Superfijn

De website is overzichtelijk en prettig. Goede service, persoonlijk berichtje op een kaartje etc. Gewoon een superfijne shopervaring!

Behulpzaam en oplossing gericht na mijn fout bij de bestelling! Keurig verzorgt en snel ontvangen :) Groet

Allereerst; prachtige spullen! Verder hele snelle verzending, mooi ingepakt en ook de retourneren ontzettend snel afgehandeld.

Heel blij met mijn aankoop. Snelle levering

Snelle levering, goede communicatie en netjes ingepakt!

Dezelfde dag verstuurd en toen ik belde vriendelijk geholpen.

Top!! Persoonlijke note erbij heel lief!

Super mooie kleding!!! Ben heel erg blij met mn broek :)

Goede en snelle service!

Goede en snelle service. Erg blij met mijn aankoop!

Heel blij met mijn leuke items, goed omschreven artikel, snelle levering en altijd een leuk persoonlijk kaartje erbij

Top zoals altijd

Op tijd, het juiste item, leuk ingepakt met een persoonlijke boodschap en kwaliteit

Overzichtelijke site met mooie merken. Snelle levering. En vriendelijke hulpvaardige klantenservice

Alles is perfect gelopen!

Uitstekend!

Goede communicatie, snelle levering en super leuk om een kaartje te ontvange bij je mooi verpakte pakketje!

Jättefin väska och snabb leverans

Jättefin väska och snabb leverans

Hele fijne winkel met goede service

Blij dat deze mooie winkel nog altijd in Deurne bestaat na al die jaren.

Fantastisch! Super snelle levering, lief kaartje erbij en prachtig verpakt!

Fantastisch! Super snelle levering, lief kaartje erbij en prachtig verpakt!

Zoals altijd weer geweldig ingepakt mét een persoonlijk briefje

Fijne webshop, snelle verzending, netjes ingepakt, persoonlijk en handgeschreven briefje. Plezier om bij deze webshop te winkelen.

Altijd snel , aardig

Matig

Verkeerde maat geleverd

Vol verwachting waargemaakt

Mooi verpakt, snelle levering èn echt leuk jasje met tot mijn verrassing ook nog eens -40% èn die vriendelijke kaart erbij

Goed verpakt snelle levering

Mooie merken, fijne website

Mooie merken geëtaleerd op een fijne website en snelle afhandeling van verzending.

Super vriendelijk en behulpzaam.

Helaas was mijn jumpsuit niet goed maar jullie waren zo lief behulpzaam.

Nooit geen problemen dankzij mij zusje Marijke

Goede ervaring. Altijd

Mooie service supersnelle levering

Schuifelenberg 82 5751 HZ Deurne

Over RUYS fashion

RUYS fashion. Een online webshop en een store in Deurne met verschillende mooie modemerken voor dames. Persoonlijke aandacht is iets wat wij heel belangrijk vinden, in onze winkel maar ook online. Bij vragen, advies en/ of opmerkingen kun je altijd bij ons terecht. Liefs, de meiden van RUYS