Ik bestel al heel lang hier. En altijd ging dat goed. Tot vorige week. Mailtje gestuurd, snel reactie gekregen en ook meteen netjes opgelost. Super fijn en super producten

Ben tevreden

Ben zeer tevreden met de producten, het werk heel goed.

Altijd je spulletjes op tijd

Spullen zijn goed en netjes ingepakt.

super

Hele goeie service altijd. product binnen 1 dag binnen.

Makkelijk en snelle levering

Makkelijk te bestellen, afrekenen en snelle levering.

Goede producten voor een mooie prijs en erg snel geleverd.

Had na 2 dagen mijn producten binnen en ik werd goed op de hoogte gehouden via mail over de bezorging qua tijd.

Snel en correct.

Ga zo door.

Goede en snelle service

De bestelde artikelen zijn uitstekend en de levering was zeer snel!

super

goeie producten. Worden altijd binnen 1 dag opgestuurd.

geweldig

goeie producten, meestal met korting. na bestelling, snel bezorgd

Snelle levering goede producten.

Ik bestel daar altijd mijn schampoo en dergelijke, ze verzenden heel snel, en krijgt elke keer een klein extratje er bij, super leuk toch, het een een fijn en goed bedrijf.

Voor Alcina mijn vaste partner

Voor mij DE plek om Alcina kleurshampoo en zuurspoeling te komen. Snelle en goede levering. Enige aandachtspunt: ik kon geen leverdatum kiezen, daarom werkadres voor levering opgegeven.

goed verzorgd

goed verzorgd

Bestelling snel geleverd

Maar verkeerde artikel gestuurd. Moest Pupa vamp waterproof mascara zijn en kreeg pupa waterproof sport.

Vlotte en snelle levering van bestelde producten

I am very pleased. Thank you)

• Вы бы порекомендовали нас? Yes

Correcte en snelle afevering besteld product.

Zie vorige zin.

Snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

Snel en effectief en klantvriendelijk

Mijn haar heeft een mengvorm van kroes en stijl en slagen. Er zijn maar een paar producten van merken die mij helpen. Gelukkig kan ik die bij jullie bestellen.

Keurig verzorgd en snelle levering

Duidelijk bestelproses, snelle levering!

Super service!

Ik had een laatste product uit de voorraad (CHI Royal Treatment Brilliance Cream) besteld en de vraag gesteld welk product vergelijkbaar is. Het antwoord kwam snel maar nog leuker was dat ik een tweede tube (waarvan alleen de dop ontbrak) gratis erbij kreeg! Erg blij mee! Bedankt Hairstyling Hélène!

Snel en netjes geleverd

Ik heb hier voor de 2e keer haarstyling producten gekocht en opnieuw is alles heel snel en keurig ingepakt geleverd. Ook duidelijke communicatie via email.

Professioneel en vriendelijk

Kom al jaren bij Hélène en Leon en zou nooit een andere kapper meer willen. Ze zijn zó vriendelijk en professioneel! Echte aanrader, óók voor haarwerken dé specialist!!!