier nogmaals bestellen.

Goed en snel

Goed en snel

Snelle verzending, mooi ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij.

Snelle afhandeling, keurig verpakt met een vriendelijke groet.

Prima ervaring. Geeft vertrouwen.

Prima geregeld

Ik beantwoord de vragen nu, maar wil verder geen mails ontvangen. Dat is vaak het vervelende gevolg als je reageert op een vraag van een bedrijf. En dat zou niet zo moeten zijn, althans voor mij.

Hele fijne afwikkeling en zeer snel geleverd, prima!!

Alles goed geregeld

Snelle service, leuk ingepakt met liefde, en kaartje erbij, voelt heel dat je als klant persoonlijk wordt verwend

Snelle levering en hele goede service

Goede site en service, aankoop mooi ingepakt en snel geleverd!

Zeer fijne service!

Goed advies bij Ruys! Kijken naar wat bij je past. Ik kom er ook vaker in de winkel, maar online is ook top!

Niets op of aan te merken. Helemaal top!

Net als eerdere keren super geslaagd en pakketje snel ontvangen

Liefste persoonlijke service, fijne shop & leukste items!

Ik kijk altijd met plezier uit naar de mailings vol inspiratie en kan altijd wel iets vinden wat me blij maakt! De pakketjes zijn met zorg ingepakt en bevatten altijd een persoonlijk berichtje. Love Ruys ❤️

Hele fijne ervaring, shoppen snelle levering en leuke pakjes.

Kon niet beter!

Was netjes op tijd! Zat goed en mooi verpakt! Lief kaartje erbij!

Helemaal top!

Super service en geweldige items om te shoppen natuurlijk!

Producten zoals verwacht en snelle levering

Producten zoals verwacht en snelle levering. De modeshows op Instagram zijn een goede tip!

Hele mooie kleding en uitstekende sevice

Gebruiksvriendelijke webshop

Alles is op rolletjes gegaan, leuk briefje bij de bestelling

vlot en leuk

goede info qua maten

Schnell und freundlich! Alles super!

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS