Een ontdekking!

Super klantvriendelijk bedrijf. De chat werkte heel goed. Ik kwam bij Ruys terecht omdat ik specifiek op zoek was naar Anna+nina servies onderdelen. Ik had hier via de chat al eerder contact over gehad en kreeg de indruk dat dit nog herinnerd werd toen ik er later op terug kwam. Heel sterk van diegene die verantwoordelijk is voor de chat!! Ik ben erg blij dat ik geslaagd ben voor de borden. Ik ga jullie na deze positieve ervaring zeker meer volgen.

Prachtige kleding met top service

Heb een Penn en Ink broek besteld en snel ontvangen, ondanks de vertragingen bij de post. De broek zit als gegoten, mooi model. En extra leuk, een persoonlijk kaartje bij de bestelling, dat maakt het af! Ik bestel graag bij Ruys!

De mooiste dingen en de liefste service

Je voelt een beetje speciaal als je wat bij Ruys in de winkel of online shopt. Ze maken er echt een ervaring van, wat maakt dat ik altijd extra blij ben met mijn geshopte items!

Snel, mooi zoals op foto's.

Zo leuk de bestelling is heel snel binnen prachtige kwaliteit en een leuk berichtje erbij, top!!!

Ik ga zkr vaker kijken in de webshop.

En ik ben zooooo blij met mn bestelling :D

Goede service, snelle levering en blij met mn 10days jurkje!!

Ik ben goed geholpen met de chat. Daardoor de goede maat kunnen kopen. Snelle levering.. En ik ben erg blij met mn 10days jurkje!

Leuke collectie en fijne merken !

Goeie duidelijke presentatie op de website Dit keer wel lange levertijd Leuk spaarsysteem !

Vlot geleverd met een persoonlijke touch

Ik had in het paasweekend iets besteld en niet verwacht dat mijn bestelling ivm de vrije dagen direct verwerkt wordt. Maar dit gebeurde wel. Toen ik mijn pakketje ontving lag er nog een mooi, persoonlijk bericht bij.

Geweldige winkel met prettig en eerlijk personeel

Geweldige winkel met prettig en eerlijk personeel! Hele mooie en uitgebreide collectie, voor ieder wat Wils, Super service, klantvriendelijkheid, eerlijke verkoopsters. Echt heerlijk om te gaan shoppen of online te bestellen!

Snelle levering, goede service en leuke dingen! :)

Goede en snelle service

Donderdagavond besteld. Vrijdag ontvangen.

Mooie producten, goede levering, mooi verpakt

Altijd blij met pakketje van Ruys

Ik heb alleen maar fijne ervaringen met Ruys Fashion.

Super shop.

Ontzettend goede service, snelle levering en altijd een leuk kaartje erbij met tekst

Mooie en vlotte levering!

Mooie spullen en snel bezorgd! Leuk kaartje erbij!

Zeer goed behandeld en erg persoonlijk benadert: leuk ingepakt, vriendelijk bericht erbij, leuke website, 1 artikel retour en weer vreindelijk & persoonlijk getint bericht. Verder mooi spul!

Fijne duidelijke webshop

Super snel verstuurd daar houd ik van!

Ganz toll :)

Ich bin zufällig auf der Seite gelandet und war überwältigt vom Angebot ... was für tolle Sachen 😍 ich hab erstmal nur eine Hose bestellt - Versand, Lieferung: keine Probleme - PostNL übergibt das in Deutschland an Hermes - und dem Päckchen lag eine persönliche, handgeschriebene Karte bei 😍😍 Ich werd jetzt öfter vorbeischauen!

Snelle levering, persoonlijk kaartje!

Wat een mooie kleding hebben ze bij Ruys. Besteld en snel geleverd. In de verpakking een persoonlijk kaartje geschreven. Kan niet beter!!!! Dank!

Fantastische service!

Direct reactie op mijn vraag. Snelle levering bestelling die ook nog eens mooi ingepakt geleverd werd met een persoonlijk kaartje erbij. Echt top! Daar word je blij van!

Goede service en snelle retourafhandeling heel fijn!

Fijn dat eigen modellen de kleding aanhebben. Dan krijg je toch goede indruk hoe t staat. Schermpje wat je steeds weg moet klikken en over t beeld heenkomt vind ik wel irritant. Top dat de retouren zo snel afgehandeld worden! Zijn toch hoge bedragen als je meerdere kledingstukken besteld.

snel en verrassend!

Super snelle verzending en erg leuk pakketje!

Zeer snelle service. Je krijgt ook snel reactie als je iets vraagt per mail. Keurige service.

Super Service

Leuk verpakt, snel verzonden en vooral het persoonlijke kaartje bij je bestelling vind ik attent, het geeft je een warm gevoel.

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS