not good

I paid for a shipment with DHL instead of Dutch Post and they sent me with Dutch Post without a refund

• Would you recommend us? No

Super snel

Super snel geleverd direct de juiste spullen zeer tevreden ☺

Goed en volgens afspraak geleverd

Goede site en geleverd op beloofde datum

All Perfect

Fantastic!

It was very pleasing to see that companies like yours still offer terrific customer service and prompt international delivery. Many thanks Pete.

Helemaal top

Eigenlijk is niets te gek bij V1mx, alles voor het onderhoud voor mijn husqvarna kan ik krijgen bij v1mx. Ik ben heel tevreden en zal nog vaker terug komen.

Nette snelle levering

Helaas kan ik het pakje nog niet uitpakken want deze wordt morgenavond paskado gegeven. Maar de side zager goed uit dus verwacht ik morgen een mooi product te zien

Zeer goede eerste ervaring

Spullen werden snel opgestuurd, 1 onderdeel niet op voorraad werd snel een vervangend onderdeel geregeld van een ander merk helemaal prima, bedrijf denkt mee met de klant in oplossingen!

Toppie

Perfecte service en levering

Mooie bell helm besteld ...keurig geleverd

Goedkope en snelle levering

Mooie Alpinestars crosslaarzen gekocht bij V1mx. 100,- euro bespaard in vergelijking met andere sites. Contact was helder en de levering snel.

Prima afgeleverd volgens afspraak

Goeie webshop!!

Top webshop met ruim assortiment, goede prijzen en snelle service!!

SNel en goed

Snelle en goede service, duidelijke site en een groot assortiment aan spare parts.

Goed betrouwbaar, mag iets sneller

ruilen ging prima. Doorloop had iets sneller gemogen. Maar wachten op nieuwe spullen duurt altijd te lang.

Helemaal in orde

Duidelijke site met eenvoudig bestelproces. Goede informatie over de status en netjes verzonden met track en trace.

Overzichtelijke site en een snelle levering

Excellent

Excellent

Snel. Netjes direct antwoord als je een vraag hebt.

Duidelijke communicatie ook als het iets langer duurt dan gepland gewoon super

Goede en snelle service

Found hard to get parts

You sourced the bearings others couldnt

Goed en netjes alles keurig zoals afgesproken

Goede webshop.

Hier kon ik onderdelen vinden die bijna niet meer te krijgen waren. Verzending is niet de snelste maar dat heb je soms met webshops.2

Producten van hele goede kwaliteit en zeer snelle leveringen.

Top leverancier!