Snelle levering, supervriendelijke service en gave kleding

Lekker snel

Dames reageren snel en erg vriendelijk. Netjes verzonden. Ik bestel vaker!!

Fijne en klantvriedelijke winkel.

Fijn en klantvriendelijk

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Bij vragen krijg je altijd direct antwoord en of advies.

Goed advies via mail over pasvorm, past mooi, goed verpakt/verzonden met een leuke kaart erbij.

Heel snelle levering, item top, lief kaartje erbij.

Snelle service top kleding

Mooie kleding merken, word goed weer gegeven in de beschrijving welke maat je moet bestellen, een super snelle levering.

Pakketje altijd persoonlijk.

Giede service , heel lief kaartje

Mooie collectie

Ruys heeft altijd super mooie kleding in de collectie! En snel thuisbezorgd :-) zeker een aanrader!

Snel verstuurd na het bestellen.

Vlotte levering van mooie kleding. Het zou fijn als er een model met mt 38/40 kleding showt.

Het product Sissel viel mij de kleur tegen. Dat is iets waar Ruys niks aan kan doed.

Snelle levering, persoonlijk kaartje en een net mailtje bij retour.

Mooie kleding, prima service

Online 2 mooie joggers gekocht van Moss Copenhagen. Goede foto’s en omschrijvingen. Snel geleverd. Goed verpakt en met een leuke persoonlijke boodschap. Boven een bepaald bedrag geen verzendkosten. Kan thuis geleverd worden of op het dichtstbijzijnde PostNL punt. Per mail goed op de hoogte gehouden van bestelling en verzending. Retourneren is gemakkelijk; je betaalt niet direct verzendkosten. Die worden afgetrokken van het bedrag dat je terugkrijgt. In het pakket zit een retoursticker met een antwoordnummer. Ik shop graag nog eens bij Ruys.

Snel,correct,niets meer te wensen!

ZIE bovenstaande

Snelle levering.

Heel leuk om een pakketje te ontvangen met een handgeschreven tekst

Lievelings!

Mooie winkel, leuk online en snelle service!

heel goed

super snel, heel netjes!

super service!

Besteld en volgende dag in huis, hou ik van!!!

Goede service,snelle hulp & lieve meiden

Lieve meiden, die je erg goed helpen!

Mooie website!!

Mooie website, waar je goed kunt zien hoe het item eruit ziet! Snelle levering met een lief kaartje erbij!

Super snelle levering

Snelle levering, correcte afhandeling van retour.

In een woord SUPER

Veel keus Snelle levering Met aandacht is er een pakketje gemaakt

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS