Fijne websitebezoek met goede service

Mooi item en snelle levering

Mooi item in de sale gevonden met mijn verjaardagsvoucher. Leuk cadeau en snel en netjes geleverd.

Zeer tevreden, super snelle levering, netjes verpakt, persoonlijk kaartje erbij, I love it!!

Snelle levering, mooi verpakt!

Altijd een leuk kaartje in het pakket en prachtige producten! Geboekt voor stijl

Super tevreden!

Snelle levering, netjes verpakt, persoonlijk kaartje erbij en een goede prijs!

Mooie producten.

Keuze genoeg. Fijn om de kleding op modellen te zien, daardoor zie je hoe het valt.

Heel fijn contact en goede service!!

Goed te bereiken, denken met je mee en erg goede service. Zeker een aanrader!

Hele fijne winkel

Ik koop zo af en toe iets online bij Ruys , fijne ervaring mooie spullen ! Altijd tevreden

Hele fijn winkel , mooie spullen en snelle levering

Ruys Fashion heeft een mooie collectie met zowel mooie kledingstukken als hele leuke accessoires, heel fijn winkelen

Super geregeld

Snel geleverd en als het niet goed is, heb je zo je geld weer op je rekening.

Altijd goed

Bestellingen mooi verpakt met een leuk persoonlijk kaartje.

Snelle levering en alles is perfect.

mooie kleding.

En snel geleverd. Blij mee!

Complete plaatje

Aan alles wordt aandacht besteed (online), de bestelling wordt met liefde verpakt en vlot verzonden. Super service voor een fijne shop ervaring.

Helemaal goed

Alles goed. Mooie extra: een niet-standaard emailbericht en bevestiging van ontvangst van de retourzending. Dat maakt de ervaring persoonlijk en vriendelijk, hartstikke goed!

TOP

Blij met mijn bash jas aankoop! Goede adviezen en snelle gepaste service verleend! Win/win

Met name het persoonlijke aanspreken en afhandelen na retour is erg prettig en zorgvuldig.

So happy with Ruys Fashion

Quality products with amazing reductions, I was also surprised how quickly I received my product!

Geweldig en persoonlijk bedrijf

Altijd netjes verzorgd op tijd en leuke persoonlijke kaartjes . . Ik ben bij Ruys een online shopper . Als ik in een winkel wat ziet wat Ruys ook verkoopt bestel ik het daar . Maar ik ga weer een keer langs komen als er een koop zondag is . LIEFS ELS

Mijn favoriete webwinkel!

Afgezien van het feit dat ze een prachtige collectie hebben, is het een duidelijke website met een prachtig model en hele mooie foto's. De meiden zijn erg behulpzaam, als je met vragen zit krijg je snel antwoord. En shoptegoed opbouwen is altijd leuk voor je volgende aankoop. In de winkel zelf gaan shoppen is nog leuker.

Heel fijn

Super service!

Superfijn

De website is overzichtelijk en prettig. Goede service, persoonlijk berichtje op een kaartje etc. Gewoon een superfijne shopervaring!

Behulpzaam en oplossing gericht na mijn fout bij de bestelling! Keurig verzorgt en snel ontvangen :) Groet

Allereerst; prachtige spullen! Verder hele snelle verzending, mooi ingepakt en ook de retourneren ontzettend snel afgehandeld.

Heel blij met mijn aankoop. Snelle levering

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS