Prachtige sweater, vlotte afhandeling

Leuk kaartje bij levering.

Heel tevreden

Super blij met mijn teddy jasje van Club L’avenir! Nu al mijn favoriet van de winter!

Super service!

Zo’n lief kaartje erbij. Echt leuk

Goed advies, snelle levering en erg fijne communicatie.

Te gevaarlijk!

Wat een leuke collectie, gevaarlijk want de verleiding is groot. Vlotte bezorging, degelijk verpakt en op verzoek tijdens de bestelling iets als cadeau laten inpakken en dat was heel zoet gedaan. Bedankt!

Top¡

Het persoonlijke kaartje bij de bestelling, de snelle bezorging en nog welkom korting, echt helemaal super !!

Goede communicatie en mooie producten

Super fijn geholpen en mooie producten en goede foto s!

Altijd heel tevreden. Snelle levering.

Altijd snel, behulpzaam en aardig

Zie boven

Een kadootje om te ontvangen!

Met veel zorg en liefde ingepakt en met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Dat voelt zo warm en leuk!

Gaaf broekje binnen gekregen! En ik hou ervan, als mijn bestellingen een dag later binnen zijn! Dankjewel team Ruys!

Fantastisch!!!

Ik shop al jaren bij Ruys het is altijd top! De webshop verkoopt vernieuwende kleding. Wat kwalitatief mooi en goed is daarnaast snelle levering. Het wordt leuk en goed verpakt echt een cadeautje wat je krijgt. Na al die jaren is Ruys nog steeds mijn favoriete webshop!! Hartelijke groet, Nyam.

Zo vriendelijk en fijn geadviseerd

Er wordt tijd genomen om zelfs op afstand even advies te geven. Dit waardeer ik enorm. Snelle levering en persoonlijk contact zijn heel grote pluspunten.

Lekker enthousiast

Ik koop online maar de enthousiasme straalt door het scherm. Je wil gewoon bij hen kopen. Hoop snel een keer live in de winkel te shoppen.

Top geregeld

Snel en volledig

Duidelijke webshop . Wanneer geleverd en mooi ingepakt met leuk kaartje erbij

Mooie bestelling geplaatst; keurig bezorgd, blij mee! 1 tas retour gestuurd. N.a.v. retour een duidelijk mail ontvangen.

Heel goed, en snelle bezorging!

Mooi ingepakt met persoonlijk kaartje erbij

Echt een fijne webwinkel

Ook retourneren gaat makkelijk én gratis!

Netjes en een leuk aanbod. Erg vriendelijk met een vraag beantwoorden.

TOP-winkel!

Prachtige zaak met mooie collectie merken, heerlijke koffie uit de eveneens mooie HK-living mokken, servies is overigens ook te koop, en last but not least: super vriendelijk en attent personeel. Kom hier graag!

Altijd goed! Super snelle verzending!

Perfect!

Snelle serves

Leuke merken

Snelle levering , netjes verpakt . Helaas paste de blazer niet, maar retour werd snel en net een heel aardige mailtje afgehandeld . Heel snel grldvretour gekregen . Top ervaring !

Fijne (web) winkel

Snelle verzending, netjes ingepakt en leuk kaartje. Mooie merken en spullen. Goede hulp, zelfs online snelle antwoorden. Normaal koop ik in de winkel waar altijd een gezellige en leuke sfeer hangt. De dames die hier werken hebben duidelijk plezier in wat ze doen en geven uitstekend advies.

Schuifelenberg 82

5751 HZ Deurne

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS