Alles oké!

Precies volgens plan, niets op aan te merken!

Super service!

Keurig verpakte snelle levering!!

Super leuke winkel

Leuke webshop met mooie spullen en kleding.Altijd snelle levering en leuk ingepakt.

Perfect!

Persoonlijke behandeling en snelle levering.

Top meiden/ top team

Klantvriendelijkheid staat bovenaan. Fantastisch geholpen met het zoeken naar de juiste maat ect. Telefonisch goed bereikbaar. De webshop ziet er goed uit en hebben een super collectie.

Love it!!

Zo leukkk de persoonlijke briefjes bij je bestelling en dan de verpakking Subliem♡

Enthousiast, accuraat en behulpzaam!

Ben helemaal blij met mijn nieuwe broek, echt een kadootje!

Goeie service en actie

Fijne service. En snelle reactie en actie

3e keer

Ik bestel zo nu en dan iets bij ruys. 1x dubbele bestelling en was artikel al voor iemand anders, 1x bestelling niet op voorraad 1x kleding stuk besteld en bleek er een gaatje in te zitten. Wel direct geld retour ontvangen. Jammer dat er steeds iets is. Gr

Goed, snel geholpen!

Goed en snel geholpen! Ik ga zeker vaker bestellen

Snel en makkelijk.

Snel en makkelijk bestellen, goede foto's en duidelijke uitleg over de kleding. Netjes verpakt en snel verzonden.

Keurig verpakt, leuk kaartje erbij

Snel, correct en zeer persoonlijk!

Zeer goed!

Heel blij!

Een feestje om hier kleding te bestelling. Leuke kleding, geweldig verpakt en hele snelle verzending!

Zeer goede service!

Er werd goed meegedacht welk model en maat broek voor mij het meest geschikt was. En ik kon het artikel ruilen zonder dat ik extra kosten hoefde te maken (dus niet: opnieuw bestellen en betalen en geld van retour later terugkrijgen; ruiling ging met gesloten beurzen, heel fijn).

toppie!!

zeer snelle actie, keurig verpakt en altijd een leke reactie erbij

Alles verlopen zoals het hoort l

Prima, snelle levering

Leuke dingen, snelle levering en goede hulp op afstand

Spontane meiden en goede service

Spontane meiden en goede service.

Super klantservice

Mijn vragen werden meteen vriendelijk en duidelijk beantwoord.

Tevreden, alleen track & trace werkte de eerste dagen niet. Ik had sterk de indruk dat de bestelling later naar de post werd gebracht.

Top service, goed bereikbaar en goed bereikbaar!

Fijne webshop

Hele fijne webshop. Snel verzonden en verzorgd verpakt

Leuke communicatie, mooi ingepakt. Mooie merken!

persoonlijke benadering

De site is duidelijk en overzichtelijk, kleding wordt vaak in sets getoond, makkelijk te bestellen. Leuk detail dat ze een persoonlijk kaartje bij de bestelling sturen. Retourneren is ook makkelijk door bijgevoegde antwoord sticker.

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS