Snel en heel leuk met een lief briefje!

Zo leuk om schoenen binnen te krijgen met een persoonlijk briefje!

Altijd goed behalve nu vandaar geen 10

Mijn ervaring is altijd goed. Alleen deze keer de pech dat de sokken van Penn en zink ontzettend klein vallen. Jammer dat er geen notitie stond dat ze zeer klein uitvallen En dom van mij om meteen alle verpakkingen e.d. weg te gooien...

Fan van Ruys

Ik vind de inspiratie op Insta leuk, vragen worden snel en fijn beantwoord en de service is helemaal goed. En natuurlijk een fantastische collectie.

Snelle verzending, groot aanbod

Vriendelijk kaartje bij je pakket, snelle verzending!

Uitstekend!

Snelle service , prachtige items !

Blij met de bestelling maar.....

Helemaal blij met de bestelde rok en jurk, maar wel jammer dat de beveiligings-label nog aan de rok zat... nog even geprobeerd telefonisch contact te krijgen en een voicemail ingesproken. Geen contact helaas. Toen besloten om even het dorp in te fietsen, en gelukkig bij Be-One Oosterbeek het label kunnen verwijderen. Dank aan de lieve dame van Be-One :-) Dus eind goed al goed!

Mijn eigen bestelling kwam als een feestje binnen.

Goed verpakt, en er zat een leuk handgeschreven kaartje bij.

Superservice

Ik had vrijdag een kleedje besteld en zaterdag is het al geleverd. Topservice. Dankjewel

Top site, super service

Prachtige merken, goeie mails!

Altijd een prachtige collectie. Bestelling heel snel verzonden, dankjewel! <3

Heel vlot

Geen opmerkingen. Perfect.

Maten model

Vroeger stond de lengte en de maten van het model erop, dat was voor mij fijn want had nu iets besteld wat veeel te kort was. Waarschijnlijk is het model wat korter, rond 170cm, dan had ik het niet besteld en was ik verder gaan zoeken. Terwijl de spullen en alles zo mooi is!!

Mooie kleding, super lief kaartje

Precies zoals omschreven Snel geleverd Lief kaartje erbij

Behulpzaam, snelle service en prachtige items

Het is een cadeautje om een item bij Ruys te bestellen. Via Whatsapp denken ze mee over kleuren, maten en zelfs de bezorging. Vervolgens zijn de items ook echt stuk voor stuk parels. De prijzen zijn het zeker waard!

snelle verzending en goede service

Zeker aan te bevelen

Snelle levering!

Snelle levering en een leuk handgeschreven kaartje erbij. Leuke website met mooie merken. Ik ben fan ;-)

Duidelijke site, snelle bezorging

Ik heb een jurk besteld, die is snel geleverd. Helaas te klein maar gebeld en ze gaan kijken of de jurk in een grotere maat te krijgen is. Erg vriendelijk geholpen aan de telefoon.

Goed!

Goede service.

super vriendelijk en behulpzaam

super vriendelijk en behulpzaam

Altijd top!

Snelle levering met persoonlijke noot, en ook in de winkel fijne ervaring. Mooie merken en goede mix. Fijn personeel.

Prima webshop

Ruime keuze en snelle levering.

Goede communicatie rondom verzending en snelle levering

Ik werd snel en super lief geholpen.

Gewoon top!

Blij met mijn nieuwe hoed! De service van Ruys was erg vriendelijk en kon snel met ze in contact komen. Mijn pakket had ik snel binnen.

Voorraad niet op orde

Bestelling dagen later gecancelled ivm al verkocht. Geen alternatief. Mailtje en doei. Geld wel netjes teruggestort.

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS