Snel en netjes

Bestellen ging gemakkelijk en werd goed op de hoogte gehouden van de leveriing. Ben heel tevreden. Levering was wel een dag later ivm drukte bij post.nl. Dat is het enige min puntje.

Vind het een geweldige crème

Prima . Snelle en goede levering

Heel tevreden.

Bestel al jaren hier, keer service nodig: geen reactie

Ik bestel al jaren mijn haarspullen via jullie. Altijd net iets duurder dan de concurrent, maar wel snelle levering. Nu wil ik de bestelling retourneren/ruilen en heb deze vraag vorige week gesteld. Tot op heden geen reactie gehad. Wel 2 x de vraag voor een review..

Snelle levering en perfect product

Snelle levering en product is precies omschreven zoals het is Met een heeel fijn monstertje erbij

gemakkelijk besteld en snel geleverd, geen probleem

voor de 2e keer shampoo en conditioner besteld en beide keren zonder problemen een snelle levering.

Erg goed

Goed, pakketje kwam op tijd.

product is voordeliger dan in de salon, levering was snel.

Mijn bestelling werd kosteloos bij mij thuis bezorgd, omdat de winkel gesloten was ivm de lockdown. Wat een geweldige verrassing bij thuiskomst, bedankt Hélène!

Goede service.snelle levering

Super snelle bestelling

Ik heb al vaker besteld en iedere keer is alles prima verpakt en snel binnen. Compliment voor de service!

Snel antwoord op vraag Snelle levering

Snelle zending en uitstekende afhandeling

Zoals eerder ervaren: prima

Afspraken na komen

Goede service en mooie prijzen

Geweldig .

Voor het eerst producten besteld. Dat gaat zeker een vervolg worden. Gister besteld vandaag in huis. Keurig verpakt met attentie. Complimenten aan het team.

Heel goed en niet duur

Heel goed en niet duur

bijzonder goed

het besteld kwam de volgende dag aan.

Vijf sterren dus een 10. Prima webshop, een aanrader!

Vijf sterren dus een 10. Prima webshop, een aanrader, prima service!

Goed bedrijf

2dagen te laat ivm drukte van postnl Verpakking en inhoud heel aangekomen Bedankt

snelle korrekte levering!

fijne producten, mooie make up. ga zo door!

Zeer professioneel en vriendelijk personeel - altijd tevreden naar huis!

* Aardige kapsters met interesse voor de klant en de wensen * Zeer professioneel en altijd op de hoogte van de laatste haarmode * Ik ga er altijd tevreden en blij vandaan * Goede adviezen voor thuis * Zeker aan te bevelen. De extra uitgave zeker waard!

Snelle levering plus leuke cadeautje erbij

Netjes geholpen en mooi verpakt, was leuk dat er proef producten bij de verpakking zaten, t was net een kadootje.